SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
waarom wachten tot het avond is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond cocktails serveren..
Succes, ik hoop dat er taart is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word bij een kinderverjaardag verwacht vanmiddag.
Best leuk hoor, dat spul, maar m'n hoofd staat er niet echt naar.
Voordeel, meer dan een uur of twee zit ik er niet.
Zou best nu een G&T lusten, maar ik moet nog autorijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom wachten tot het avond is?
hmm, nee, daar kun je me niet echt blij mee makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou best nu een G&T lusten, maar ik moet nog autorijden.
Nee, true. Het scheelt dat alleen de twee kinderen van dat gezin aanwezig zijn, het is niet zo dat er een horde koters loopt te gillen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, ik hoop dat er taart is.
Mijn hoofd zou nooit naar kinderverjaardagen staan!
Mij wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, daar kun je me niet echt blij mee maken
Dan zou ik vragen of ze ipv taart ook alcohol serveren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, true. Het scheelt dat alleen de twee kinderen van dat gezin aanwezig zijn, het is niet zo dat er een horde koters loopt te gillen.
ja hoor, tuurlijk. Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg me dus iets af... Kan de aarde in een zwart gat 'vallen?'
Ik zat er vorige week ook ineens tussen. Ging helemaal in een stand-by modus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word bij een kinderverjaardag verwacht vanmiddag.
Best leuk hoor, dat spul, maar m'n hoofd staat er niet echt naar.
Voordeel, meer dan een uur of twee zit ik er niet.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat gebeurt er dan ?quote:
Neuh. Dan zou eerst onze zon een zwart gat moeten worden en voor dat gebeurt, zijn we allang weggevaagd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat weet niemand, maar de kans is vrij aanwezig dat we dood gaan.quote:
Het zijn die van m'n zus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij weten mensen wel beter dan mij uit te nodigen voor kinderverjaardagen
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Dan zou eerst onze zon een zwart gat moeten worden en voor dat gebeurt, zijn we allang weggevaagd.
Niks waar jij last van hebt op dat momentquote:
Moet 'ie eerst voor expanderen he.quote:
Oh ja, daar kom je moeilijk onderuit.quote:
Nodig je die mensen ook uit voor de verjaardag van de cavia's?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij weten mensen wel beter dan mij uit te nodigen voor kinderverjaardagen
Nog gezelligerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet 'ie eerst voor expanderen he.
Op dat moment is het allang klaar inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks waar jij last van hebt op dat moment
Nee, doe normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nodig je die mensen ook uit voor de verjaardag van de cavia's?
normaal is ook zo saai..quote:
Soms is dat wel net zo comfortabel.quote:
quote:Google gaat het salaris van medewerkers die permanent willen thuiswerken én ver van kantoor wonen, verlagen.
Krijg ik dan een stempel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij ook al een cavia meisje?
Waarom? Alsof ze zo niet al bakken vol reiskostenvergoeding uitsparen? Of doen ze daar al niet aan in dat geweldige land van ze?quote:
Om nog maar te zwijgen over de elektriciteitskosten, koffie, pleepapier, waterkosten die ze nu allemaal besparen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Alsof ze zo niet al bakken vol reiskostenvergoeding uitsparen? Of doen ze daar al niet aan in dat geweldige land van ze?![]()
quote:Alleen mensen die vanuit een andere stad naar kantoor komen, worden getroffen door de maatregel. Dat schrijft Reuters (https://lnkd.in/dU-VJ7sv) dat screenshots van Google's interne salaris-calculator zag. Met het experiment hopen de techbedrijven hun personeel weer naar kantoor te lokken.
Voorbeeld:
‣ persoon A, woont en werkt in New York: levert niets in als hij/zij/x volledig thuiswerkt.
‣ persoon B, woont in Stamford en werkt in New York (1 uur reizen): levert 15% in als hij/zij/x volledig thuiswerkt.
Google's redenatie is drieledig: (1) mensen die verder van kantoren wonen zijn eerder geneigd tot thuiswerken; (2) deze mensen wonen goedkoper, omdat ze verder van kantoor wonen; dus (3) moeten ze salaris inleveren.
Dit is ronduit ziek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Google's redenatie is drieledig: (1) mensen die verder van kantoren wonen zijn eerder geneigd tot thuiswerken; (2) deze mensen wonen goedkoper, omdat ze verder van kantoor wonen; dus (3) moeten ze salaris inleveren.
Bizar toch?quote:
FB en Twitter schijnen ook zo'n beleid te hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
"Wij zijn Google, wij zijn het meest fantastische bedrijf ter wereld om voor te weriken. Dus eigenlijk zouden mensen moeten betalen om voor ons te mogen werken. Voor jou tien anderen."
Burgerlul gespotquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Toffels, kat op schoot, kopje koffie sigaretje en de ochtendkrant
werikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FB en Twitter schijnen ook zo'n beleid te hebben.
Ja en dan met een volle blaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dat ook wel eens midden in de nacht?
Dat zal de leeftijd wel zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan met een volle blaas.
Vond het op zich wel meevallen eigenlijk. Wel windstil trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, lekker briesje.
Gisteren was het windstil en moekerig.
Nou ja vooral een dilemma, geef ik toe aan lage lust een of aan het noodzakelijke kwaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal de leeftijd wel zijn.
Ik vond het gisteren verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond het op zich wel meevallen eigenlijk. Wel windstil trouwens.
Wats dit?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, lekker briesje.
Gisteren was het windstil en moekerig.
Hier is het ook vrij normaal dat je in Nederland iets anders betaald krijgt in vergelijking met Oost-Europa, ook al werken we voor hetzelfde bedrijf. De cost-of-living is nu eenmaal anders. In Californië is dat ook het geval mocht je daar bij Google aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
"Wij zijn Google, wij zijn het meest fantastische bedrijf ter wereld om voor te weriken. Dus eigenlijk zouden mensen moeten betalen om voor ons te mogen werken. Voor jou tien anderen."
Heiig.. ?quote:
Dat ze verder van kantoor wonen en dus goedkoper is niet altijd waar. M.i. mag je iemands salaris best naar beneden aanpassen gebaseerd woonlocatie als diegene thuiswerkt. Maar dan wel naar de cost of living kijken en niet zomaar zeggen dat omdat je niet in silicon valley woont je per definitie goedkoper woont. Misschien woont de medewerker midden in NYC. Dan blijf je in ieder geval ook een beetje in lijn met de lokale lonen (waar de medewerker woont).quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de elektriciteitskosten, koffie, pleepapier, waterkosten die ze nu allemaal besparen.
[..]
Laatst hadden een paar roemenen een rechtzaak gewonnen omdat ze geen Nederlands salaris kregen vrachtwagenchauffeursquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook vrij normaal dat je in Nederland iets anders betaald krijgt in vergelijking met Oost-Europa, ook al werken we voor hetzelfde bedrijf. De cost-of-living is nu eenmaal anders. In Californië is dat ook het geval mocht je daar bij Google aan het werk zijn.
Mensen zijn heel snel geneigd te vinden dat thuiswerken een absoluut recht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkten dan ook vanuit Nederlandquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Laatst hadden een paar roemenen een rechtzaak gewonnen omdat ze geen Nederlands salaris kregen vrachtwagenchauffeurs
Ja maar dan werkten ze waarschijnlijk ook voor een Nederlands bedrijf en hadden een Nederlands contract.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Laatst hadden een paar roemenen een rechtzaak gewonnen omdat ze geen Nederlands salaris kregen vrachtwagenchauffeurs
Ik vind dat ook een beetje raar dat er zo stellig geredeneerd wordt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze verder van kantoor wonen en dus goedkoper is niet altijd waar. M.i. mag je iemands salaris best naar beneden aanpassen gebaseerd woonlocatie als diegene thuiswerkt. Maar dan wel naar de cost of living kijken en niet zomaar zeggen dat omdat je niet in silicon valley woont je per definitie goedkoper woont. Misschien woont de medewerker midden in NYC. Dan blijf je in ieder geval ook een beetje in lijn met de lokale lonen (waar de medewerker woont).
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Paparazzi foto bitterbal op het strand opgedoken.Ook nog eens vrijdag de 13e, dus kijk alweer uit naar de avonturen van bitterbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moekerig heeft het net niet gehaald?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel erg logisch, deze gaat eens mooi op de lijst jongedame.
Gaat een topshow wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens vrijdag de 13e, dus kijk alweer uit naar de avonturen van bitterbal.
Jawel jawel, heigerig was wat de betekenis toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moekerig heeft het net niet gehaald?
Het is: heiig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel jawel, heigerig was wat de betekenis toch?
Kan door de berigheid nog niet zo goed begrijpend lezen.
Dat die storm van de Zwarte Zee opeens afbuigt naar de Hollandsche kustquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens vrijdag de 13e, dus kijk alweer uit naar de avonturen van bitterbal.
Dat heb ik bij jouw posts nog weleens jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Soms geloof je echt niet wat je leest.
Oh okee, dat kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze gewoon dreich.
True crime podcastsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond in bed nog een murder podcast geluisterd. In slaap gevallen. Nachtmerrie. Genieten.
Deze ging over OJ Simpson. Werd helemaal afgezekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True crime podcasts![]()
Het huishouden is dan ineens 10x zo leuk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True crime podcasts![]()
Het huishouden is dan ineens 10x zo leuk.
Dat stukje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Soms geloof je echt niet wat je leest.
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-voor-hagedissen
Of cavia's die net doen alsof ze mensen zijn met een baan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
True crime, DE manier om vuige luie huisvrouwen aan de gang te krijgen.
whiep?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of cavia's die net doen alsof ze mensen zijn met een baan.
* popcorntquote:
Ik zie hier een goede comedy serie inquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of cavia's die net doen alsof ze mensen zijn met een baan.
Gaan ze daarna mijn zijn allen zoeken naar die Kris en Lisanne die ergens in Midden-Amerika vermist waren en allerlei vage theorieën posten. FOK!sporing verzocht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
True crime, DE manier om vuige luie huisvrouwen aan de gang te krijgen.
Prima alibi ook, zo van "Ooooooh had dat eerder gezegd dat het reptielen waren, goed gedaan kerel, hier heb je een stuk chocolade, een mooi bosje bloemen en een nieuwe vriendin met hongerige baarmoeder"quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat stukje.
Niet dat reptilians perse een betere reden is om lui te vermoorden, het verandert het stuk wel aardig.
ik heb hier een heel vies beeld bij van exploderende cavia'squote:
Er is al een goed boek over geschreven: De verwarde cavia.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie hier een goede comedy serie in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |