niet gekliktquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Je mag hier een felicitatie achter laten fans
ONZ / Mortaxx vraagt Fugue ten huwelijk
Hij is dan ook al een paar pagina’s op oorlogspadquote:
Ah topquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:53 schreef Paul het volgende:
Iedereen zou razend moeten zijn, we verliezen vanavond niet alleen @Lange_Lans maar ook @Littlerabbitquote:
Ja jammer van Lans.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen zou razend moeten zijn, we verliezen vanavond niet alleen @:Lange_lans maar ook @:Littlerabbit
Een zwarte dag.
MEN lijkt mij moeilijker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
VBL lijkt mij echt het moeilijkste om te modereren van heel FOK hee
We vragen even een expert. @skysherrif is het lastig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
VBL lijkt mij echt het moeilijkste om te modereren van heel FOK hee
@Haagsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
MEN lijkt mij moeilijker.
Eens. Leuke user. Jammer dat hij niet meer post.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kapiteintje was wel één van de betere users in het Feyenoord-topic, jammer van zijn plotselinge vertrek omdat ie niet tegen een grapje kon.
@:fetx en ik missen hem.
Jullie taggen mij hee, dus dan kom ik hier pratenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
@:Paul krijgt weer te weinig aandacht
Niemand tagt scrupuleus maar die gast blijft hier maar komenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie taggen mij hee, dus dan kom ik hier praten
Ja precies!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand tagt scrupuleus maar die gast blijft hier maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |