abonnement Unibet Coolblue
pi_206900595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Jammer dat het zo matig is.
Die monotone stem van die Meije ook :')
U MAD?
  zondag 4 december 2022 @ 05:11:25 #152
174940 W00fer
Maar echt
pi_206935323
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:29 schreef Oriente het volgende:

[..]
Die Meije is ergens begin/midden twintig gok ik, wat zou 'ie zijn, 23?
W00fer is geregistreerd in 2007 (geregistreerd op: donderdag 29 maart 2007 @ 01:54)

Rond je 8e/9e op FOK! is wel heel extreem :+
Meije is 25.
Bron: https://www.win-nieuws.nl(...)nt-meije-gaat-viral/
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 4 december 2022 @ 11:50:25 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206937145
Ik vond het wel tof. Heb de afl. over Assen gekeken op Youtube en alle Eindhoven afleveringen op VKmag. Ik vind dat Meije nergens de sensatie opzoekt en iedereen rustig zijn verhaal laat doen (maar dat is misschien meer gebaseerd op de Assen aflevering dan de Woensel west aflevering. Die nieuwe gast die tabak snuift op een exemplaar van Mein Kampf en tegen z'n sociaal werker beweert dat-ie niet meer drinkt terwijl-ie bier en baco's achterover tikt en zichzelf onbedoeld snijdt met zijn eigen messencollectie is wel weer echt de trots van Eindhoven, mijn god :')

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 04-12-2022 11:59:52 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 4 december 2022 @ 11:51:12 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206937157
Ik wist trouwens niet dat Fok! zo berucht is wat betreft het lastigvallen van Kees K.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206946856
* W00fer was trouwens deze week nog in Woensel West.

Ik zocht het huis van Ruud waar in 1 van de afleveringen de politie kwam klagen dat zijn golfje op de stoep stond en hij die moest verzetten (hij had ook te veel auto's op zijn naam). Ik denk dat ik het gevonden heb maar aan de buitenkant zie je niks. Of hij is inmiddels verhuisd natuurlijk. Overigens is Woensel West niet meer wat het geweest is. Meije heeft een groot gedeelte van de wijk niet gefilmd en verrassing: die wordt gesloopt.
Alle oude woningen bekend van de hoerenbuurt, het volksbuurtje enzovoorts moet plaats maken voor nieuwbouw wat tegen een stevige huurprijs van de hand gaat. Zoek maar eens op Celsiusplein Eindhoven. De gemiddelde vinexwijk in de Randstad is hetzelfde. Dat is altijd een beetje het jammere. In de hoop de rust terug te brengen walst de gemeente de woningen plat, jaagt het volk eruit en zet rijken tussen de armen. Een hoop charme gaat daarmee ook verloren. Je ziet het ook in Rotterdam Crooswijk bekend van Ruud's Kantine (5 euro, op je muil) en nog veel meer series. Meije heeft het woord gentificatie wel kort benoemd in de docu (geen idee wat het woord betekende :') ) maar het niet laten zien.

Aflevering 4 staat trouwens live:

https://dailybuzz.nl/medi(...)8_jaar_later_web.mp4

quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Fok! zo berucht is wat betreft het lastigvallen van Kees K.
Ik denk dat dat een andere "generatie" Fok gebruikers was dan nu. Toen was het forum m.i. nog wel een heel tandje radicaler dan nu. Je had toen ook de mensen die letterlijk dag en nacht de streams van De Gouden Kooi volgden en daarvoor de mensen die De Bus keken op SBS6. Eigenlijk allemaal vergane glorie, maar destijds was Fok ook veruit het grootste forum van NL, naast dat je MSN messenger had. Heel social media bestond nog niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 7 december 2022 @ 19:29:50 #156
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_206986051
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 23:36 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 3 is live

Dit keer over the man, the myth, the legend: Kees Cees.

https://dailybuzz.nl/medi(...)8_jaar_later_web.mp4

Nog wel leuk om te zien, zon interview. Had nog graag wat meer diepgang gezien en gezien hoe z'n huis er nu bij staat (waar de fuck zijn ze??).

Cees wil duidelijk alleen meedoen in de hoop dat trolls ophouden. Of misschien z'n vrouw, die zelfs even ingrijpt als Cees iets wil laten zien op z'n telefoon (wat zou dat zijn?)

Dat een bioscoop is afgehuurd om een doorgesnoven nazi te forceren als cultheld, daar snap ik dan weer niks van. Elke goeie documentairemaker had het erbij gelaten bij de conclusie dat niemand mee wil doen. Behalve dit 'hoe gaat het nu met...' momentje is er nul relevantie om deze film te maken behalve die flinterdunne link met Probleemwijken Woensel-West. Probleemwijken gaf daadwerkelijk een inkijkje in zo'n wijk en de mensen. Dit geeft eigenlijk niets.
:')
pi_207001772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Nog wel leuk om te zien, zon interview. Had nog graag wat meer diepgang gezien en gezien hoe z'n huis er nu bij staat (waar de fuck zijn ze??).

Cees wil duidelijk alleen meedoen in de hoop dat trolls ophouden. Of misschien z'n vrouw, die zelfs even ingrijpt als Cees iets wil laten zien op z'n telefoon (wat zou dat zijn?)

Dat een bioscoop is afgehuurd om een doorgesnoven nazi te forceren als cultheld, daar snap ik dan weer niks van. Elke goeie documentairemaker had het erbij gelaten bij de conclusie dat niemand mee wil doen. Behalve dit 'hoe gaat het nu met...' momentje is er nul relevantie om deze film te maken behalve die flinterdunne link met Probleemwijken Woensel-West. Probleemwijken gaf daadwerkelijk een inkijkje in zo'n wijk en de mensen. Dit geeft eigenlijk niets.
Misschien had het dan beter Probleemwijken Fixed kunnen heten, als Woensel West nu geen probleemwijk meer is. De vraag is: is dat zo? Volgens mij is Eindhoven de vijfde stad van Nederland en zeker niet echt een lieverdje als het om criminaliteitscijfers gaat, om over sociale problematiek en armoede nog maar te zwijgen. Ook staat Brabant bekend om het drugsmilieu en zo kun je nog wel uren doorgaan.

Ik denk dat Meije zeker heeft mee willen liften op het succes van SBS6 maar ook een ander beeld heeft willen laten zien. Dat mensen nu meedoen en zeggen dat ze niet meer mee willen doen, is misschien niet echt handig.
Maarja een uitzending maken van 3 minuten met daarin alleen schriftelijke statements van weigering heeft ook niet echt veel nut :')

Of je had de keuze moeten maken om alléén nieuwe paradijsvogels (zoals Meije ze noemt) te interviewen. Dan had je dat hele gezeik niet gehad met jantje wil niet meewerken en pietje niet enzovoort.

Overigens is een bioscoopzaal afhuren om een running gag te presenteren die alleen lokaal bekend is ook wel echt iets van de Randstad. In Amsterdam worden complete events georganiseerd waar de provincie geen hol van begrijpt of mee te maken wil hebben. Als de premiere nou in heel Nederland in de bioscoop te zien was dan zei ik je hebt een punt, maar nu was het in 1 zaaltje, op 1 moment voor 250 man. Dat noem ik een mooie prestatie maar niemand heeft er last van.

Aflevering 5 is live (ik denk de laatste?)

https://dailybuzz.nl/medi(...)aar_later_web_wm.mp4

Vandaag komt ook de hele docu in zijn geheel op het Youtube Kanaal van Meije.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 09-12-2022 01:21:59 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 9 december 2022 @ 07:58:13 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207002764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 00:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Misschien had het dan beter Probleemwijken Fixed kunnen heten, als Woensel West nu geen probleemwijk meer is. De vraag is: is dat zo? Volgens mij is Eindhoven de vijfde stad van Nederland en zeker niet echt een lieverdje als het om criminaliteitscijfers gaat, om over sociale problematiek en armoede nog maar te zwijgen. Ook staat Brabant bekend om het drugsmilieu en zo kun je nog wel uren doorgaan.

Tilburg en Heerlen ook. Woensel West is echt wel verbeterd tegenwoordig. Meije noemde ook nog ergens terloops Stratum, maar ook in dat stadsdeel hebben ze veel platgegooid en herbouwd. Dan krijg je dus blijkbaar weer een ander slag volk over de vloer. Er wordt hier af en toe nog een coffeeshop voor langere tijd gesloten, maar we hebben in het verleden wel wat hardnekkige drugscriminelen in Eindhoven gehad, die inmiddels allemaal allang het loodje gelegd hebben :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 december 2022 @ 15:15:29 #159
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207007318
is er al een link voor alle afleveringen?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207047321
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2022 15:15 schreef junkiesietze het volgende:
is er al een link voor alle afleveringen?
Meije heeft op Youtube verteld dat de gehele uitzending eraan komt, omdat hij nog afspraken moet maken met Talpa. Als hij dat niet doet wordt de gehele docu aangemerkt als copyrightschending door Youtube en wordt hij verwijderd. Dus dat duurt nog even. Geen idee waarom het dan op VKMAG wel kon.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 12-12-2022 03:10:07 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 12 december 2022 @ 08:01:41 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207049632
De laatste 8/9 minuten 'lange' aflevering (afl.5) was echt volledig overbodig wat betreft Appies deel. Hij snuift een ondefinieerbare bruine substantie op, begint meteen weer te schreeuwen dat-ie iedereen in elkaar wil slaan en dat met zijn zgn. wapencollectie wil doen.Wat een halve zool, zo iemand moet je geen cultheld maken. Hoop dat z'n maatschappelijk werkers meekijken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207088904
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2022 08:01 schreef SEMTEX het volgende:
De laatste 8/9 minuten 'lange' aflevering (afl.5) was echt volledig overbodig wat betreft Appies deel. Hij snuift een ondefinieerbare bruine substantie op, begint meteen weer te schreeuwen dat-ie iedereen in elkaar wil slaan en dat met zijn zgn. wapencollectie wil doen.Wat een halve zool, zo iemand moet je geen cultheld maken. Hoop dat z'n maatschappelijk werkers meekijken.
Precies wat ik dus al aangaf in een eerdere post. Nergens voor nodig om de beste man zo neer te zetten voor het eigen gewin van VKmag. Zoals het er in de ‘docu’ uit ziet heeft hij gewoon ontzettend veel last van het verlies van zijn zus en zuipt hij zich daarom dagelijks een stuk in de kloten. Hij verdient professionele hulp in plaats van belachelijk gemaakt te worden op internet.

Als ik de totale documentaire een punt mag geven dan geef ik het een 2 / 10. Heel slecht dit, onnodig eigenlijk en overbodig bovendien. Wanneer de documentairemaker echt leuke interessante TV had willen maken dan was hij dieper ingegaan op de verhalen van de hoofdrolspelers (Kees/Appie etc.) in plaats van 50 minuten lang goedkoop scoren met oneliners. Dit had dan ook niets met Probleemwijken 18 jaar later te maken helaas, erg zonde.
U MAD?
pi_207088973
Overigens heb ik begrepen dat die Appie niet eens in Eindhoven zelf woont maar in een gat daar in de buurt :') . Dat maakt deze docu wellicht nog wel treuriger.
U MAD?
  vrijdag 16 december 2022 @ 13:17:47 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207102581
Leuk paralleltopique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 16 december 2022 @ 13:18:13 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207102585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens heb ik begrepen dat die Appie niet eens in Eindhoven zelf woont maar in een gat daar in de buurt :') . Dat maakt deze docu wellicht nog wel treuriger.
welk gat in de buurt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207102695
Vreselijke docu, vreselijke presentator/maker, laat die mensen met rust.
pi_207103584
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 13:18 schreef Maanvis het volgende:
welk gat in de buurt?
Maakt niet uit :) een gat.
U MAD?
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:50:58 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207103647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Maakt niet uit :) een gat.
maakt wel uit, ik kom vaak in Eindhoven, er zijn vele gaten rondom eindhoven die eigenlijk gewoon onderdeel zijn van eindhoven. dus alleen als het echt ver buiten de bebouwde kom van Eindhoven ligt is dit een terecht argument
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207103839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]
maakt wel uit, ik kom vaak in Eindhoven, er zijn vele gaten rondom eindhoven die eigenlijk gewoon onderdeel zijn van eindhoven. dus alleen als het echt ver buiten de bebouwde kom van Eindhoven ligt is dit een terecht argument
Ga ik je niet vertellen. Wil voorkomen dat de beste man mensen voor zijn deur heeft staan omdat ik je dit hier openbaar vertel. Dus nee. En ik ken Eindhoven ook heel goed. Het is geen dorp wat onderdeel is van Eindhoven zoals Stratum of Strijp maar ligt ook in een andere gemeente trouwens.
U MAD?
  vrijdag 16 december 2022 @ 15:55:38 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207104335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ga ik je niet vertellen. Wil voorkomen dat de beste man mensen voor zijn deur heeft staan omdat ik je dit hier openbaar vertel. Dus nee. En ik ken Eindhoven ook heel goed. Het is geen dorp wat onderdeel is van Eindhoven zoals Stratum of Strijp maar ligt ook in een andere gemeente trouwens.
oke dus dan echt gerwen waalre son eersel oid, wel gek dat ie dan bij die man in de elvis bende op bezoek kwam :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207105238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 15:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oke dus dan echt gerwen waalre son eersel oid, wel gek dat ie dan bij die man in de elvis bende op bezoek kwam :D
Kunnen toch vrienden zijn ofzo, geen idee
U MAD?
  vrijdag 16 december 2022 @ 22:03:23 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_207109697
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2022 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond het wel tof. Heb de afl. over Assen gekeken op Youtube en alle Eindhoven afleveringen op VKmag. Ik vind dat Meije nergens de sensatie opzoekt en iedereen rustig zijn verhaal laat doen (maar dat is misschien meer gebaseerd op de Assen aflevering dan de Woensel west aflevering. Die nieuwe gast die tabak snuift op een exemplaar van Mein Kampf en tegen z'n sociaal werker beweert dat-ie niet meer drinkt terwijl-ie bier en baco's achterover tikt en zichzelf onbedoeld snijdt met zijn eigen messencollectie is wel weer echt de trots van Eindhoven, mijn god :')
Ik meen dat hij in Waalre woont.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_207122619
Iedereen allemaal zeiken over die docu :')

Toch 60.000 kijkers inmiddels op Youtube.

Jammer dat Meije eerst zijn master gaat doen, dan komt die Duindorp aflevering over 1 a 2 jaar minimaal. Terwijl hij nu de kijkers aan zijn kont heeft hangen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_207124492
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef W00fer het volgende:
Iedereen allemaal zeiken over die docu :')

Toch 60.000 kijkers inmiddels op Youtube.

Jammer dat Meije eerst zijn master gaat doen, dan komt die Duindorp aflevering over 1 a 2 jaar minimaal. Terwijl hij nu de kijkers aan zijn kont heeft hangen.
Zit jij bij die Meije in zijn kont ofzo? Mensen zijn hier klaarblijkelijk klaar mee. Het is geen 2010 meer. :')
Ik krijg nog geld van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')