abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200890598
Was gisteren nog in Polen en zag dat Fanta daar een pak oranje der was. Ook in Spanje is Fanta daar meer oranje.

Toch vind ik de Belgische/Nederlandse Fanta lekkerder . Van waar die verschil en is het een andere recept?

Coca Cola in Verenigde staten is ook anders dan de Europese coca cola. Daar zeggen ze dat het komt door andere suikerbieten en andere bronwater
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_200890633
De (originele) Duitse smaakt het beste.

Trouwens, uitvinding uit Nazi Duitsland omdat er een embargo op cola noten was.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:57:09 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200890643
Omdat alle dranken in andere landen anders smaken. Elk land heeft zo zijn eigen voorkeur.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200891462
Fritz sinas _O_
pi_200905367
Dat is marketing techniek... :) En daar wordt dus gedegen onderzoek naar gedaan, zoals de gemiddelde verkoopcijfers bijhouden en tegenwoordig zelfs zoekgeschiedenis via social media en dit analyseren. Bv. welke soort producten, smaken en kleuren populair zijn. Afhankelijk van deze gegevens worden producten ontwikkeld en of aangepast om beter aan te sluiten op de behoefte van de consument.

Waarom er bv. in Spanje of Polen onder de bevolking een voorkeur bestaat voor een andere kleur oranje en een andere smaak daar zal beslist een wetenschappelijke verklaring voor zijn. Ik zou het je niet kunnen vertellen. Ik denk het spreekwoord "Wat de boer niet kent vreet hij niet." zegt al een hele hoop en is niet uit de lucht komen vallen. Regionaal bestaat er andere vraag en aanbod, hierdoor is de populatie in een bepaald gebied gewent aan ander dingen dan in weer andere gebieden. Kleuren en smaken zijn daar dus ook onderdeel van en daar wordt dus bewust op ingespeeld om betere verkoopcijfers te behalen.

Een ander veelzeggend spreekwoord is "Never read beauty magazines, they only make you feel ugly."

Voor die, die denken dat je met vruchtvlees gezonder frisdrank drinkt.Oranginaaaa!

[ Bericht 9% gewijzigd door Watuntrik op 14-08-2021 10:09:43 ]
pi_200913545
De Nederlandse variant is doorgaans zoeter en smaakt minder naar fruit. Schijnbaar heeft de gemiddelde Nederlander gevoelloze smaakpapillen.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')