Nouja, opzich vind ik het prima om ontspannen op het bankje voor de tv te hangen. Maar ik heb gewoon nog niet zo'n zin om naar het stadion te gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al het clubvoetbal overal barst weer los en Lenny heeft er geen zin in. Wat een grap van een moderator.
Jij leest boeken van Roxanne van Iperen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Heb overigens afgelopen week in de verkansie twee boeken gelezen
Big Mike (Passenier) 6.3/10
‘T Hooge Nest 8.9/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Bedankt voor de review. Ik ben momenteel bezig met The sun also rises.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
‘T Hooge Nest 8.9/10
Nooit eerder gedaan maar ik vond het een uitstekend boekquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij leest boeken van Roxanne van Iperen?
Badr is weg bij Passenierquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
‘T Hooge Nest 8.9/10
Leek mij ook wel boeiend ja, komt op de lijst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit eerder gedaan maar ik vond het een uitstekend boek
Waarom niet? Ik dacht dat je de 'zuipen met maten'-mentaliteit hanteerde?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, opzich vind ik het prima om ontspannen op het bankje voor de tv te hangen. Maar ik heb gewoon nog niet zo'n zin om naar het stadion te gaan.
Stond opzich nog wel geinige info in als de sport je een beetje boeit. Vrij matig geschreven alleen zoals bij veel van dat soort boekjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dat andere boek is voor proleten trouwens.
Ik slinger de frituur even aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? IK ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Moeilijk dikke vetklont dat je er rondzwalkt.quote:
Kom je hier dan nog wel even op terug?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? IK ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Jij weer wel meer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je hier dan nog wel even op terug?
Ik eet bij mijn vader dus ik weer het niet!
Nee dat vind ik voor kleutersquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Appen jullie ouders nooit wat jullie willen eten als je uitgenodigd wordt?
Mijn vader beperken in zijn creatieve vrijheid vind ik allesbehalve attent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik vind dat vooral erg attent.
Dan kun je ook gewoon antwoorden dat hij zelf iets mag verzinnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vader beperken in zijn creatieve vrijheid vind ik allesbehalve attent.
Dus ik moet hem appen om te zeggen wat ik wil eten om vervolgens te zeggen verzin zelf maar wat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon antwoorden dat hij zelf iets mag verzinnen.
Huh nee het gaat juist om de vraag Hans. Jij begrijpt er NIETS van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus ik moet hem appen om te zeggen wat ik wil eten om vervolgens te zeggen verzin zelf maar wat.
Tijd voor weekend ik word vervelend.
Ik nodig mezelf altijd uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Appen jullie ouders nooit wat jullie willen eten als je uitgenodigd wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |