abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206573262
Insta van VKMag meldt dat serie volgende week donderdag 10 november online komt!
U MAD?
pi_206574155
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
Insta van VKMag meldt dat serie volgende week donderdag 10 november online komt!
quote:
Vanaf 10 november wekelijks op vkmag. Docu wordt in 5 delen geknipt. Daarna in z’n geheel op m’n kanaal te zien
pi_206581163
* W00fer is bij de premiere geweest van Probleemwijken Woensel-West 18 jaar later.

Waren 200-250 man. Hele zaal vol. Heeft ook nog in diverse kranten gestaan.

Kees Cees was er ook. Lang verhaal kort, Ruud was er niet ;(
Huubke ook niet, Mieke niet. Maar de nieuwe paradijsvogels waren goud.

Overigens was Fok wel zeer groot in beeld te zien. Ten tijde van de originele uitzending in 2004 waren het de Fok!kers die de mensen uit Woensel West lastig vielen :') En of we zo vriendelijk willen zijn daarmee te stoppen.

Kleine spoilert: de docu is goud en de moeite. 55 minuten totaal. Vanaf 10 november op VKMAG.

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 06-11-2022 18:46:31 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 19:04:40 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206581638
Dat Ruud nog leeft verbaasd me enigszins :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206585544
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef derLudolf het volgende:
Dat Ruud nog leeft verbaasd me enigszins :o
Ik ga niks spoileren over Ruud, je moet de docu maar kijken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_206588374
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef derLudolf het volgende:
Dat Ruud nog leeft verbaasd me enigszins :o
Mij niet. Die gaat over 5 of 10 minuten boven liggen slapen.
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 14:12:30 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206590289
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:

[..]
Mij niet. Die gaat over 5 of 10 minuten boven liggen slapen.
Maar als de longarts nogmaals zegt dat het beter is dat hij stopt met roken kan die arts aldus Ruud ook de moord stikken :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206601080
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:

[..]
Mij niet. Die gaat over 5 of 10 minuten boven liggen slapen.
Kinderachtig! Goffedomme..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206609724
Wel mooi man dat Meije gewoon een hele bioscoopzaal heeft weten te ritselen, ook al was het een gedoe om te regelen. Kun je toch maar mooi zeggen als beginnend documentaire maker. Nu nog in de leer bij de legendes Frans Bromet of Roy Dames die dit genre tot in de puntjes beheersen en dan kan Meije heel ver komen.

En eerlijk is eerlijk, Cees is gehuldigd, Appie wordt een internetmeme vanaf morgen en Wil blijft lekker biertjes drinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_206618218
quote:
Heerlijk, zin in. Nog één dagje. Die zuiplap met dat Samurai zwaard gaat de nieuwe Kankerkachel Kees worden lijkt me.
U MAD?
pi_206629394
quote:
Kan ze allebei niet laden momenteel. Waarom pleuren ze die niet op YT goffedomme
U MAD?
pi_206629729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 20:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Kan ze allebei niet laden momenteel. Waarom pleuren ze die niet op YT goffedomme
https://dailybuzz.nl/medi(...)aar_later_web_wm.mp4
pi_206629807
Waardeloze aflevering
Het ligt aan de instanties zelf
pi_206629985
Gekeken en ben ernstig teleurgesteld. Hopelijk is aflevering 2 beter.
U MAD?
pi_206636663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 20:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Kan ze allebei niet laden momenteel. Waarom pleuren ze die niet op YT goffedomme
9 december in zijn geheel op Youtube. En ja, de docu moet ook terugverdiend worden dus daarom op VKMAG (met advertenties)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_206637856
Meh. Tis niet veel hé.
  vrijdag 11 november 2022 @ 14:14:56 #94
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206637867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:40 schreef W00fer het volgende:

[..]
9 december in zijn geheel op Youtube. En ja, de docu moet ook terugverdiend worden dus daarom op VKMAG (met advertenties)
In agenda gezet, ga ik dan pas kijken. rot op met je in delen uitzenden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206637904
afleveringetje duurde een kwartier, dus waarom het in 5 delen is, is me een raadsel.
Verder beetje megalomaan om hiervoor een bioscoop af te huren en daar volstrekt popi jopi te gaan doen.
Die maker staat me echt tegen. Wel een hele andere instreek als de vorige serie (op basis van aflevering 1).

vreemd ook om die debiel met z'n wapens neer te zetten als "de nieuwe culthelt" een culthelt onstaat (zoas Kees bv) die creëer je niet zelf.
pi_206638103
Dit gaat geen succes worden, die nieuwe snuivende nazigek is niet de nieuwe Kees K, en zal het nooit worden ook. Die maker word ik een beetje naar van, net als die lulhannes van vkmag zelf.

Laat die mensen toch met rust. Als ik Kees K was, liet ik ze allemaal de moord stikken met deze kutdocumentaire.
pi_206638177
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2022 14:20 schreef koemleit het volgende:
afleveringetje duurde een kwartier, dus waarom het in 5 delen is, is me een raadsel.
Verder beetje megalomaan om hiervoor een bioscoop af te huren en daar volstrekt popi jopi te gaan doen.
Die maker staat me echt tegen. Wel een hele andere instreek als de vorige serie (op basis van aflevering 1).

vreemd ook om die debiel met z'n wapens neer te zetten als "de nieuwe culthelt" een culthelt onstaat (zoas Kees bv) die creëer je niet zelf.
Nog niet gezien maar het lijkt het standaard vervolg-riedeltje.
pi_206638320
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2022 14:48 schreef boskameel het volgende:

[..]
Nog niet gezien maar het lijkt het standaard vervolg-riedeltje.
ze interviewen wat "nieuwe" mensen, op zich niks mis mee. Degene die nu geïnterviewd worden geven aan dat de buurt goed vooruit is gegaan. En bijvoorbeeld die kunstenaar had nog best een mooi verhaal.
pi_206646988
Ik snap de haat niet. De nieuwe docu is een ode aan de wijk, geen spannend kijk eens hoeveel tuig hier rondloopt en wat ze uitvreten. Ik krijg een beetje het idee dat mensen een soort Probleemwijken v2 hadden verwacht ipv een follow-up, zoals het altijd gecommuniceerd is. Deze docu is meer nazorg en ja, er valt ook wat te lachen. Ik kan je verzekeren dat iedereen in de bioscoopzaal laaiend enthousiast was, want ik was er zelf bij.

Het megalomane snap ik niet helemaal. De documentairemaker lift deels mee op het succes van toen, dat is zeker, maar hij is ook trots op wat hij gemaakt heeft. Dat mag toch?

Als jij morgen een docu maakt en je krijgt het voor elkaar om een volle zaal af te huren, prima toch?

Dat is typisch Nederland. Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt krijg je altijd azijnpissers.

Er komen nog 4 delen, dus wees niet gelijk zo negatief.

Bovendien, het is ter vermaak. Je hoeft niet te kijken.

En het creeeren van nieuwe memes is lastig, dat kan de maker inderdaad niet bepalen. Het tijdsbeeld van toen is ook anders. Nu heb je juicekanalen die elke week wel mensen voor lul zetten. Destijds had je het filmpje van "het is hier keiglad jonge, bel de wouten" en probleemwijken bij wijze van spreken en dat was het. Nu zijn mensen strontverwend met 100 streamingsdiensten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_206650034
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 02:30 schreef W00fer het volgende:
Ik snap de haat niet. De nieuwe docu is een ode aan de wijk, geen spannend kijk eens hoeveel tuig hier rondloopt en wat ze uitvreten. Ik krijg een beetje het idee dat mensen een soort Probleemwijken v2 hadden verwacht ipv een follow-up, zoals het altijd gecommuniceerd is. Deze docu is meer nazorg en ja, er valt ook wat te lachen. Ik kan je verzekeren dat iedereen in de bioscoopzaal laaiend enthousiast was, want ik was er zelf bij.

Het megalomane snap ik niet helemaal. De documentairemaker lift deels mee op het succes van toen, dat is zeker, maar hij is ook trots op wat hij gemaakt heeft. Dat mag toch?

Als jij morgen een docu maakt en je krijgt het voor elkaar om een volle zaal af te huren, prima toch?

Dat is typisch Nederland. Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt krijg je altijd azijnpissers.

Er komen nog 4 delen, dus wees niet gelijk zo negatief.

Bovendien, het is ter vermaak. Je hoeft niet te kijken.

En het creeeren van nieuwe memes is lastig, dat kan de maker inderdaad niet bepalen. Het tijdsbeeld van toen is ook anders. Nu heb je juicekanalen die elke week wel mensen voor lul zetten. Destijds had je het filmpje van "het is hier keiglad jonge, bel de wouten" en probleemwijken bij wijze van spreken en dat was het. Nu zijn mensen strontverwend met 100 streamingsdiensten.
Waarom zou je memes willen creëren?

Beetje flauw allemaal. Om dit nou een documentaire te noemen. _O- Met die man bijt hond / Dumpertgekkies shotjes ertussendoor. Wat een griezel van een "documentairemaker" trouwens. :r Krijg het gevoel alsof hij zich verheven voelt boven deze mensen en alleen wilt scoren over de rug van deze types.

Waar een Man Bijt Hond dit soort lui enigszins respectvol behandelde. zit deze kneus er voor zijn eigen gewin. Doet het om zichzelf schouderklopjes te geven op zijn premiere.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')