SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende: Bedankt antivaxxers en andere betweters.
denk eerder zijn mobiele grillquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zal denk ik wel mee vallen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk denkt iedereen dat ik Bos ben en andersom
fles Poppinsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Dat heeft ie ook nog in dat mini rugzakje gepropt?
denk het jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deukquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Fles al meerdere malen gemeet. Die herken ik sws wel...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Epic wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deuk
Jij loopt ook een beetje als een Egyptische denk ik dus vermommen heeft totaal geen zin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ah dan herkennen we bos aan dat hij gelijk fles gedag gaat zeggen
Ja en ook het tijdstip bepalen wordt al een hels kwarweiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me al een opgave om een zaak te zoeken waar we samen kunnen gaan eten.
Constant het gekraak van die goedkope kutkoekjes in de bus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
En bal is natuurlijk degene die een koelbox met zalm sushi en vlees bij zich heeft.
Oeiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
pannenkoekenhuis uiteraardquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ik 'm nog inkoppen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
Degene die constant mijn woorden verbeterd dat is IJS
Forrest Gump is natuurlijk al geclaimd door mij, gezien de vertaling van Forestquote:
Als we in lokale klederdracht moeten, is hij degene in een trainingspak...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Etto kunnen we ook makkelijk herkennen. Gewoon even stukje kaas onder iedereen z'n neus houden en kijken wie begint te schelden en vechten.
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Etto kunnen we ook makkelijk herkennen. Gewoon even stukje kaas onder iedereen z'n neus houden en kijken wie begint te schelden en vechten.
Oh ik dacht jij hebt budaconda over je schouders gedrapeerd en loopt continu woordgrappen te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn oog bij me in een potje. [ afbeelding ]
En als we op zaterdagavond afspreken moet ik op tijd weg [ afbeelding ]
Verkleed gaan als boot, kijken wie er begint te springen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo pikken we bal er meteen uit. Of roepen “kijk daar een rode panda”.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij hebt budaconda over je schouders gedrapeerd en loopt continu woordgrappen te maken
* zoekt ander tafeltje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.
Stoere piratenlap op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn oog bij me in een potje. [ afbeelding ]
En als we op zaterdagavond afspreken moet ik op tijd weg [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.
"Is dat een Beretta onder je rokje of ben je gewoon blij me te zien?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |