SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
ja net.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)hier-in-de-Rijnhaven
@:bitterbal
Deze al gezien?
Genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
wat zijn je weekendplannen haagsgod?
waanzinnige kut en tieten, huehuequote:
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja net.
Denk een heel groot palingbeestje
nee die bewegen andersquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.
September is pas spinnenmaand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giftige agressieve waterspinnen, een heleboel.
Hele stapels komen dat balkon dan bevolkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
September is pas spinnenmaand.
quote:
Zusje had eergisteren een trechterspin in haar keuken, ze stuurde een filmpje zonder veel geluid maar ik hoorde puur afgrijzen en doodsangst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
September is pas spinnenmaand.
Wie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
waarom zijn jullie vandaag zo gemeen
Aaaaawwquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Hier dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
waarom lig je niet te bakken? straks is mijn 5 uur snack niet gaar..quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
tijd voor stadje bouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
Zo, de afwezigheidsassistent is ingesteld
Time to crack open a cold one
ja moet je de temp wat hoger zettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom lig je niet te bakken? straks is mijn 5 uur snack niet gaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |