Oke sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben tegen pesten.
Graag hiermee stoppen.
Lukt @skysherrif primaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
VBL lijkt mij echt het moeilijkste om te modereren van heel FOK hee
De ban van @Lange_Lans en daarmee de exit van @Littlerabbit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er weer. Heb ik iets gemist?
Ik vind jou vandaag erg vervelendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uurtje op FOK! gezeten bedoel je.
@Littlerabbit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De ban van @:Lange_lans en daarmee de exit van @:Littlerabbit.
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind jou vandaag erg vervelend
Ah, @GGMM naait weer iemand? Goh!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Walgelijk dat @Lange_Lans een ban heeft gekregen. Een voorbeelduser.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar onterecht! Ik was woest maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Walgelijk dat @:lange_lans een ban heeft gekregen. Een voorbeelduser.
Gohquote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar onterecht! Ik was woest maar het mocht niet baten.
Ik was vorig weekend in Weert. Misschien heb ik hem wel gezien of gesproken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben akelig in de buurt van @:lange_lans deze week
Komt nu wel erg dichtbij
Klinkt als een prima avond, maar sinds jij niet meer zuipt ben je saai geworden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik was mij zoals ik toen wel vaker deed gewoon hersendood aan het drinken samen met Jimbo waarna hij aanschoof en de rest van de avond vertelde hoeveel trios hij had en hoe lekker zijn ex-vriendinnen waren (met foto's) terwijl zijn huidige vriendin erbij stond.
Top tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |