abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200865347

[ Bericht 98% gewijzigd door Blues op 11-08-2021 20:24:32 ]
pi_200865353
Oh, heeft nieuwe verpakking zie ik.
Het was:

Nu:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200865416
Thanks @Lonaa O+

En is kleren aanhouden een pré ja, @Blues? Zit de weerstand er bij jou in überhaupt niet graag door vreemden aangeraakt worden wegens te dichtbij en te intiem enzo?

Want dat boeit mij dan weer niks, ik vind mensen aanraken en aangeraakt worden hartstikke gezellig, maar specifiek massages gewoon fysiek heel onguur voelen :{w

Niettemin, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_200865431
Massagegenre O+

Treinkaartjes geboekt *O* Ik pak de paklijst er maar weer bij als avondbesteding }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200865469
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
pi_200865470
Heb je bij massages altijd al je kleren uit? Ik kan me wel voorstellen dat dat een drempel is voor sommige mensen. Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
pi_200865483
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
pi_200865486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vorige zomer al 5 weken in m'n blootje rondgelopen voordat ik die massage kreeg, maar zelfs toen vond ik het heel wat om daar zo bloot te liggen terwijl iemand me aaide -- maar misschien was dat vooral omdat er een kringetje mensen omheen stond om te kijken en vragen te stellen :')
Wat een merkwaardig en toch ook sfeervol beeld!
pi_200865518
Ik heb ook een paklijst *G*

Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
pi_200865558
quote:
2s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Over het algemeen hou je je ondergoed aan en dekken ze je nog af met een handdoekje waar ze niet bezig zijn.
Is mijn ervaring iig.
Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
pi_200865573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook een paklijst *G*

Vrijdagmiddag/avond ga ik inpakken.

Ik heb er alleen eigenlijk best wel weinig zin in. Ik heb geen idee hoe een vakantie gaat zijn nu A de hele tijd knorrig/lamlendig/oncommunicatief is. Had meer zin in m'n 250-km-in-drie-dagen fietsvakantie terwijl dat best wel afzien was met nul training :') Maar ik heb afgesproken het per dag te bekijken en als het echt niet leuk is kan ik altijd naar huis. We gaan niet ver weg.
Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
We have far more in common than that which devides us..
pi_200865596
Ik ken massages naakt, met een handdoek over je billen als je op je buik ligt en van je borsten tot zo'n beetje halverwege je bovenbenen als je op je rug ligt.
pi_200865620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef minilot het volgende:
Paklijsten, ik hou ervan! *O* Want dan zit je nog in het voorpretstadium, altijd op afstand het beste deel van elke reis! O+
Ik ben een sucker voor voorpret, maar paklijsten maken me een beetje zenuwachtig want ik ben bang om dingen te vergeten en er zijn altijd dingen die niet af te strepen zijn omdat ze nog aan de waslijn hangen cq. in de koelkast liggen cq. in gebruik zijn }:| En ik heb nog een licht verhuistrauma :@

De voorpret is dit jaar wat op de achtergrond omdat we bijzonder on-spannende dingen gaan doen :+
pi_200865627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Komt er dan niet allemaal olie aan je beha? Of is het ondergoed excl beha?
Die kan open als je op je buik ligt. Als je op je rug ligt ligt er een handdoekje over. Al dan niet met je BH er nog onder.
pi_200865642
Als ik het me goed herinner, want eigenlijk boeit het me niet zoveel. Dit is mijn lijf en zo ziet het eruit, wat een masseur of wie dan ook daar van vindt doet er eigenlijk niet zoveel toe. :7
pi_200865646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vergeet het steeds te vragen (en antwoorden hoeft niet hoor) maar hoe gaat B hier mee om? Moet voor hem toch ook best lastig zijn?
Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
pi_200865682
Oh en @Blues ik geloof niet dat het heel zinvol zou zijn voor mijn J.'s burnoutcoach (saaie naam, niet zoiets gaafs als O+ Therapieland O+ ) om tegen J. te beginnen over energiebanen die in het lijf moeten gaan stromen - daar staat mijn echtgenoot meer dan een beetje sceptisch tegenover ;) Snap ik, want ik ben nou de afgelopen vijftien jaar al op meerdere plekken aan yoga begonnen en er weer mee gestopt wegens voor mij onzinnige spirituele bijkomstigheden. Ik geloof best dat mensen er tot op zekere hoogte baat bij kunnen hebben om in zulks te vertrouwen hoor, maar dat geldt natuurlijk voor een heleboel vormen van kwakzalverij. :{
(J. is inmiddels overigens weer drie halve dagen per week aan de slag en dat gaat niet onaardig, tot dusver! ^O^ )

Oh en @Blues ik vroeg me nog af hoe vaak je nou zo in deze tijd van nog helemaal niet werken besteedt aan gitaarspelen? O+
pi_200865712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hij is er een stuk ontspannener onder dan ik. Ik ben een stuk meer aan het vechten met m'n gevoel van dat ik afgewezen word, of het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Aan de andere kant heeft ie wat minder geduld met A als die vage signalen afgeeft over hoe moeilijk die het heeft. Ik probeer dan meestal met A te praten en doe m'n best om de juiste vragen te stellen terwijl B meestal zoiets heeft van "als je ermee zit, vertel het me dan, ik ga het niet uit je trekken".
Klinkt als een handige insteek, die van B. ;) Maar misschien niet de aardigste. Succes op je vakantie! Duimen dat het tóch zo leuk wordt dat je geen moment aan naar huis gaan denkt O+
pi_200865724
In massageland zijn er ook een hele shitfuckton aan masseurs die komen met sprituele onnozelheid. Dat wil ik ook niet.
pi_200865737
Massage -> pjur.
Al mogen alleen mijn Mrs en mijn fysio=manueel therapeut aan me komen. Die laatste masseert niet zozeer als wel dat ze een vinger in een pijnlijke spier steekt en net zo lang vasthoudt tot het geen pijn meer doet O+

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, weet ik veel :D Ik vind mezelf hardlopend gewoon genant :')
Des te meer reden om langs te huppelen *)
quote:
Wat is er mis met lunchwandelaars ? :o
Deze mikken hun plastic luncheetafval bij voorkeur
- in mijn voortuin
- in mijn gft kliko (zwarte bak met groene deksel, zo moeilijk te zien)
- in mijn papierkliko (zwarte bak met blauw deksel, ook al zo moeilijk)
- in de beukenhaag van de buren

Kutwandelaars :r
quote:
Nou ja, de bakker is op de hoek van twee straten en in een van de twee woon ik :+ Die met de speeltuin.
Oh nou dan kom ik ook sans gêne door jouw straat. Ik heb me laatst nog zitten afvragen, op het bakkersbankje gezeten een smerige Bossche bol half opetend, of ik toevallig naar je huis staarde :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865743
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
pi_200865745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Lastig (voor jou) en wel een goede benadering van B denk ik. Maar ik heb er ook nul verstand van hoe je met zwaar depressieve mensen moet omgaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200865751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef minilot het volgende:
Massageland. Therapieland. Ging jij zo nou nog naar Zwaredingenland, Loon? *O*
Jup, sta op het punt om weg te gaan!

Zwaredingenland bevindt zich wel in een kerk, in mijn geval. :+
pi_200865757
J ook al aan het burnouten? Ik was duidelijk niet op aan het letten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200865769
En
O+ Gember Goud van gebrouwen door vrouwen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')