SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Netjes, precies vakantie op de dag zomer van 2021. Ik mag ook niet klagen want was vandaag vrij.quote:
Grootste gedeelte van de dag door de Efteling gelopen. Was prima weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes, precies vakantie op de dag zomer van 2021. Ik mag ook niet klagen want was vandaag vrij.
Volgens mij heb ik die ook. Ik heb tassen als een wijf echtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash ik kan de North Face Borealis als wandelrugzak aanraden. Heeft zo'n elastiek aan de voorkant waar je een stoeltje onder kan klemmen, of een jas/trui.. en je kunt 'm vastklemmen op je borst dus dat loopt ook wat fijner/lichter als je er een liter water e.d. in hebt zitten.
Volle zon hier de hele dag gehad. Nu ook nog.quote:
Leuk voor junior.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de dag door de Efteling gelopen. Was prima weer.
Net viesdik pasta carbonara naar binnen gewerkt.
Wel genoeg gelopen vandaag dus het heft het wel een beetje op
Ja maar een stoeltje neem je toch ook niet mee op een korte wandelingquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook. Ik heb tassen als een wijf echt
Maar voor een kort wandeltje vind ik die veel te groot.
Oh wacht er vallen spetters ineens uit de luchtquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volle zon hier de hele dag gehad. Nu ook nog.
Yup. Binnenkort nog maar eens doen.quote:
Maar waarom dan? Ik bedoel het is niet alsof ze dan opeens heel veel zwaarder zijn. En ook al gebruik je die extra ruimte niet dan is het toch handig als je opeens wel je jas ofzo erin wil proppen? Ik begrijp niet zo goed waarom het formaat afhangt van hoe lang je hem gaat gebruiken, wat zie ik over het hoofd?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook. Ik heb tassen als een wijf echt
Maar voor een kort wandeltje vind ik die veel te groot.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar een stoeltje neem je toch ook niet mee op een korte wandeling
Oh dat is wel tof, woon je er ook nog een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Binnenkort nog maar eens doen.
Heb een abonnement genomen omdat vakantie er toch niet in zit dit jaar.
Jawel. Na een 20 minuten wil ik graag even zitten. Zeker als ik dan nog niet bijna thuis ben. Rugblessure ditdat.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar een stoeltje neem je toch ook niet mee op een korte wandeling
Agreedquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash ik kan de North Face Borealis als wandelrugzak aanraden. Heeft zo'n elastiek aan de voorkant waar je een stoeltje onder kan klemmen, of een jas/trui.. en je kunt 'm vastklemmen op je borst dus dat loopt ook wat fijner/lichter als je er een liter water e.d. in hebt zitten.
Meh dat helaas niet. Toch een goede 45 minuten tot een uur rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof, woon je er ook nog een beetje in de buurt?
Ziet er inderdaad fijn uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Agreed
is m'n werkrugzak
https://www.thenorthface.(...)3kv3?variationId=SU7
vind alleen de schouderbanden wat snel 'pluizen'
Die heb ik al 12 jaar of zo. Maar die vind ik dus te groot voor wandelingen van zeg 1 tot 4 uur.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Agreed
is m'n werkrugzak
https://www.thenorthface.(...)3kv3?variationId=SU7
vind alleen de schouderbanden wat snel 'pluizen'
Oh naja dat valt nog wel mee. Hier is het een beetje de traditie dat mensen altijd op prinsjesdag naar de Efteling gaan, dan loopt heel Den Haag daar rond geloof ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh dat helaas niet. Toch een goede 45 minuten tot een uur rijden.
Half uurtje zou lekkerder zijn maar met een paar keer gaan heb ik het er wel uit gehaald.
Genoeg studiedagen zag ik alweer in de planning van school staan.
Ahquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik al 12 jaar of zo. Maar die vind ik dus te groot voor wandelingen van zeg 1 tot 4 uur.
Maar waarom is dat dan te groot? Snap ik echt niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik al 12 jaar of zo. Maar die vind ik dus te groot voor wandelingen van zeg 1 tot 4 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |