ah dat kan ook! geen idee, alleen dat het een 6 cilinder met 2 turbo's was kon ik goed verstaanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:23 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Hij zei toch alleen dat de auto laag was (lage instap had) en niet dat hij verlaagd was?
Neuh dat lijkt me een negatieve voorstelling van zaken. Daar is hij ook het type man niet naar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
Dat ie erop mag, zodat ze onderdak heeft? Tja ze was wel werkeloos toen ze elkaar ontmoette. Dus zoveel andere opties dan zijn BB zal ze wellicht niet hebben.
Haha, hoe dan ook blijft het een beetje simpele gedachte als je denkt daarmee indruk te (kunnen) maken op een meid als Roxanne. Die komt uit de wat betere kringen en doorgaans hebben die andere interesses dan jongens met “snelle” auto’s.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ah dat kan ook! geen idee, alleen dat het een 6 cilinder met 2 turbo's was kon ik goed verstaan
Apart dat Roxanne hier niet tussen staat?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:51 schreef loveli het volgende:
Ben benieuwd of de andere kandidaten in een ander seizoen komen of dat ze geen geschikte reacties kregen.
https://www.rtlboulevard.(...)-en-zoeken-de-liefde
Denk dat ie in een pinautomaat zit om de flappen door de gleuf te schuivenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Baliemedewerker bij een bank eerder
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:40 schreef Maartel het volgende:
Apart dat Roxanne hier niet tussen staat?
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:59 schreef Dierckxsens het volgende:
Denk dat ie in een pinautomaat zit om de flappen door de gleuf te schuiven
Dus toch die troela die gister bij Humberto in beeld zat bij Bert?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Een 5e vrouw voor Bert.
Wat wordt er trouwens weinig aandacht besteed aan het feit dat ze zelf 2 hebben gekozen en hun vrienden 2 hebben gekozen...
Heb ik niet gezien. Zat daar een onbekende vrouw voor Bert?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:58 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Dus toch die troela die gister bij Humberto in beeld zat bij Bert?
met zwart lang haar.....Tsja, de opnames zijn van langer geleden dus het zou kunnen....quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:58 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Dus toch die troela die gister bij Humberto in beeld zat bij Bert?
Dat snapt Bert zelf ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik snap niet dat Bert daar open voor staat.
Hij doet weinig moeite voor Gwen en staat alweer te popelen voor een nieuwe dame.
Ik begrijp dat niet.
Zie post #53quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Zat daar een onbekende vrouw voor Bert?
En houdt de 2 dames over die elkaar niet moeten, zal gezellig wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vincent wilde eigenlijk iedereen naar huis. Ben bang dat RTL heeft ingefluisterd; doe eerst maar 1... Maakt het nu wel lulliger voor Marcella
Maar wel een playstation.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:24 schreef Fascination het volgende:
Ja hier heeft Debbie wel gelijk. Pascal heeft geen diepgang.
quote:
Ja maar ze zei zelf meteen, Ja is vermoeidheid. Ook een beetje flauw dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Pascal had moeten vragen; "wat raakt je nu?"
maar geen 6cylinder + twin turboquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
maar geen 6cylinder + twin turbo
Dat komt omdat hij oppervlakkige info geeft.....dat snap ik wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef Fascination het volgende:
Pff meteen weer zo aanvallend, Debbie.
Yup, ik kan Debbie ondertussen geen ongelijk meer geven , beiden missen diepgangquote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij oppervlakkige info geeft.....dat snap ik wel.
Eens inderdaad!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:05 schreef Pap89 het volgende:
Ja Debbie is een apart figuur, maar ze heeft wel gelijk over de gesprekken
Precies dit, ze doet zelf ook geen ene moer. Die gasten komen dat hele eind, vinden dat natuurlijk spannend en mevrouw heeft alleen maar commentaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Pippi het volgende:
Het ontdekken of het een match kan zijn komt van twee kanten Debbie
Lekker makkelijk om van de ander diepgang te verwachten als je er zelf bij zit als een ijskonijn en geen enkele diepgang laat blijken.
En nee, Debbie is in de verste verte geen Eva Jinek 2.0.
Sterker nog, zelfs van Martine van Os zou ze nog wat kunnen leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk hou jij daar wel van anders zou je niet op een forum mee babbelen over een dating serie op teeveequote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hou ook niet van oppervlakkige gesprekken.
Debbie is een grietje met issues. Het ligt volgens haar allemaal aan de anderen terwijl ze zelf het probleem is. Zonde van je tijd om daar als kerel aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:05 schreef Pap89 het volgende:
Ja Debbie is een apart figuur, maar ze heeft wel gelijk over de gesprekken
Ze was er gisteren nog gewoon hoor!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Gwen weg is bij Bert....ze zou eens wat meer mogen lachen dat kind...
Ik denk dat productie bepaalt wanneer iemand echt weg mag gaan. Eerst tv maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:10 schreef Dazalbest het volgende:
Waarom stuurt debdeb Pascal niet naar huis? Is toch duidelijk dat ze totaal niets in hem ziet behalve wat lachen af en toe, waarschijnlijk als er geen camera's bij zijn wat ik zie totaal geen gezelligheid tussen hun.
Pascal lacht gewoon om alles heel ongemakkelijk, die moet nog wat volwassen worden.
Nou dan zouden ze aan mij een slechte hebben want ik was de eerste avond al vertrokken. Ik zie gasten vlak na binnenkomst de plee schoonmaken. Donder tyfstraal effe gauw op. Ik ben echt niet te besodemieterd om wat te doen maar dan ben je niet opzoek naar een relatie maar naar personeel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:35 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat productie bepaalt wanneer iemand echt weg mag gaan. Eerst tv maken.
Het is allemaal zo formeel bij haar i.p.v. informeel. Veel te zakelijke opstelling heeft ze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:13 schreef matthijst het volgende:
Debbie is wel een zeikerdje. Ze kan toch zelf ook een gesprek op gang houden. Wat een gek wief. Checklistjes afwerken met vragen.
Bij mij is ze al vertrokken....quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ze was er gisteren nog gewoon hoor!!!
Ze zijn er wel zelf bij natuurlijk. Gevalletje 'too eager to please'?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:47 schreef the-eye het volgende:
Nou dan zouden ze aan mij een slechte hebben want ik was de eerste avond al vertrokken. Ik zie gasten vlak na binnenkomst de plee schoonmaken. Donder tyfstraal effe gauw op. Ik ben echt niet te besodemieterd om wat te doen maar dan ben je niet opzoek naar een relatie maar naar personeel.
Vind dat die 3 vrouwen allemaal wel erg graag willen testen of die mannen kunnen helpen bij hun werk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo formeel bij haar i.p.v. informeel. Veel te zakelijke opstelling heeft ze.
Maarja.... dat vind ik ook bij die gozert in Italie. Zitten die meiden met een lappie die hekwerken af te doen alsof ze een antieke broche aan het restaureren zijn. Zoiets doe je ontvetten en dan tjetten met containerverf. Zo schiet dat toch niet op joh. Dat gaat echt nooit afkomen bij die knakkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vind dat die 3 vrouwen allemaal wel erg graag willen testen of die mannen kunnen helpen bij hun werk.
Gaan zij straks ook elke dag even mee naar kantoor om hem te helpen?
Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Bovendien als iemand diepgang mist kan dat ook liggen omdat die persoon zich volkomen overvleugeld voelt. Dat gevoel heb ik bij Pascal wel een beetje. En dat Debby wel een zakelijke klik voelt met die nieuwe vent omdat die ook wel eens op 'select-all / delete' drukt, daar doet mijn nerd-hart van pijn. Dit is precies zo'n sales verkoop muts-oplossing die er ingaat als zoete koek. Kortom de illusie van diepgang, niet de echte diepgang.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Pippi het volgende:
Het ontdekken of het een match kan zijn komt van twee kanten Debbie
Lekker makkelijk om van de ander diepgang te verwachten als je er zelf bij zit als een ijskonijn en geen enkele diepgang laat blijken.
En nee, Debbie is in de verste verte geen Eva Jinek 2.0.
Sterker nog, zelfs van Martine van Os zou ze nog wat kunnen leren.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:08 schreef jaha het volgende:
[..] omdat die ook wel eens op 'select-all / delete' drukt, daar doet mijn nerd-hart van pijn. Dit is precies zo'n sales verkoop muts-oplossing die er ingaat als zoete koek. Kortom de illusie van diepgang, niet de echte diepgang.
In het begin dacht dat is toch niet de bedoeling van dit format, maar krijg het idee dat dit juist de bedoeling is van het format dus de productie heeft hier blijkbaar een leidende rol in om het zo aan te pakken. Maar ze vergeten even dat je zo op die manier nooit iemand goed leert kennen. Het is nu meer vrouw zoekt slaaf i.p.v. nieuwe liefde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vind dat die 3 vrouwen allemaal wel erg graag willen testen of die mannen kunnen helpen bij hun werk.
Gaan zij straks ook elke dag even mee naar kantoor om hem te helpen?
Gratis reclame als je je boel wilt verkopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens ontpopt Jacob zich als genadeloze held van deze serie. Heerlijk ventje. Hij trolt ze allemaal de moeder daar in dat Portugal van hem.
Vreemd ik vind haar fysiek de meest aantrekkelijke vrouw die Vincent over de vloer had. Hij voelde volgens mij geen klik omdat ze niet zo stoer is met bergbeklimmen en kussen enzo. Ja dan snap ik wel dat Monique overblijft. Hij heeft eigenlijk het 'luxe' probleem dat alle leuke vrouwen uit het programma bij hem langs komen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:16 schreef Fascination het volgende:
Marcella is zo iemand die door mannen wordt afgewezen omdat ze haar fysiek niet aantrekkelijk genoeg vinden en dan gaat twijfelen aan haarzelf.
Ik zou voor Marcella kiezenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:43 schreef jaha het volgende:
[..]
Vreemd ik vind haar fysiek de meest aantrekkelijke vrouw die Vincent over de vloer had. Hij voelde volgens mij geen klik omdat ze niet zo stoer is met bergbeklimmen en kussen enzo. Ja dan snap ik wel dat Monique overblijft. Hij heeft eigenlijk het 'luxe' probleem dat alle leuke vrouwen uit het programma bij hem langs komen.
Ze is niet aardig maar iemand afkraken op haar uiterlijk is ook wel een beetje cringe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:01 schreef BeriBeri het volgende:
Die Debby is ook helemaal geen mooie vrouw met haar neus van 2 meter,vreselijk mokkel
huh? Hier staan veel meer vrijgezellen B&B's tussen, waarom zijn die niet ingezonden?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Apart dat Roxanne hier niet tussen staat?
Prachtige tv.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens ontpopt Jacob zich als genadeloze held van deze serie. Heerlijk ventje. Hij trolt ze allemaal de moeder daar in dat Portugal van hem.
Jij ook altijd met je geforceerde tegendraadse meningquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Za het volgende:
Hopelijk is de oorzaak dat Jacob inmiddels al is aangevangen met de opnames van een RLS, binnenkort bij SBS6.
Er is niks tegendraads of geforceerd aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:39 schreef Nine. het volgende:
Jij ook altijd met je geforceerde tegendraadse mening
Zo jammer dat we niet allemaal dezelfde mening hebben vind je niet, dat zou het leven een stuk interessanter maken.quote:Zoals je aan de reacties in dit topic kunt zien zijn er niet veel mensen op die rare autist van een Jacob zitten te wachten, laat staan een RLS met hem...
Nee lekker naar 4 saaie wijven die aan het verven zijn kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:00 schreef Nine. het volgende:
@:za Mijn god, wat was die Jacob toch hilarisch![]()
Maar goed dat jij geen producer of programmamaker bent want er is al meer genoeg kansloze, inhoudsloze en waardeloze rommel op tv.
Wat leuk. Haal je nu speciaal je kloontje uit de kast hiervoor? Maar goed, omdat je het één niets vindt is het ander wel goed? Ik pleit er toch niet voor om die 4 mutsen een eigen RLS te geven?quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:09 schreef Document1 het volgende:
Nee lekker naar 4 saaie wijven die aan het verven zijn kijken.![]()
Jacob.
Geef gewoon ruiterlijk toe dat zowel ik als Document1 klonen van jou zijn, en jij hier met jezelf dagelijks een geestelijke strijd zit te voeren met al je klonen omdat er anders geen hond is die met je in discussie gaat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:31 schreef Nine. het volgende:
Wat leuk. Haal je nu speciaal je kloontje uit de kast hiervoor? Maar goed, omdat je het één niets vindt is het ander wel goed? Ik pleit er toch niet voor om die 4 mutsen een eigen RLS te geven?
Een kloontje? Dat heb ik in 14 jaar fok nog nooit gehoord, dankjewel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat leuk. Haal je nu speciaal je kloontje uit de kast hiervoor? Maar goed, omdat je het één niets vindt is het ander wel goed? Ik pleit er toch niet voor om die 4 mutsen een eigen RLS te geven?
jacob, daar is echt niks grappigs aan. Als we iedereen een eigen show gaan geven die niet grappig is, niet met mensen om kan gaan en soms best onbeschoft is blijven we bezig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nee lekker naar 4 saaie wijven die aan het verven zijn kijken.![]()
Jacob.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:37 schreef Za het volgende:
Geef gewoon ruiterlijk toe dat zowel ik als Document1 klonen van jou zijn, en jij hier met jezelf dagelijks een geestelijke strijd zit te voeren met al je klonen omdat er anders geen hond is die met je in discussie gaat.
Iemand moet de eerste zijn, niet waar?quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:41 schreef Document1 het volgende:
Een kloontje? Dat heb ik in 14 jaar fok nog nooit gehoord, dankjewel.
En Mariana zeikt niet dat de keuken schoner moet of dat de muren een andere kleur moeten krijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Die Mariana is toch ook te hilarisch voor woorden. Je huishoudster in een tanga bikini-slipje door het huis laten paraderen. Topshow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |