We zien ook waar zijn ballen zijn geblevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Deze knakker heeft het goed getroffen met zijn postcard: gebakjes eten en een beetje gamen
Zwitserlandquote:
Ik ook niet, ik ken alleen het laatste liedjequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel geinig eigenlijk. Had het nog nooit gehoord.
Komt ook een beetje hetzelfde soort geluid uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Meridiaan het volgende:
De microfoon lijkt op het scheerapparaat van mijn pa
Precies dat ja!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ken alleen het laatste liedjeWat dat betreft is het altijd mooi om oude edities samen terug te kijken en zo nieuwe liedjes te ontdekken.
Lekker vrolijk inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Dit is een heel stuk vrolijker dan Nederland.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook een beetje hetzelfde soort geluid uit
Als er straks een veger het podium opkomt om de haren weg te vegen weet ik dat deze man glad aanvoelt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook een beetje hetzelfde soort geluid uit
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als er straks een veger het podium op komt weet ik dat deze man glad aanvoelt.
Wat doe je mijn netvlies aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
De Zwitserse zanger is in later jaren behoorlijk afgegleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |