Vooral bij de afdaling te merken volgens R_R. Dat zie je nu al een beetje aan de tijden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef wimderon het volgende:
Er is wel voorspeld dat de wind gaat liggen en latere starters in het voordeel zijn.
Niet met mijn Basken he.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met mijn Basken he.
Oost-Duitsersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met mijn Basken he.
In deze sta ik vierkant achter Miesjel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Omdat Sivakov als slaaf wordt gebruikt door Ineos.
Met stijgende verbazing zat ik er naar te luisteren. Het gebrek aan resultaat bij Sivakov ligt niet aan gebrek aan kans, maar gebrek aan kwaliteit. Dit seizoen heeft hij drie keer een rittenkoers voor eigen kans mogen rijden, al dan niet door ziekte of valpartijen elders, en drie keer werd hij redelijk uit de wielen gekletst.quote:
Lekker in je mondkapje niezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:48 schreef wimderon het volgende:
Mondkapje om je elleboog heeft niet echt zin, meneer de mecanicien.
Niet met Lapierre fietsenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Gemiste kans op een nieuwe fietsworp.gif
Naar mijn idee laatste tijd weinig van gehoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ludvigsson was redelijk straf bezig getuige zijn tussentijd.
Karsten vindt van wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die helm wordt er in stars en stripes niet beter op.
Sowieso POCquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die helm wordt er in stars en stripes niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |