Wat een merkwaardig en toch ook sfeervol beeld!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook een paklijst
Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.
Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul trainingMaar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
Ik ben een sucker voor voorpret, maar paklijsten maken me een beetje zenuwachtig want ik ben bang om dingen te vergeten en er zijn altijd dingen die niet af te strepen zijn omdat ze nog aan de waslijn hangen cq. in de koelkast liggen cq. in gebruik zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef minilot het volgende:
Paklijsten, ik hou ervan!Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis!
Die kan open als je op je buik ligt. Als je op je rug ligt ligt er een handdoekje over. Al dan niet met je BH er nog onder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
Klinkt als een handige insteek, die van B.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Des te meer reden om langs te huppelenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelIk vind mezelf hardlopend gewoon genant
![]()
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeurquote:Wat is er mis met lunchwandelaars ?
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staardequote:Nou ja, de bakker is op de hoek van twee straten en in een van de twee woon ikDie met de speeltuin.
Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Jup, sta op het punt om weg te gaan!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef minilot het volgende:
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |