Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-voorselectie-oranjequote:Louis van Gaal heeft vrijdag zijn eerste voorselectie sinds zijn terugkeer als bondscoach van het Nederlands elftal bekendgemaakt. Tyrell Malacia en Devyne Rensch zitten voor het eerst bij de groep. Virgil van Dijk is na lange afwezigheid terug, terwijl Guus Til ook bij de 25 namen zit.
De KNVB heeft ook bekendgemaakt dat Maarten Stekelenburg een punt achter zijn interlandcarrière heeft gezet. De 38-jarige doelman van Ajax was op het EK nog eerste keus, nu mogen Justin Bijlow, Joël Drommel, Tim Krul en Remko Pasveer gaan strijden om de plek onder de lat. De geblesseerde Jasper Cillessen en de naar Stade Brest overgestapte Marco Bizot ontbreken.
Van Gaal begint aan zijn derde termijn bij Oranje. De KNVB kwam na het vertrek van Frank de Boer opnieuw uit bij de zeventigjarige Amsterdammer. In september staan meteen drie belangrijke kwalificatieduels voor de deur met het oog op het WK 2022 in Qatar.
Til mag ik hopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Hiervan vallen er ook maar 2 af ofzo. Gok Drommel/Pasveer en een middenvelder
Ik steun deze motie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
BijlowGod meteen maar eerste keeper maken, de rest kan er niet veel van
Wijndal hep een blessure en Dumfries heeft alleen maar voor apart van de groep getraind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Is Louis geen fan van Wijndal en Dumfries?
Och ja, ik lees het nu. Wel mooi dat we van middelmaat als Veltman, Van Aanholt, Hateboer en Promes af zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal hep een blessure en Dumfries heeft alleen maar voor apart van de groep getraind.
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:15 schreef Caland het volgende:
Oja en verder is het natuurlijk ontzettend kut dat we dus blijkbaar binnenkort weer interlandvoetbal gaan spelen
Voorselecties worden wel vaker aparte topics voor gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Dit kan natuurlijk prima hier: VBL / Het Nederlands elftal #8 Op naar het EK (zonder Van Dijk)
Beetje een tong80 topic dit.
Er kunnen er natuurlijk meer afvallen in geval er anderen alsnog geselecteerd worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:10 schreef hhh38 het volgende:
Hiervan vallen er ook maar 2 af ofzo. Gok Drommel/Pasveer en een middenvelder
Walgelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.
Klopt, en ik zag dat in het FB topic en zag dat je nog niet had gepost dus ik ging snel stiekem die tweet zoeken zodat ik je erg vervelend voor was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorselecties worden wel vaker aparte topics voor gemaakt.
Maar normaal gesproken had ik het in dat topic gedaan inderdaad, daarom vroeg ik ook in FB of dat topic terug mocht naar VBL.
Wat een leuk verhaal maar ik ben veel nieuwsgieriger naar je mening over de voorselectie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, en ik zag dat in het FB topic en zag dat je nog niet had gepost dus ik ging snel stiekem die tweet zoeken zodat ik je erg vervelend voor was.
En toen jij 'vervelend' (het was niet echt vervelend) kwam doen in dat andere topic, dacht ik, laat ik maar even hetzelfde doen in dit topic!
We maken wat mee zo op de vrijdagmiddag.
In het weekend dat mijn vriendin jarig is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,4 en 7 september en dan in oktober weer.
Ja, wat moet je er van zeggen he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal maar ik ben veel nieuwsgieriger naar je mening over de voorselectie.
Bijlow moet lekker fit blijven en de komende 10 jaar eerste keeper van NL worden. Ik betrap hem echt zelden op een foutje. (en ik zoek altijd heel goed bij Feyenoorders)quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er van zeggen he.
Ik vind Til's selectie wat matig maar kan ook geen andere zo snel bedenken. Blij met Bijlow en Malacia, verder wel een beetje de verwachte namen geloof ik.
Denk wel dat we als straks alle competities weer bezig zijn we wat verrassingen krijgen van Louis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |