Nu hij zijn basisplek dreigt te verliezen zou je denken dat ie nu ontzettend goed gaat spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Kan Toornstra gewisseld worden?????????????
Het laatste half uur.quote:
Nee had hij af moeten geven aan Tilquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Til leek niet blij met de actie van Sinisterra trouwens.
Dat potje was donderdag al.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu hij zijn basisplek dreigt te verliezen zou je denken dat ie nu ontzettend goed gaat spelen.
Niks is minder waar.
Dat vonden we allemaal maar niet fit en 2 jaar nauwelijks gespeeld.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:23 schreef fetX het volgende:
Til vond ik tijdens de voorbereiding helemaal niks, maar die speelt echt goed (alweer).
Geetruida en Baldé komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop dat het dit seizoen gaat meevallen met blessures.
Hoe gaat het eigenlijk met de Geert?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geetruida en Baldé komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.
Volgend jaar zomer staat er pas een echt goede brede selectie vermoed ik. Dat is op zich al een wereldprestatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geetruida en Baldé komen nog terug en er komt vast nog een spits bij. Een hele brede selectie gaan we toch niet krijgen vermoed ik. Je kunt ook niet alles oplossen in 1 transferwindow.
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
Had eerder moeten passen, maar Aursnes doet het laatste half uur wel oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |