SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende: Bedankt antivaxxers en andere betweters.
denk eerder zijn mobiele grillquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles herkennen we aan de klaagzang vanuit het opvouwbare stoeltje. En mini rugzakje.
Zal denk ik wel mee vallen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk denkt iedereen dat ik Bos ben en andersom
fles Poppinsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Dat heeft ie ook nog in dat mini rugzakje gepropt?
denk het jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deukquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n mini mini rugzakje dat hij in elkaar staat te trappen met zweet op zijn voorhoofd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Fles al meerdere malen gemeet. Die herken ik sws wel...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Epic wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jongens ik zie dit echt allemaal helemaal voor me, lig in een deuk
Jij loopt ook een beetje als een Egyptische denk ik dus vermommen heeft totaal geen zin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ah dan herkennen we bos aan dat hij gelijk fles gedag gaat zeggen
Ja en ook het tijdstip bepalen wordt al een hels kwarweiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me al een opgave om een zaak te zoeken waar we samen kunnen gaan eten.
Constant het gekraak van die goedkope kutkoekjes in de bus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
En bal is natuurlijk degene die een koelbox met zalm sushi en vlees bij zich heeft.
Oeiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
pannenkoekenhuis uiteraardquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ik 'm nog inkoppen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
Degene die constant mijn woorden verbeterd dat is IJS
Forrest Gump is natuurlijk al geclaimd door mij, gezien de vertaling van Forestquote:
Als we in lokale klederdracht moeten, is hij degene in een trainingspak...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Etto kunnen we ook makkelijk herkennen. Gewoon even stukje kaas onder iedereen z'n neus houden en kijken wie begint te schelden en vechten.
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Etto kunnen we ook makkelijk herkennen. Gewoon even stukje kaas onder iedereen z'n neus houden en kijken wie begint te schelden en vechten.
Oh ik dacht jij hebt budaconda over je schouders gedrapeerd en loopt continu woordgrappen te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn oog bij me in een potje. [ afbeelding ]
En als we op zaterdagavond afspreken moet ik op tijd weg [ afbeelding ]
Verkleed gaan als boot, kijken wie er begint te springen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo pikken we bal er meteen uit. Of roepen “kijk daar een rode panda”.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij hebt budaconda over je schouders gedrapeerd en loopt continu woordgrappen te maken
* zoekt ander tafeltje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten we bij Dimmy aan tafel.
Stoere piratenlap op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn oog bij me in een potje. [ afbeelding ]
En als we op zaterdagavond afspreken moet ik op tijd weg [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.
"Is dat een Beretta onder je rokje of ben je gewoon blij me te zien?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy, die loopt met een rood Make America Great Again petje rond.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
En als er ineens iemand opduikt die een verhaal vertelt over een vliegtuig en dan weer wekenlang wegblijft, hebben we GPier ook ontmoet.
En als er ineens iemand opduikt die een verhaal vertelt over een vliegtuig en dan weer wekenlang wegblijft, hebben we GPier ook ontmoet.
Ja ik zou ook niet echt weten hoe ik jou zou moeten herkennen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik blend overal wel in, dat scheelt weer.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet echt weten hoe ik jou zou moeten herkennen.
Misschien was het een hintquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag een begeleider tegen mij
Naar de kapper geweest?
Nee, laatste keer was in mei..
oh..![]()
![]()
![]()
Niet hem kennende. Als ze dat op het werk zouden zeggen, was het zeker een hint geweest ja...quote:
Nee dat is Bossiequote:
CE is omringd door lekkende damesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet echt weten hoe ik jou zou moeten herkennen.
* oordopjes bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
US herkennen is heel gemakkelijk trouwens.
Je zegt ‘tiet’ en kijkt welke broek naar beneden gaat.
Volgens mij ben jij een superaardige kerelquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of men mij nog normaal vindt, als ze mij ontmoet hebben?
@:DR_Flash @:Koen66 ??
Ja hoor. Ten opzichte van mij ben je best normaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of men mij nog normaal vindt, als ze mij ontmoet hebben?
@:DR_Flash @:Koen66 ??
Mooi tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn we toch ook een kneuterig voorspelbaar zootje volk
Weer nog steeds niet waar dat vandaan komtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CE is omringd door lekkende dames
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer nog steeds niet waar dat vandaan komt
Je hebt 'm al binnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
dat haak mes ding is best gaaf trouwens
Boze vrouw erachteraan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Crv herkennen we ook. Die breekt gelijk zijn poot en wordt met gillende sirenes afgevoerd.
Dus jij bent onze buschauffeur?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel herkenbaar, makkelijk in de omgang, soepele sexy tred, joie de virvre, snaaks en ik raak lichtelijk overstuur bij goedkoop voedsel.
Die komt volgens mij gewoon niet. Die heeft hier geen behoefte aan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Crv herkennen we ook. Die breekt gelijk zijn poot en wordt met gillende sirenes afgevoerd.
Koop danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Dat wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Onzindelijke cavia op de schouder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Cherry stoot denk ik de hele tijd vanalles per ongeluk om.
Dat kunnen er meer zijn. Maar bij een gaat ieder half uur telefoon als haar schoonmoeder belt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzindelijke cavia op de schouder.
En nu ben je alle caafs van de ksc aan het ontwijden?quote:
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu ben je alle caafs van de ksc aan het ontwijden?
* neemt zak koetjesrepen meequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel herkenbaar, makkelijk in de omgang, soepele sexy tred, joie de virvre, snaaks en ik raak lichtelijk overstuur bij goedkoop voedsel.
En die ruikt naar broccoli-gehakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kunnen er meer zijn. Maar bij een gaat ieder half uur telefoon als haar schoonmoeder belt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
En ik word overal achtervolgd door m'n robotstofzuiger
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die ruikt naar broccoli-gehakt.
Jij bent degene met al haar sokken op kleur, alfabet en merkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
En ik word overal achtervolgd door m'n robotstofzuiger
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
Degene die constant mijn woorden verbeterd dat is IJS
Had het al aangepastquote:
Oh ja, epic boobs heb ik wel jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foshizzle79 - Vuilnisvrouw met epic boobs
Ach ja, ik had iig mn fout doorquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens in de post van US staat ook gewoon een schrijffout.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En mschol neemt zijn lego mee.
En lang zwart haar en felblauwe ogenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foshizzle79 - Vuilnisvrouw met epic boobs
Dit had ook Los in zijn jonge jaren kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En lang zwart haar en felblauwe ogen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En lang zwart haar en felblauwe ogen
Los komt in een wielrenbroekje met een brandende BBQ in zijn armen de bus binnenstappen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit had ook Los in zijn jonge jaren kunnen zijn.
Hahaha ja dat las ik weleens, minus de epic boobs danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit had ook Los in zijn jonge jaren kunnen zijn.
Ja, op zichquote:
Bij dat plaatje van Zwarte Magika zie ik groene ogen, terwijl US het over blue eyes had.quote:
Hmm je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij dat plaatje van Zwarte Magika zie ik groene ogen, terwijl US het over blue eyes had.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Koen zullen we helaas nooit herkennen. Die komt net op het moment dat iedereen al naar huis is.
Jij niet nee. Koen heeft al een x-aantal van hier ontmoetquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Koen zullen we helaas nooit herkennen. Die komt net op het moment dat iedereen al naar huis is.
Staat die daar eenzaam met een fles rum in zijn handen en de sleutels van de ophaalbrug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Als dit ooit gebeurt moeten we een cameraploeg meenemen. Epic FOK!tv.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Maar stiekem zou het misschien best leuk zou zo'n KSC-rondreis
koen doet de deur als laatste dichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor ons is dat wel te herkennen ja. Randstedelingen herkennen het verschil tussen Brabants en Limburgs totaal nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Gianni is de enige met een limburg accent denk ik, easy peasy![]()
Koen heeft aardig wat meets gedaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Jij niet nee. Koen heeft al een x-aantal van hier ontmoet![]()
![]()
![]()
![]()
De ene helft wil lallen in de Highlands en de andere helft wil op het stand liggen maffen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
Jij wil gewoon met Ballie onder de terrasheater zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
O ja, de bestemming wordt wel een dingetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ene helft wil lallen in de Highlands en de andere helft wil op het stand liggen maffen.
En wat beveiliging, mocht MCH opduikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als dit ooit gebeurt moeten we een cameraploeg meenemen. Epic FOK!tv.
Alleen geen livestream dan, maar gewoon een montage zodat we het er extra mooi uit kunnen laten zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen we gewoon Frankrijk ofzo, kunnen we tenminste allemaal lopen vloeken op die Fransen maar wel lekker elke dag vers stokbroodquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ene helft wil lallen in de Highlands en de andere helft wil op het stand liggen maffen.
Lens flares, tekstballonnetjes, grappige oortjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen geen livestream dan, maar gewoon een montage zodat we het er extra mooi uit kunnen laten zien
Daar hebben ze geen schnitzels zeker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen we gewoon Frankrijk ofzo, kunnen we tenminste allemaal lopen vloeken op die Fransen maar wel lekker elke dag vers stokbrood
Nou ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor ons is dat wel te herkennen ja. Randstedelingen herkennen het verschil tussen Brabants en Limburgs totaal niet
Dat Fles na 2 minuten al op z'n stoeltje gaat zitten en dat je een oogrollende ballie, wat eigenlijk een reactie was op Fo, direct na Fles monteertquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen geen livestream dan, maar gewoon een montage zodat we het er extra mooi uit kunnen laten zien
Krijgen we weer dit soort beelden halverwege de avond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of curryworst?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen schnitzels zeker?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Fles na 2 minuten al op z'n stoeltje gaat zitten en dat je een oogrollende ballie, wat eigenlijk een reactie was op Fo, direct na Fles monteert
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we weer dit soort beelden halverwege de avond.
Nee maar wel steak hachee met een spiegelei er opquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Escargots, Huîtres, Lolita's et Terrine de Foie Gras de canardsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we weer dit soort beelden halverwege de avond.
US die in z'n eentje om 21u zit te dineren, terwijl de rest al om 18u gegeten heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Escargots, Huîtres, Lolita's et Terrine de Foie Gras de canards
Zal ik het maar gewoon monterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Fles na 2 minuten al op z'n stoeltje gaat zitten en dat je een oogrollende ballie, wat eigenlijk een reactie was op Fo, direct na Fles monteert
Een tartaartje met een spiegelei, wat een feestquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wel steak hachee met een spiegelei er op
Iedereen al braaf naar bed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US die in z'n eentje om 21u zit te dineren, terwijl de rest al om 18u gegeten heeft.
Ze hebben daar ook lekker Herta Knacki's, kun je lekker op een vers stokbroodje doen, dot curry en uitjes er op en smullen maarquote:
Ik moet het nog opmakenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US die in z'n eentje om 21u zit te dineren, terwijl de rest al om 18u gegeten heeft.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Eenzaam mompelend aan z’n tafeltje: “Allemaal plebs!” [ afbeelding ]
* zet stampvoetend een dansmuziekje op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Schunnige verhalen tegen bitterbal vertellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Terwijl ze al z'n eten naar binnen propt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schunnige verhalen tegen bitterbal vertellen.
Gaat een latertje worden dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan kom ik nog wel even babbelen over de Slag bij Leninggrad of zo.
Die lust geen grote-mensen eten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl ze al z'n eten naar binnen propt.
Kan je wel hebben toch, tot de vogeltjes 's ochtends weer beginnen te fluiten ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een latertje worden dan.
Trek ik nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan je wel hebben toch, tot de vogeltjes 's ochtends weer beginnen te fluiten ofzo?
Gewoon dagje vrij plannen daarna.quote:
Dit klopt niet hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij is al strak en opgefrist
Huehue?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij is al strak en opgefrist
quote:
Nou poe hee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Nou mede-road trippers, ik ga slapen. Heb het wel weer gek genoeg gemaakt zo op de vrijdagavond. 21u alweer
Swaap lekker, Kwiwiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Nou mede-road trippers, ik ga slapen. Heb het wel weer gek genoeg gemaakt zo op de vrijdagavond. 21u alweer
Welterusten kwiwiquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Ga je dan morgen voor ons een mooie touringcar ontwerpen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Slaap lekker!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Sorry, ik heb incidenteel een leven.quote:
En dat vind je gewoon maar kunnen hč?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb incidenteel een leven.
Deze brengt me bier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dat vind je gewoon maar kunnen hč?
OH vertel eens? Zo'n leven wil ik ook welquote:
Glorieus lang haar, lief, deelt mijn vage smaak, brengt bier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH vertel eens? Zo'n leven wil ik ook wel
Dan snap ik het wel!quote:
Tofquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:00 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen om halloween te boeken bij disney
Doe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:00 schreef mschol het volgende:
Mannen met lang haarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glorieus lang haar, lief, deelt mijn vage smaak, brengt bier.
uhuquote:
mja.. met huidige maatregelen is het ook maar kut vrees ik (aan de andere kant, duurt nog een tijd)quote:
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:00 schreef mschol het volgende:
Gewoon weer thuis blijven zitten is ook maar kut vrees ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
[..]
mja.. met huidige maatregelen is het ook maar kut vrees ik (aan de andere kant, duurt nog een tijd)
Hmm. Even haar laten groeien dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glorieus lang haar, lief, deelt mijn vage smaak, brengt bier.
Dan vind je mijn broer vast wel leuk. (die is ook van 79 overigens)quote:
Oh okquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan vind je mijn broer vast wel leuk. (die is ook van 79 overigens)
Maar wel getrouwd en kinderen en zulks...quote:
Nevermind dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar wel getrouwd en kinderen en zulks...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Ben ik blij dat ik nooit bij een benzinepomp kompquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nu vaccinatie discussies bij de benzinepomp krijgen?? Het moet niet gekker worden
In Deventer is altijd wat te doen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er is hier altijd wel wat te beleven hoor
Snugger.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede plaatje, onderste eend, dat ben jij.
het is half 11 ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet eigenlijk opruimen maar geen zin
ja das wat vreemdquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen die zich dan klaarmaken om de badkamer eens flink onder handen te nemen.
nee niet zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.barrique-shop.nl/eendenpate-met-olijven.html
Nee zo netjes op tijd je bed al opgemaakt en niet pas nu roepen van 'oh kut, bed nog opmaken'quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Strak en opgefrist hoort niet bij mij?
Snel kopen voordat een slangeneigenaar ze kooptquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, kwaker eendjes te koop.
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel kopen voordat een slangeneigenaar ze koopt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, kwaker eendjes te koop.
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
quote:Drie gele eende en één bruine
Alleen als ik hem verschoon en dat moet van de week pas weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo netjes op tijd je bed al opgemaakt en niet pas nu roepen van 'oh kut, bed nog opmaken'
Oh dacht dat je daar juist op doeldequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik hem verschoon en dat moet van de week pas weer
Amazon Prime is echt waanzinnig slecht daarin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Zat net een oude horrorfilm te kijken op Amazon Prime met ondertiteling met machinevertaling. Hilarisch.
"He has a red eye flight."
"Hij heeft een rood oog vlucht."
"The brush in the mountains is dry."
"Het penseel in de bergen is droog."
Wandelende takken te koop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk, takkies
https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
allemaal !!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandelende takken te koop.
0,50 euro per stuk.
Er zijn er genoeg.
maar ik weet het welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuk, takkies. Zijn ze een beetje makkelijk te houden? Vraag dit niet aan Bal.
Je bent weer de belangrijkste regel vergeten he ... LINKS VAN US ALTIJD IN EEN PRIVÉVENSTER OPENENquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg nu allemaal aanbevelingen voor 2 kwakers.
Nog geen tientje voor een eend. Heb er meteen 10 besteld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent weer de belangrijkste regel vergeten he ... LINKS VAN US ALTIJD IN EEN PRIVÉVENSTER OPENEN
In de brandende zon in een jampotje kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuk, takkies. Zijn ze een beetje makkelijk te houden? Vraag dit niet aan Bal.
ja, zeker als ze gaan groeien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je er 10.000 in je huiskamer hebt dan zijn ze denk ik wel een beetje griezelig of niet?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja, zeker als ze gaan groeien.
vriendinnetje van mij had vroeger zon bak met eitjes laten vallen. Moest uiteindelijk een bedrijf komen om die takjes weg te halen
Waarom zie ik nu een mini bitterbal met een bril en een lui oog voor me die met wandelende takken in de weer is met haar vriendinnetjes. Laten een bakje vallen en durven het niet te vertellen tegen de ouders ban vriendinnetje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja, zeker als ze gaan groeien.
vriendinnetje van mij had vroeger zon bak met eitjes laten vallen. Moest uiteindelijk een bedrijf komen om die takjes weg te halen
Vriendin van me had agamen en gekko's en leguanen. Die was eens wat krekels kwijt. Haar moeder gilde de hele boel bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een mini bitterbal met een bril en een lui oog voor me die met wandelende takken in de weer is met haar vriendinnetjes. Laten een bakje vallen en durven het niet te vertellen tegen de ouders ban vriendinnetje.
gelukkig nooit een lui oog gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een mini bitterbal met een bril en een lui oog voor me die met wandelende takken in de weer is met haar vriendinnetjes. Laten een bakje vallen en durven het niet te vertellen tegen de ouders ban vriendinnetje.
Alles lui behalve het oogquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig nooit een lui oog gehad
Een 5- voor dierenverzorging dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hadden vroeger een konijn. Maar die ging een keer dood op de dag waarop ik ook een rapport kreeg. Goede punten maar ontroostbaar.
Dat wordt LotR toch? Volgens mij was ik toen al zo goed als afgehaakt. Had Frodo wandelende takken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Dat ze allemaal uitgroeien van wandelende takkies naar wandelende bomen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een 5- voor dierenverzorging dus.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hadden vroeger een konijn. Maar die ging een keer dood op de dag waarop ik ook een rapport kreeg. Goede punten maar ontroostbaar.
Had nog nooit van Agamen gehoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had agamen en gekko's en leguanen. Die was eens wat krekels kwijt. Haar moeder gilde de hele boel bij elkaar.
Ja zielig is dat. Dan vreten die maden het konijn van binnenuit op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mijn beste vriendin had er ook een. totdat ze zag dat het beestje wondje had en er maden in zaten
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zielig is dat. Dan vreten die maden het konijn van binnenuit op.
Baardagamen, wateragamen, gele agamen. Vooral die gele zijn tof maar die zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had nog nooit van Agamen gehoord.
I am Groot!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ja wordt ook veel voor gewaarschuwd. Als je konijn diarree heeft of als ze altijd buiten zitten.quote:
ja deze zat geloof ik buiten of in tuinhuisje ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wordt ook veel voor gewaarschuwd. Als je konijn diarree heeft of als ze altijd buiten zitten.
M'n zus zat ook aan konijnen te denken maar toen ik over die maden begon haakte ze volgens mij af.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze zat geloof ik buiten of in tuinhuisje ofzo
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zielig is dat. Dan vreten die maden het konijn van binnenuit op.
Nee jij bent een paddenstoelquote:
maar waarom alleen bij konijnen dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zat ook aan konijnen te denken maar toen ik over die maden begon haakte ze volgens mij af.
Heh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
en daarvoor hadden ze 2 grondeekhoorntjes. ook leuke beestjes maar toen ging die vader schilderen in de woonkamer en daar stonden ze. hebben ze helaas niet overleefd
Andere dieren zullen het ook wel hebben denk ik. Misschien vanwege de zachte vacht? Je moet ze eigenlijk regelmatig controleren maar weinig mensen tillen hun buitenkonijn dagelijks op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar waarom alleen bij konijnen dan?
Guardians of the Galaxy was niet echt mijn ding, volgende week naar Suicide Squad, ben ik wel echt benieuwd naar en krijgt ook echt goeie reviewsquote:
Ik vond Guardians juist tof.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy was niet echt mijn ding, volgende week naar Suicide Squad, ben ik wel echt benieuwd naar en krijgt ook echt goeie reviews
misschien dat dat het verschil is jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere dieren zullen het ook wel hebben denk ik. Misschien vanwege de zachte vacht? Je moet ze eigenlijk regelmatig controleren maar weinig mensen tillen hun buitenkonijn dagelijks op.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als bij mensen met van die diabetesvoeten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een ongenadige ontsteking gehad aan mijn grote teen. Toen moest de helft van mijn nagel eraf.
Huuuuquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens een ongenadige ontsteking gehad aan mijn grote teen. Toen moest de helft van mijn nagel eraf.
Kon er niet echt in komen 🤔quote:
Tijdens een Fok-premičrequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Guardians was wel ok, beetje zo'n film die je in het vliegtuig kijkt
Is dat ook van Marvel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Guardians was wel ok, beetje zo'n film die je in het vliegtuig kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |