SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende: Bedankt antivaxxers en andere betweters.
denk eerder zijn mobiele grillquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zal denk ik wel mee vallen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk denkt iedereen dat ik Bos ben en andersom
fles Poppinsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Dat heeft ie ook nog in dat mini rugzakje gepropt?
denk het jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deukquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Fles al meerdere malen gemeet. Die herken ik sws wel...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Epic wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deuk
Jij loopt ook een beetje als een Egyptische denk ik dus vermommen heeft totaal geen zin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ah dan herkennen we bos aan dat hij gelijk fles gedag gaat zeggen
Ja en ook het tijdstip bepalen wordt al een hels kwarweiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me al een opgave om een zaak te zoeken waar we samen kunnen gaan eten.
Constant het gekraak van die goedkope kutkoekjes in de bus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
En bal is natuurlijk degene die een koelbox met zalm sushi en vlees bij zich heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |