Moest jij er niet naar toe?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
Die Linssen maakt er gewoon 15 dit seizoen.
Was blijkbaar nauwelijks te doen om aan kaarten te komenquote:
Mooie jinxquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:04 schreef Kerftminister het volgende:
Met Linssen koop je 15 goals
(over 2 seizoenen)
Begon matig ja maar had net wel 2 goede acties.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag aannemen dat Aursnes met zenuwen speelt vandaag, nog niet echt best.
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag aannemen dat Aursnes met zenuwen speelt vandaag, nog niet echt best.
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.
Linssen als linksbuiten om Sinisterra te vervangen was ook onzin. Maar op zich is het wel een nuttige speler.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:08 schreef Erasmus het volgende:
Ik neem alles terug wat ik vorig seizoen over Linssen zei.
Ik geef Dick wel de schuld.
3 dagen bij de groep en gelijk in de basis. Ik geef het je te doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.
Ik heb spelers hier sneller afgeschreven zien wordenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn 22 minuten gespeeld Slob, geef die jongen de kans.
Ik vind het een goed teken dat hij meteen in de basis staat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom zeg ik, zullen de zenuwen wel zijn.
Ik ook. Ik ga sowieso geen spelers afschrijven voor ze een serie wedstrijden gespeeld hebben. Maar ik schrok even van een aantal matige passes🙈quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een goed teken dat hij meteen in de basis staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |