Je zal er maar een vakantie op een camping geboekt hebben.quote:
Ik ga in huis nu al half dood als het 30 graden is buiten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:11 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is toch echt niet normaal meer. Ik ben erg blij dat wij hier in Nederland tot nu toe van verschoond blijven.
Ik trek hitte ook erg slecht. Wanneer het dagenlang boven de 30 graden is heeft dat echt een negatieve impact op mij. Ik slaap dan ook slecht, dus daar begint het al.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ga in huis nu al half dood als het 30 graden is buiten.
Ik ook. Helemaal als het ook nog vochtiger wordt. Niet te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik trek hitte ook erg slecht. Wanneer het dagenlang boven de 30 graden is heeft dat echt een negatieve impact op mij. Ik slaap dan ook slecht, dus daar begint het al.
Wat dat betreft maak ik me ook wel zorgen om de toekomst.
In Brabant morgen gewoon 28 graden hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Deze hitte had wel wat beter verdeeld kunnen worden. In het noorden is het geen moment echt zomer geweest
Af een toe een uitschieter naar 28 is geen zomer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In Brabant morgen gewoon 28 graden hoor.
En ja, dat is warm zat!!!
Volgend jaar komt dat vast wel weer goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Deze hitte had wel wat beter verdeeld kunnen worden. In het noorden is het geen moment echt zomer geweest
Gematigd zeeklimaat het is meestal half zomer half winter.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:11 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is toch echt niet normaal meer. Ik ben erg blij dat wij hier in Nederland tot nu toe van verschoond blijven.
In mijn herinnering was dat een jaar of 40 geleden toch extreem heet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In Brabant morgen gewoon 28 graden hoor.
En ja, dat is warm zat!!!
gemiddeld is Nederland nou eenmaal 22 graden, met uitschieters naar 28,quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af een toe een uitschieter naar 28 is geen zomer.
in 2035 kan je straks met je bootje de noordpool bezoeken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:48 schreef RedFever007 het volgende:
En nog zijn er idioten die niet geloven in klimaatverandering
We zitten er de hele zomer al onder, met zo nu en dan een dag of 2 die uitschieter.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
gemiddeld is Nederland nou eenmaal 22 graden, met uitschieters naar 28,
Ja, en?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zitten er de hele zomer al onder, met zo nu en dan een dag of 2 die uitschieter.
Het water ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in 2035 kan je straks met je electrisch bootje de noordpool bezoeken.
Geen zorgen, uitgaande van het IPCC rapport en de VVD die letterlijk niets doet tegen klimaatverandering kunnen we dit binnenkort ook hier verwachten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |