SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
ja net.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)hier-in-de-Rijnhaven
@:bitterbal
Deze al gezien?
Genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
wat zijn je weekendplannen haagsgod?
waanzinnige kut en tieten, huehuequote:
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja net.
Denk een heel groot palingbeestje
nee die bewegen andersquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.
September is pas spinnenmaand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.
Hele stapels komen dat balkon dan bevolkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
September is pas spinnenmaand.
quote:
Zusje had eergisteren een trechterspin in haar keuken, ze stuurde een filmpje zonder veel geluid maar ik hoorde puur afgrijzen en doodsangst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
September is pas spinnenmaand.
Wie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
waarom zijn jullie vandaag zo gemeen
Aaaaawwquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Hier dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
waarom lig je niet te bakken? straks is mijn 5 uur snack niet gaar..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
tijd voor stadje bouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
Zo, de afwezigheidsassistent is ingesteld
Time to crack open a cold one
ja moet je de temp wat hoger zettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom lig je niet te bakken? straks is mijn 5 uur snack niet gaar..
Stuk beter dan vorige week! Nog steeds wel een beetje last maar denk dat het over een paar dagen wel helemaal over isquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Fantendag gemist met zijn allen.
August 12
World Elephant Day is celebrated every year on August 12 across the worldwide to spread the awareness of saving this precious animal.
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stuk beter dan vorige week! Nog steeds wel een beetje last maar denk dat het over een paar dagen wel helemaal over is
Ik ook niet, zit met een kutopdracht waar ik een hoge bloeddruk van krijg en hij duurt een week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:16 schreef mschol het volgende:
ik ben vandaag helemaal lui geweest, helemaal nog niet buiten geweest
Ja dat is allemaal net uitgelegd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis nog de betekenis van vier woorden Foqueville's;
Naaktslakken
Turbojoekser
Replicatielust
Moekerig
Schrapt ze van de lijst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal net uitgelegd.
Je doet maar. On-ambitieuze on-integere on-competente lapzwans.quote:
Lekker tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele stapels komen dat balkon dan bevolken
[..]
Como-meer is prachtig. Mooier nog dan het Garda-meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik was nog erg jong. Ben daar al zeker sinds 2001 niet meer geweest.
Waren ook vaak bij het Como meer.
Ja eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Como-meer is prachtig. Mooier nog dan het Garda-meer.
Enjoyquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Meetings voorbij, paar voorstellen geschreven en toen snel de laptop uitgezet
Maandag weer verder.
Weeekeeeend
nee vakantiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan komen er mini bitterballetjes?
Ik zou je meteen salarisverhoging geven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, even uitblazen. Ik vervang vier mensen dus het was een tikje druk.
Ik zou gelijk voor Haags BV komen werkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou je meteen salarisverhoging geven.
Nog 400 dagenquote:
Tijdelijke salarisverhoging vragen als het geen vakantievervanging is en meer dan een maand duurt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, even uitblazen. Ik vervang vier mensen dus het was een tikje druk.
Daar sloeg mijn 40 weken edit eigenlijk op...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan komen er mini bitterballetjes?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdelijke salarisverhoging vragen als het geen vakantievervanging is en meer dan een maand duurt.
Ja ik dacht ook al, dat is wel heel lang vooruit plannenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je over 400 dagen op vakantie gaat?
Nah, het is nu wel vakantievervanging. Eén collega is vier weken weg en een andere vijf weken. Wat ik minder leuk vind is dat ik nog altijd mijn oude functie deels moet doen terwijl ik ook al zeven maanden een nieuwe functie hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdelijke salarisverhoging vragen als het geen vakantievervanging is en meer dan een maand duurt.
Lekkere planningquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is nu wel vakantievervanging. Eén collega is vier weken weg en een andere vijf weken. Wat ik minder leuk vind is dat ik nog altijd mijn oude functie deels moet doen terwijl ik ook al zeven maanden een nieuwe functie heb
Denk het wel ja .quote:
Er staat wel een vacature uit, maar het is schijnbaar heel moeilijk om mensen te vinden momenteel. En wij hebben te maken met een enorme leegloop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekkere planningJa dat is altijd kut bij intern een nieuwe baan aannemen. En als het werkt doen ze ook geen moeite een nieuwe persoon te vinden voor je oude baan
Is het die van Conimex? Die is best lekker. Ik doe er wel altijd wat sambal bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het wel ja .
Vroeger had je ook de user pindasoepje maar die kwam niet in dit topic dacht ik
Nee, van die maaltijdbezorgservice, waar ik wekelijks bestel.. UItgekookt, red..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het die van Conimex? Die is best lekker. Ik doe er wel altijd wat sambal bij.
O, die zal nog wel lekkerder zijn danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, van die maaltijdbezorgservice, waar ik wekelijks bestel.. UItgekookt, red..
Nee maar ik gok dat dit najaar naar de VS nog steeds wel onmogelijk zal zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je over 400 dagen op vakantie gaat?
Vis andere landen een optie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ik gok dat dit najaar naar de VS nog steeds wel onmogelijk zal zijn
Kom van die bank af danquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een patatje lusten, maar dan moet ik van de bank af komen
Hop hop. Of gewoon pannenkoeken bakkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een patatje lusten, maar dan moet ik van de bank af komen
Meeste landen hebben sowieso nog allemaal regels en weet ik wat, allemaal geen zin inquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vis andere landen een optie?
Daar heb ik de ingrediënten niet voor in huisquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hop hop. Of gewoon pannenkoeken bakken
Mja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste landen hebben sowieso nog allemaal regels en weet ik wat, allemaal geen zin in
kan je niks bestellen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik de ingrediënten niet voor in huis
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:51 schreef Karzai het volgende:
Zou uitstraling kunnen zijn die papagaai
Likequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:51 schreef Karzai het volgende:
Ik werd vandaag ook nog gebeld door een klant. Of ik even mee wilde helpen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is nu wel vakantievervanging. Eén collega is vier weken weg en een andere vijf weken. Wat ik minder leuk vind is dat ik nog altijd mijn oude functie deels moet doen terwijl ik ook al zeven maanden een nieuwe functie heb
Zal wel zelfde zijn als vorig jaar; viel toen uiteindelijk wel mee en 1 A4 was genoeg. Kraait natuurlijk geen gaan naar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja.![]()
In Hongarije lijkt het mee te vallen. Maar ik las dat je voor Italië een heel administratief boekwerk moet inleveren
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:51 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja.![]()
In Hongarije lijkt het mee te vallen. Maar ik las dat je voor Italië een heel administratief boekwerk moet inleveren -O-
Valt misschien mee, maar ik las ergens dat je online allerlei gegevens moet invullen. Waar je precies zit en hoe lang en zo. Denk dat jouw reisorganisatie daar ook nog wel over zal mailen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Binnenkort maar eens inlezen dan...
quote:
Het demissionaire kabinet wil de anderhalvemeterregel in de derde week in september afschaffen, bevestigen bronnen vrijdagmiddag na berichtgeving van de NOS. In november zouden overige maatregelen geschrapt kunnen worden. Dan zouden onder meer de discotheken en nachtclubs weer kunnen heropenen, schrijft de omroep.
https://www.nu.nl/coronav(...)TmuEn2jRsVfa7fzxKlKM
Ja, daar ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt misschien mee, maar ik las ergens dat je online allerlei gegevens moet invullen. Waar je precies zit en hoe lang en zo. Denk dat jouw reisorganisatie daar ook nog wel over zal mailen?
Eerst zien, dan geloven.quote:
Ah in november alles er weer af zodat we met kerst allemaal weer binnen zittenquote:
2200 open 2400 dichtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten de nachtclubs dan ook om 0:00 dicht?
dat wordt het sowieso welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh jezus dat wordt een helse winter
Ik heb vanmiddag ook maar weer de lange broek aangetrokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als het morgen niet VEEL beter wordt dan vandaag kan de korte broek weer de kast in
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh jezus dat wordt een helse winter
https://9gag.com/gag/apN7wwpquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook maar weer de lange broek aangetrokken
nou 20 graden zal het max zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het bij jullie echt zo koud? Geloof het bijna niet.
Wat kunnen we doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Ze denken dat vanaf september 80% is gevaccineerd dus dan kunnen we weer normaal doen
je bent toch gevaccineerd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar de Hermitage eigenlijk voordat alles wordt losgelaten, begin september dan maar.
Ik sta in mijn blote bast in de tuin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het serieus 25 graden en warm, zelfs mijn broekje is nog nat.
Mijn poesje slaapt ook vaak zo in mijn armen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zou mijn hond nooit doen. Die zou me haten en steeds weglopen.
Mooiste zomer evahquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta in mijn blote bast in de tuin.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn poesje slaapt ook vaak zo in mijn armen.
Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier direct aan de kust is de warmste temperatuur van vandaag 19.9 graden geweest. Nu 19.8quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
hier 20 en een beetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier direct aan de kust is de warmste temperatuur van vandaag 19.9 graden geweest. Nu 19.8
Oh lekker, hier 32quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier direct aan de kust is de warmste temperatuur van vandaag 19.9 graden geweest. Nu 19.8
Waar is het Zwitserland gebleven uit mijn herinnering dat de zomers er nog lekker koel waren en niet warm.quote:
Nou we gaan morgen ook de bergen in, op 3000m is het wat koelerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar is het Zwitserland gebleven uit mijn herinnering dat de zomers er nog lekker koel waren en niet warm.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Summer and sunshine [ afbeelding ]
Zo heerlijk. Als ik daar zou wonen zou ik zoveel lopen daar. Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou we gaan morgen ook de bergen in, op 3000m is het wat koeler
Genotquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou we gaan morgen ook de bergen in, op 3000m is het wat koeler
Moet je toch ook beetje op tijd in de hens steken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ruik al een hoop vroege BBQ's.
ja ik ga zo ook maar eens beginnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Hier ook. Zal morgen ook wel zo zijn, dan is het nog beter weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Davos denk ik, in ieder geval Graubündenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heerlijk. Als ik daar zou wonen zou ik zoveel lopen daar. Waar ga je naartoe?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Zal morgen ook wel zo zijn, dan is het nog beter weer
waaromquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Ben zo gaar als wateerst maar even een rondje lopen
@:bitterbal, ben waarschijnlijk wel langer dan een uur weg dus niet gelijk in paniek raken als ik wat later ben
Lijkt wel zoals vroeger, zo'n zwoele zomer die eindeloos lijkt te duren, genieten dit wel hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Zal morgen ook wel zo zijn, dan is het nog beter weer
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel zoals vroeger, zo'n zwoele zomer die eindeloos lijkt te duren, genieten dit wel hoor.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Begin nou niet over bbq. Anders moet ik na de overgebleven pannenkoeken van de 2e lunch ook nog een 2e diner
Goed plan, ik ga morgen pannenkoeken maken en dan maak ik er drie keer zoveel en knal ik de rest in de vriezer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Begin nou niet over bbq. Anders moet ik na de overgebleven pannenkoeken van de 2e lunch ook nog een 2e diner
Eet nou maar door dikkiequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Zoals mijn vader zou zeggen : je krijgt wat je verdiend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel zoals vroeger, zo'n zwoele zomer die eindeloos lijkt te duren, genieten dit wel hoor.
ja en wel vijf tot 10 graden warmer dan nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag dit weer nog tot diep in oktober duren, een lome trage Indian summer met alle geuren en kleuren en lange avonden die erbij horen.
Wij werken er ook hard genoeg voorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen : je krijgt wat je verdiend.
Niet te warm, zeker niet te koud.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag dit weer nog tot diep in oktober duren, een lome trage Indian summer met alle geuren en kleuren en lange avonden die erbij horen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
30 tot 35 trek ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en wel vijf tot 10 graden warmer dan nu
Ja en wat een geluk hebben we het met dit weer ook, over een week of 4-5 zullen de grenzen naar de vakantielanden zoals Griekenland wel weer dicht gaan, hebben we in ieder geval deze heerlijke zomer nog eventjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te warm, zeker niet te koud.
Denk dat ze daar eerst eerst een op moeten bouwen na die branden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat een geluk hebben we het met dit weer ook, over een week of 4-5 zullen de grenzen naar de vakantielanden zoals Griekenland wel weer dicht gaan, hebben we in ieder geval deze heerlijke zomer nog eventjes.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat een geluk hebben we het met dit weer ook, over een week of 4-5 zullen de grenzen naar de vakantielanden zoals Griekenland wel weer dicht gaan, hebben we in ieder geval deze heerlijke zomer nog eventjes.
Prima keuzes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheeseburger
sitostick
garnalenkroket
Dit weer, daar haal je dik de 100 jaar mee op je toffels, makkelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is perfect toch. Warm genoeg om lekker buitje te zitten, je kunt nog steeds denken en iedereen vrolijk.
Ja dan sta je niet te zweten en je fikt je tent niet uit 's ochtends.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit zou wel het perfecte festivalweer zijn. Helaas geen Lowlands om naartoe te gaan
die komt en gaat as she pleasequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar is @:ygritte eigenlijk gebleven.
Teringquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cheeseburger
sitostick
garnalenkroket
Ff pannenkoeken verorberen en ik kom eraanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee klopt. daarom zit ik al sinds 9u op je te wachten.
[ afbeelding ]
Die ligt hier aan het zwembad in een kleine bikini cocktails te lurken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar is @:ygritte eigenlijk gebleven.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Volgende week wordt weer onstuimig![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Herfst ja?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Uhuhquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt hier aan het zwembad in een kleine bikini cocktails te lurken.
Ja 18 graden zoiets en onstuimig weer zeiden ze, dus ga uit van regen en windquote:
wat voor pannenkoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ff pannenkoeken verorberen en ik kom eraan
omdat jij 9 vd 10x loopt te huilen als iemand hier het woord pannenkoek laat vallen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er geen pannenkoekenhuis in Foqueville?
Nou ja dat is het idee een beetje, kunnen alle pannenkoeken daar dagelijks gaan eten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat jij 9 vd 10x loopt te huilen als iemand hier het woord pannenkoek laat vallen..
Is toch voor kleine kinderen en mensen met onderontwikkelde smaak?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er geen pannenkoekenhuis in Foqueville?
Das niet alleen op kinderfeestjes hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Op een kinderfeestje is het wel schattig al die glunderende snuitjes als er zo'n enorm bord met een stapel van tientallen pannenkoeken neergezet wordt voor ze.
Heb je nog een klacht ingediend over gisteren op je werk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das niet alleen op kinderfeestjes hoor
nee hoeft ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog een klacht ingediend over gisteren op je werk?
nah is gewoon raar geregeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer laten ze je weer verhongeren
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
in engeland hebben ze nu toch ook de maatregelen geschrapt?
Alle maatregelen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
in engeland hebben ze nu toch ook de maatregelen geschrapt?
Frieten. Kom je uit België ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:50 schreef Flory het volgende:
Hier ook frieten, met een lekkere Burger Maison![]()
Ik de ziekenhuizen vrij aardig, maar ook delta-variant daar.quote:
waar moet je die nog op?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als we van de mondkapjes af zijn.
dacht dat het net zo slecht was daar toen ze alles stopten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik de ziekenhuizen vrij aardig, maar ook delta-variant daar.
Ze hebben geluk gehad met de timing daar, anders hadden ze ook een “dansen met Janssen” te pakken.
Ik krijg er steeds uitslag in m'n gezicht van, vooral als het warm isquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier nog overal binnen en waar het druk is.
Ik vind het geen probleem eigenlijk.
Binnen op kantoor ook? dan zou ik toch echt zeggen, duw maar een kikker in je kont en ik ga lekker thuis werkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij moeten die hier nog overal binnen op, ook op kantoor.
Je kan misschien beter een Bicky Royal gaan etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:50 schreef Flory het volgende:
Hier ook frieten, met een lekkere Burger Maison![]()
Mijn collega’s in Frankrijk moesten dat ook zodra ze van hun werkplek afstappen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen op kantoor ook? dan zou ik toch echt zeggen, duw maar een kikker in je kont en ik ga lekker thuis werken
Ja, wij doen het in het kantoor van ons team niet (tegen de regels in), maar steeds als ik even naar de printer, wc, kantine loop kom ik er niet onderuit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen op kantoor ook? dan zou ik toch echt zeggen, duw maar een kikker in je kont en ik ga lekker thuis werken
Ha ok, ja zo'n tussenweg kan ik me nog wel in vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wij doen het in het kantoor van ons team niet (tegen de regels in), maar steeds als ik even naar de printer, wc, kantine loop kom ik er niet onderuit.
Ja dat is wel lastig, zeker als je ze de hele tijd moet dragenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg er steeds uitslag in m'n gezicht van, vooral als het warm is
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan misschien beter een Bicky Royal gaan eten![]()
mooi moment de secretaresse te batsenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Blij dat ik nog gewoon thuiswerk. Had vandaag eigenlijk naar kantoor willen gaan. Maar het is zinloos. Er is toch bijna niemand.
Snap ik, en Fokken werken kun je immers thuis ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Blij dat ik nog gewoon thuiswerk. Had vandaag eigenlijk naar kantoor willen gaan. Maar het is zinloos. Er is toch bijna niemand.
Die is er niet en tevens niet bepaald batsbaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi moment de secretaresse te batsen
Preciesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Snap ik, en Fokken werken kun je immers thuis ook
ik heb hem ook de hele dag op op werk.. loop continue rond..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn collega’s in Frankrijk moesten dat ook zodra ze van hun werkplek afstappen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is er niet en tevens niet bepaald batsbaar
Ik zit ramvol na mijn patatjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
De kipsaté is alweer opzijn wel flinke chunks zeg
Over een uurtje nog wat kipshaslicks
Eten voor zeven uur is vrij barbaars en primitief.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:08 schreef Karzai het volgende:
Vroeg zeg bepaald niet bourgondisch ik drink nog een biertje en luister nog wat muziek uur of zeven ga ik eens iets maken
"Professor UitStraling vindt er wat van!"quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten voor zeven uur is vrij barbaars en primitief.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ovengroente met worstjes
Squote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook na m'n pannenkoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit ramvol na mijn patatjes
Wat ben jij voor nepnederlanderquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@Randomlevenswijshedenwaarjenietsmeekuntverder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Waar kan ik de Uitstraling Scheurkalender kopen?
ja dat is een probleemquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Panda's eten 40 kilo bamboo per dag.
Is boers en niet chique.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nepnederlander
Ik wil nu wel lekker tukken onder een dekentje, maar ik denk dat US dat ook barbaars en iets voor zuigelingen vindtquote:
Boeiend, ik lig er al onder op de bankquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nu wel lekker tukken onder een dekentje, maar ik denk dat US dat ook barbaars en iets voor zuigelingen vindt
Dan ben ik ver van chique dusquote:
Sinds wanneer is het paupervolk der Nederlanden chique?quote:
Dit ja. Horen we niet juist boers te zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het paupervolk der Nederlanden chique?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boeiend, ik lig er al onder op de bank
Sigaartje en een half glaasje whisky bij de open haard en belangwekkende wereldgebeurtenissen bespreken terwijl de vrouwen zich even discreet terugtrekken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nu wel lekker tukken onder een dekentje, maar ik denk dat US dat ook barbaars en iets voor zuigelingen vindt
denk het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan jullie nog naar de persco kijken?
De grote voorliegshow bedoel je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De grote voorliegshow bedoel je?
Nee.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Als ik m'n collega's zo hoor op vrijdagmiddag over plannen in de avond en het hele weekend, denk ik: waar haal je in godsnaam de energie vandaan?
Je staat op 7.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Als ik m'n collega's zo hoor op vrijdagmiddag over plannen in de avond en het hele weekend, denk ik: waar haal je in godsnaam de energie vandaan?
Misschien gaan ze vroeg naar bed doordeweeks?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Zijn allemaal reptiliansquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De grote voorliegshow bedoel je?
Nee.
Stond Schiphol daar ooit ook niet in? Jaartje of 20 terug?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat op 7.
Here's the full list of the top 10 in the "World's Best Airport" category:
1. Hamad International Airport (HIA)
2. Tokyo Haneda Airport (HND)
3. Singapore Changi Airport (SIN)
4. Incheon International Airport (ICN)
5. Tokyo Narita Airport (NRT)
6. Munich Airport (MUC)
7. Zurich Airport (ZRH)
8. London Heathrow Airport (LHR)
9. Kansai International Airport (KIX)
10. Hong Kong International Airport (HKG)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |