[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 29-01-2003 16:34]
quote:Ieder z'n ding..
Op woensdag 29 januari 2003 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:Je weet hoe ik erover denk
Bij de meesten wel bekend denk ik maar toch ooh zo heerlijk
quote:Low-res.
Op woensdag 29 januari 2003 16:49 schreef febster het volgende:
Check out some sweet shots of Metroid Prime in action!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Bij de meesten wel bekend denk ik maar toch ooh zo
heerlijk
quote:Ja t is goed met jullie.
Op woensdag 29 januari 2003 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Low-res.
.
Ik post graag grote hi-res plaatjes...
Zal vanavond is ffw at zoeken..
quote:Ze zijn niet eens klikbaar.
Op woensdag 29 januari 2003 16:54 schreef febster het volgende:[..]
Ja t is goed met jullie.
. Krijg rsi van al die img en url tags na vandaag
en deze komen rechstreeks van de Nintendo site zelf maar goed zoek vnv maar ik zal wel kwijlen
![]()
quote:*klikt op plaatje*
Op woensdag 29 januari 2003 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ze zijn niet eens klikbaar.
Sommige dan..
Lukt prima hoor. .
Allemaal dus. .
quote:FF polsen bij choc..
Op woensdag 29 januari 2003 17:09 schreef febster het volgende:[..]
*klikt op plaatje*
Lukt prima hoor.
.
Allemaal dus..
quote:Ik kwoot mezelf even uit het GC topic
Op woensdag 29 januari 2003 19:33 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat aan dit spel nou zo gigantisch goed/vernieuwend is, behalve de nostalgie van Metroid en Super Metroid?
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:57 schreef febster het volgende:
Als er ook maar 1 ding zou moeten zijn dat je zou moeten geloven van "vreemden" geloof dan dat MP een game is die je je nog erggggggggg lang zal heugen en dan in positieve zinHet is gewoon eigenlijk een nieuw genre
niet hersenloos knallen maar echt ook verkennen enzo en natuurlijk moet er ook geknald worden maar ook daar moet je over na gaan denken
tel daarbij superb graphics bij op, een soundtrack van DE audio man van Nintendo (Zelda OoT komt van zijn hand) gameplay om van te smullen, veel upgrades voor je pak/wapen, afwisselende levels en je hebt een game die je bij de strot pakt en in 1x van begin tot eind uit wil spelen geloof me
![]()
Ze hadden beter bij "platform spel" kunnen blijven. Misschien een beetje Duke Nukem Manhatten achtig. Maar dan wel met die goede gameplay van Super Metroid.
3D platform
quote:Tsja...maar wát is er dan écht zo nieuw aan? Meer tactiek? Tsja...Zo vooruitstrevend vind ik dat niet om het direct een nieuw genre te noemen...
Op donderdag 30 januari 2003 13:35 schreef febster het volgende:
Ik kwoot mezelf even uit het GC topic
..geloof me
Ik moet toegeven dat ik wat lui ben om de reviews te lezen, maar "nieuw genre", "super graphics", "goede soundtrack" en "veel items" klinken me eigenlijk als een hype rond een game die wel erg goed is, maar niet zo goed als de hype beweert. Van wat ik er allemaal van hoor moeten de tranen me straks in de ogen springen van emotie, maar ik zie het er allemaal nog steeds niet in...Wat ik er trouwens wel in zie in de screenshots is een beetje het Steel Batallion-effect: het gezichtspunt wordt belemmert door al die klokjes en metertjes. En 't beeld wordt door de bolle helm uit elkaargetrokken.
Nouja, des te leuker voor jullie als ik straks een GC heb met MP en ik helemaal bekeerd ben, niet?
quote:Ik lees ook niet veel maar wat je wel leest is dat de meeste reviewers de gameplay echt revolutionair noemen. Ik bedoel,...ze hebben het voor elkaar gekregen om de oude gameplay te behouden en ook nog eens verbluffende 3D graphics te maken.
Op zaterdag 1 februari 2003 10:32 schreef twi het volgende:[..]
Tsja...maar wát is er dan écht zo nieuw aan? Meer tactiek? Tsja...Zo vooruitstrevend vind ik dat niet om het direct een nieuw genre te noemen...
Ik moet toegeven dat ik wat lui ben om de reviews te lezen, maar "nieuw genre", "super graphics", "goede soundtrack" en "veel items" klinken me eigenlijk als een hype rond een game die wel erg goed is, maar niet zo goed als de hype beweert. Van wat ik er allemaal van hoor moeten de tranen me straks in de ogen springen van emotie, maar ik zie het er allemaal nog steeds niet in...Wat ik er trouwens wel in zie in de screenshots is een beetje het Steel Batallion-effect: het gezichtspunt wordt belemmert door al die klokjes en metertjes. En 't beeld wordt door de bolle helm uit elkaargetrokken.
Nouja, des te leuker voor jullie als ik straks een GC heb met MP en ik helemaal bekeerd ben, niet?
Zo is er bv een autotarget en kan je niet echt zelf mikken geloof ik. Tevens kan Samus ook niet echt makkelijk naar beneden en boven kijken ivm haar nek (Das nogal lastig in een pak).
Meer details weet ik echt niet maar ik weet dat ik dit MOET hebben !
quote:je kan wel zelf mikken, maar dat gaat heel moeilijk o.a. ivm haar nek
Op zaterdag 1 februari 2003 11:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik lees ook niet veel maar wat je wel leest is dat de meeste reviewers de gameplay echt revolutionair noemen. Ik bedoel,...ze hebben het voor elkaar gekregen om de oude gameplay te behouden en ook nog eens verbluffende 3D graphics te maken.
Zo is er bv een autotarget en kan je niet echt zelf mikken geloof ik. Tevens kan Samus ook niet echt makkelijk naar beneden en boven kijken ivm haar nek (Das nogal lastig in een pak).
Meer details weet ik echt niet maar ik weet dat ik dit MOET hebben !
Maar ja, ook zonder die reviews zou ik het spel kopen. Ik kijk liever naar de info van het spel dan dat ik een oordeel vel aan de hand van reviews.
Def
quote:Godver...... ben nu weer enthousiaster geworden !
Op zaterdag 1 februari 2003 14:40 schreef G1Ace het volgende:[..]
je kan wel zelf mikken, maar dat gaat heel moeilijk o.a. ivm haar nek
er zit een scan optie, waardoor je alles moet scannen voor info.
Bijvoorbeeld dat beest X een zwaktepunt heeft op diens bek
Daardoor verandert de targetting van de lichaam naar de bek
je moet scannen om naar boven te gaan, beneden, achter komen dat dit misschien toch wel op te blazen is, om de 100% scan data te krijgen die je nodig hebt, om de zeer coole film te zien van Samus zonder helm
quote:
De Japanse MP boxart![]()
Japanse MP commercials
Metroid 2 commercial
Super Metroid commercial
Metroid Fusion commercialMetroid Prime Trailer 1
Metroid Prime Trailer 2
quote:ik ga denk ik 3 exemplaren van die game halen
Op zaterdag 1 februari 2003 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga hem gewoon zeker huren nu
quote:Whoehahaha,.. 1 gesealed, 1 als showmodel en 1 om te gebruiken
Op zaterdag 1 februari 2003 19:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ik ga denk ik 3 exemplaren van die game halen
quote:Zijn 2 totaal verschillende games en beiden heersen. Zelf ben ik het met Hal eens. Metroid Prime kan persoonlijk meedingen als beste spel aller tijden voor mij alhoewel MP erg zijn best moet doen om OOT en FFVII te verslaan,.......... !
Op zondag 2 februari 2003 13:33 schreef G1Ace het volgende:
alleen OOT was beter in alle reviews, en wind waker zou beter zijn dan OOT
don't speak too soon
quote:Zo komt de EU boxart eruit te zien
Op zondag 2 februari 2003 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Die Jap boxart vind ik niet echt cool. Beetje te aktie achtig. Ik hoop op een mystieke geheimzinnige MP Europa cover !
En sorry dan vind ik de Japanse net wat beter
quote:Alsof iemand de PU serieus neemt.
Op zaterdag 1 februari 2003 16:03 schreef HAL9000S het volgende:
Deze game heeft een 9.8 gekregen in de P.U.
quote:Hmm, een 9.7 door Gamespot, een 9.8 door IGN en een 10 door Gamers.com.
Op zondag 2 februari 2003 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alsof iemand de PU serieus neemt..
quote:Gamespot zuigt nog harder dan de PU.
Op zondag 2 februari 2003 17:58 schreef speknek het volgende:[..]
Hmm, een 9.7 door Gamespot, een 9.8 door IGN en een 10 door Gamers.com.
quote:Kun je nagaan als Famitsu een 10 geeft voor The Legend of Zelda: The Wind Waker
Op zondag 2 februari 2003 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Gamespot zuigt nog harder dan de PU.
.
IGN, EDGE & Famitsu heb ik meestal als "bron".
Die geven allen een 9+..
quote:De 4de 10 ooit geloof ik..
Op zondag 2 februari 2003 18:21 schreef febster het volgende:[..]
Kun je nagaan als Famitsu een 10 geeft voor The Legend of Zelda: The Wind Waker
quote:Zoiets ja
Op zondag 2 februari 2003 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De 4de 10 ooit geloof ik..
.
Wat kreeg MP? Een 9, toch?
quote:je moet het met me eens zijn dat dat toch wel iets over MP zegt, ook als is het de PU maar....
Op zondag 2 februari 2003 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Alsof iemand de PU serieus neemt.
.
quote:Ik ga bij MP niet eens af van de reviews. Ook al scoort dit spel DICK dan zou ik heb nog kopen.
Op zondag 2 februari 2003 18:52 schreef HAL9000S het volgende:[..]
je moet het met me eens zijn dat dat toch wel iets over MP zegt, ook als is het de PU maar....
quote:Dat vind ik dus niet. Deze vind ik cooler
Op zondag 2 februari 2003 17:48 schreef febster het volgende:[..]
Zo komt de EU boxart eruit te zien
En sorry dan vind ik de Japanse net wat beter
quote:Dat mag
Op zondag 2 februari 2003 19:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat vind ik dus niet. Deze vind ik cooler
quote:Hehehehe
Op zondag 2 februari 2003 19:18 schreef febster het volgende:[..]
Dat mag
, wat k wel leuk vind is de "Seal of Quality" op de boxart
quote:Persoonlijk
Op zondag 2 februari 2003 19:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hehehehe
Nog maar ff wachten. Ik zit alleen met een flink dilemma. Als de Freeloader uit is kan ik natuurlijk zowel Zelda (US) gamen als MP (PAL) Die komen tegelijk uit ofzo
Wat nu?
Anders als je ze beiden hebt wordt t denk ik zo rommelig en mis je denk ik toch wel een deel van de fun die zo'n game heeft, maar goed das imho natuurlijk
quote:We hebben dezelfde gedachte vriend. Dat wil ik ook echter hoop ik dan wel dat de PAL versie van Zelda een 60Hrz optie heeft en uiteraard ook OOT en URA bevat.
Op zondag 2 februari 2003 19:31 schreef febster het volgende:[..]
Persoonlijk
? Ik zou gewoon ff deze 2 kopen op de momenten dat ze hier uitkomen
want zo besteed je wel aan beide games de tijd cq respect die ze beiden verdienen
dus ruim een maand voor MP en dan heb je hem denk ik wel goed doorgelopen en dan kun je gelijk erachter aan Zelda doen
Anders als je ze beiden hebt wordt t denk ik zo rommelig en mis je denk ik toch wel een deel van de fun die zo'n game heeft, maar goed das imho natuurlijk
quote:*Respect heeft voor deze crosspost*
Op zondag 2 februari 2003 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
*Downing*
Thanks Daggla
quote:Ik wou t filmpje ook gaan downen maar toen crashte mijn pc
Op zondag 2 februari 2003 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En ik weet dat wij tzelfde denken over gamen Choco dus gewoon MP en Zelda niet importen maar bv Mario Kart enzo wel
en dan verwacht ik natuurlijk wel impressies als je spellen speelt waar ik nog een half jaar op moet wachten
quote:Laatste offtopic opmerking:
Op zondag 2 februari 2003 19:45 schreef febster het volgende:[..]
Ik wou t filmpje ook gaan downen maar toen crashte mijn pc
maar goed nu doet ie t wel, ik ben benieuwd
![]()
En ik weet dat wij tzelfde denken over gamen Choco
dus gewoon MP en Zelda niet importen maar bv Mario Kart enzo wel
en dan verwacht ik natuurlijk wel impressies als je spellen speelt waar ik nog een half jaar op moet wachten
[ontopic]
Metroid en Zelda koop ik als ze hier uit zijn..Anders zit ik met tig topgames op hetzelfde moment. .
quote:Dus jij ook al. Ok,....ik ga mee. Ik ben idd bang dat 1 van de titels de aandacht niet krijgt die het verdiend. MP dus nog 1.5 maand !
Op zondag 2 februari 2003 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[ontopic]
Metroid en Zelda koop ik als ze hier uit zijn..Anders zit ik met tig topgames op hetzelfde moment..
Maar ik zou er bijna een GC voor kopen, maar ik denk dat m'n vriendin me dan zou vermoorden .
quote:Gewoon ook een spel voor haar kopen!
Op maandag 3 februari 2003 08:47 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb MP van het weekend bij een vriend gezien, en even gespeeld. Ik moet zeggen dat het er erg leuk uitzag, hoewel het extreem wennen is om (als FPS-speler) niet omhoog en omlaag te kunnen kijken. Beetje terug naar het Doom tijdperkMaar ik zou er bijna een GC voor kopen, maar ik denk dat m'n vriendin me dan zou vermoorden
.
quote:Harry Potter schijnt het idd bij de vrouwen goed te doen
Op maandag 3 februari 2003 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon ook een spel voor haar kopen!
of verkeerd gelezen ?
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 04-02-2003 18:27]
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:57 schreef ASSpirine het volgende:
had gisteren review van metroid fusion gelezen, en blijkbaar heeft letroid altijd al verschillende eindes gehad ???of verkeerd gelezen ?
Biertje op ?
heb wel niet goed doorgelezen, maar zoiets was het
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:28 schreef ASSpirine het volgende:
er was iets dat je kreeg als je het spel zo uitspeelde en je kreeg dan iets anders als je het weer anders uitspeeldeheb wel niet goed doorgelezen, maar zoiets was het
Biertje op ?
Serieus,....snap geen hol van je teksten. Iets over verschillende eindes en dat je iets krijgt ofzo. Bedoel je misschien dat als je Metroid Fushion uit hebt gespeeld je een pak krijgt die je weer voor Prime kan gebruiken, want als je dat bedoeld dan klopt dat ja
quote:Ook al heeft de paus himself goedkeuring gegeven aan Harry Potter, ik zal nooit ook maar iets aanraken wat ook maar enigszins met 'm te maken heeft
Op maandag 3 februari 2003 17:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Harry Potter schijnt het idd bij de vrouwen goed te doen
quote:Ach,....geeft niks joh,...niemand is perfect
Op dinsdag 4 februari 2003 23:46 schreef Chevalric het volgende:[..]
Ook al heeft de paus himself goedkeuring gegeven aan Harry Potter, ik zal nooit ook maar iets aanraken wat ook maar enigszins met 'm te maken heeft
(sorry, ben een beetje allergisch voor Harry).
quote:Ik vind het cool om juist de replay value te hebben zoals het verzamelen van alle info / scans van de organismes ! (Lees,...organismes,..geen orgasmes
Op woensdag 5 februari 2003 11:02 schreef G1Ace het volgende:
er zijn 3 verschillende eindes voor metroid prime gebaseerd op hoeveel informatie je hebt
het verschil zijnde hoe groot de info is.
quote:Ik weet haast wel zeker dat ik er daar wel een aantal van zal krijgen tijdens het spelen.
Op woensdag 5 februari 2003 23:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind het cool om juist de replay value te hebben zoals het verzamelen van alle info / scans van de organismes ! (Lees,...organismes,..geen orgasmes
)
quote:*PETS*
Op donderdag 6 februari 2003 10:53 schreef G1Ace het volgende:
gisteravond had ik niks te doen, dus ging ik maar even rondlopen in de ijswereld
Verdomme,....je maakt me lekker
quote:Wat wil je, ijswereld is echt zo fucking prachtig gemaakt
Op donderdag 6 februari 2003 13:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
Verdomme,....je maakt me lekker
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:29 schreef G1Ace het volgende:[..]
Wat wil je, ijswereld is echt zo fucking prachtig gemaakt
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:56 schreef Disorder het volgende:
Wat is er grafisch nou echt zo prachtig aan het spel? Ik heb het eergisteren even gespeeld in een winkel, maar kan niet echt zeggen dat de graphics zo bijzonder zijn.
quote:Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
Op donderdag 13 februari 2003 21:05 schreef nikanoru het volgende:[..]
Tja ach. ieder zo zn eigen mening.
quote:EEhhm nou om eerlijk te zijn, ik heb zelf Metroid Prime nog niet gezien in het echt maar wat ik hoor en lees zou je toch zeggen dat het grafisch verbazingwekkend moet zijn. Ik zie het in maart wel.
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
quote:zeker gespeeld op een piepklein schermpie ofzo dat het niet tot zijn recht kwam
Op donderdag 13 februari 2003 21:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus, ik vind het er vrij standaard uitzien. Ik heb alleen nog nooit eerder een game op de gamecube gespeeld, misschien dat de rest er gewoon uitziet als geverfde vuilnis?
quote:Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
Op donderdag 13 februari 2003 20:52 schreef G1Ace het volgende:
bestel nou gewoon die game via dvdboxoffice
heb je het volgende week binnen EN het is goedkoper dan in nederland EN dan kan je ook in de ijswereld lopen
quote:Valt wel mee hoor, een normale tv. Geen breedbeeld ofzo, maar toch.
Op donderdag 13 februari 2003 21:44 schreef G1Ace het volgende:[..]
zeker gespeeld op een piepklein schermpie ofzo dat het niet tot zijn recht kwam
trust me, dat spel is echt, ongelofelijk, ik weet het, want ik heb het
quote:ja, het duurt de eerste keer dat je via ze besteld wat langer
Op donderdag 13 februari 2003 21:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
. Ach ja, ik heb de freeloader ook nog niet binnen, dus dat scheelt
.
quote:Freeloader ligt hier in Den Haag gewoon in de winkel.
Op donderdag 13 februari 2003 21:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, een week valt ook wel mee. Heb hem vorige week besteld, en hij is nog niet verzonden
. Ach ja, ik heb de freeloader ook nog niet binnen, dus dat scheelt
.
quote:Ja och, heb hem voor 25 euro besteld online. Ik krijg versie 1.06. Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht om hem gewoon in de winkel te kopen
Op vrijdag 14 februari 2003 00:03 schreef Khadgar het volgende:[..]
Freeloader ligt hier in Den Haag gewoon in de winkel.
quote:eh...mischien kun je beter vragen wat er niet prachtig aan deze game is!! Deze game is al door meerdere mensen beschreven als het mooiste op een console OOIT!!!! Bedenk je wel dat je slechts een kale trainingsmissie speelde, dus de graphics zijn nog niet goed tot hun recht gekomen
Op donderdag 13 februari 2003 20:56 schreef Disorder het volgende:
Wat is er grafisch nou echt zo prachtig aan het spel?
Ik droomde dat ik t spel in mijn handen had en iedereen t doosje liet zien, en daarna als balletje heel de levels ging rond rollen en soms een bom achterlatend
Damn echt te erg
quote:Dat had ik bij Zelda OoT. Toen droomde ik dat ik aan het gamen was
Op zaterdag 15 februari 2003 16:48 schreef febster het volgende:
Hoe erg is t als je over MP gaat dromen?
Ik droomde dat ik t spel in mijn handen had en iedereen t doosje liet zien, en daarna als balletje heel de levels ging rond rollen en soms een bom achterlatend
![]()
Damn echt te erg
quote:Das erg ja,..........
Op zaterdag 15 februari 2003 16:48 schreef febster het volgende:
Hoe erg is t als je over MP gaat dromen?
![]()
Damn echt te erg
Dat heb ik nog nooit gehad,........ Uch uch
Op zaterdag 8 maart 2003 17:01 schreef gieling.com het volgende:
Ik weet niet zeker of ik hem wel meteen koop
en
De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met de Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.
Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.
quote:Aangezien we hardhandig het gamecubetopic werden uitgejaagd lijkt me dat het beste
Op maandag 10 maart 2003 15:28 schreef G1Ace het volgende:
lexie, hier verder?
quote:ok, hopend at je de 100% haalt
Op maandag 10 maart 2003 15:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Aangezien we hardhandig het gamecubetopic werden uitgejaagd lijkt me dat het beste
. Maar de vier uitbreidingen van de wapens heb ik al gevonden
. Vanavond maar eens de energy tanks zoeken, en dan uitspelen
quote:Een paar bij creatures en bij chozo lore eentje. Ik hoop dat ik mijn savegames straks nog kan gebruiken... Zal wel niet, aangezien hij een beetje aangepast wordt voor de PAL-release.
Op maandag 10 maart 2003 23:56 schreef G1Ace het volgende:[..]
ok, hopend at je de 100% haalt
heb je nog gaten in je logs?
en weet je toevallig of ze metroid fusion huren?
lijkt me vet om met fusion suit hard mode te spelen namelijk
Wat kun je eigenlijk extra met de Fusion suite?
quote:niks dacht ik
Op dinsdag 11 maart 2003 21:48 schreef Lexie het volgende:
Godvernondenjukes!Die eindbaas. Zo horen ze te zijn!
Wat kun je eigenlijk extra met de Fusion suite?
quote:Voor mij nog 5 dagen en 18 uur ofzo
Op donderdag 13 maart 2003 18:46 schreef flappiewappie het volgende:
nog maar 7 dagen, en 4 uurtoch
?
quote:Het duurt in ieder geval niet lang meer nu ! Eindelijk,....na al dat wachten
Op donderdag 13 maart 2003 18:46 schreef flappiewappie het volgende:
nog maar 7 dagen, en 4 uurtoch
?
quote:Ik ben wel benieuwd, ik hoop dat het een leuk spelletje is...
Op zondag 16 maart 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het duurt in ieder geval niet lang meer nu ! Eindelijk,....na al dat wachten
Nu metroid prime 49,50 en je kan hem al bestellen, dus met een beetje mazzzel is de mijne woensdag binnen, Zelf Tony hawk pro skater 3 is bij hun nog duurder dan Metroid!
IK heb hem direct besteld, aanrader hoor voor 49,50 en nu al te bestellen
Hier kan je hem bestellen:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=517
Ik snapte niet eens wat ik moest doen, ik kon wel tegen iets schieten en toen ging er wat draaien ,maar ik kon daar niet verder... was zoon demo spelletje, ik ben vast best wel slecht
Ik leer het nog wel
quote:zou zeker nog ff oefenen
Op maandag 17 maart 2003 17:14 schreef Johnson_Lopez het volgende:
ik moet um denk ik nie, keb MP ff gespeeld in een gameshop, maar ik moet het eerst maar wat langer spelen voordat ik het zeker weet.Ik snapte niet eens wat ik moest doen, ik kon wel tegen iets schieten en toen ging er wat draaien ,maar ik kon daar niet verder... was zoon demo spelletje, ik ben vast best wel slecht
![]()
Ik leer het nog wel
quote:wat metroid prime PAK???, heb ik iets gemist ofzo
Op dinsdag 18 maart 2003 18:49 schreef ShadoW17 het volgende:
Vrijdag of zaterdag is het dan zo ver, dan ga ik die metroid prime PAK kopen. En dan krijg je dat gratis spel er ook gewoon bij he. echt relaxd heb ik gewoon gelijk 2 games.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 18-03-2003 19:14]
w00t w00t
quote:HE!!! vuile sadist
Op dinsdag 18 maart 2003 18:53 schreef Phydomir het volgende:
[afbeelding]w00t w00t
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 18-03-2003 21:44]
quote:mee eens is.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga hem NIET kopen... Ik ben nog steeds niet bekeerd
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga hem NIET kopen... Ik ben nog steeds niet bekeerd
quote:a la chocobo:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
mee eens is.
*PETS*
quote:Dat is nog te mild voor deze opmerkingen.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:47 schreef HAL9000S het volgende:[..]
[..]a la chocobo:
*PETS*
[afbeelding]
Deze lijkt me meer gepast:
*stoemp*
quote:Je mag bij mij wel een uurtje met Metroid Prime spelen
Op dinsdag 18 maart 2003 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil hem wel lenen als een van jullie hem heeft uitgespeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 18-03-2003 22:10]
quote:Kijk, daar komt de aap uit de mouw!!!
quote:Dat mag, maar ik sta met een kalasjnikov achter je voor het geval je iets beschadigt.
quote:Jawel, maar het is totaal niet storend
Op dinsdag 18 maart 2003 22:16 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe gaan de vijanden eigenlijk dood? Jullie gaan me toch niet vertellen dat ze zomaar ineens weg floepen of dat er geen bloed in zit !?
quote:Deze game heeft zo veel kwaliteit dat het geen bloed nodig heeft. Het zou me echt vrij weinig boeien.
Op dinsdag 18 maart 2003 22:16 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe gaan de vijanden eigenlijk dood? Jullie gaan me toch niet vertellen dat ze zomaar ineens weg floepen of dat er geen bloed in zit !?
Kom op jongens, beetje fantasy he
quote:Iemand in de buurt van Delft graag
quote:Hoerrrrrrrrr
Op dinsdag 18 maart 2003 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Iemand in de buurt van Delft graag
quote:Jij bied je aan als iemand die het wel wil uitlenen
Op dinsdag 18 maart 2003 23:23 schreef Khadgar het volgende:[..]
Hoerrrrrrrrr
quote:Mijn (overigens nog niet aangeschafte) Metroid Prime is niet een of andere temeier die zich zomaar door iedereen laat misbruiken! Ga maar lekker naar de videotheek, kansarme student!
Op dinsdag 18 maart 2003 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Jij bied je aan als iemand die het wel wil uitlenen
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:24 schreef Khadgar het volgende:[..]
Mijn (overigens nog niet aangeschafte) Metroid Prime is niet een of andere temeier die zich zomaar door iedereen laat misbruiken! Ga maar lekker naar de videotheek, kansarme student!
Toch nog redelijk veel Delft invloeden gast
maar dat was ik ook allang van plan
quote:Den Haag, je mag best met bij me komen spelen hoor, lekker ding
Op dinsdag 18 maart 2003 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Iemand in de buurt van Delft graag
quote:leg het dan ook gelijk aan mij uit, want ik ben ook nog aan het twijfelen!
Op woensdag 19 maart 2003 09:19 schreef Chocobo het volgende:
MP fans,....... kan iemand die het al gespeeld heeft aan Strolie uitleggen waarom dit een must-have spel is. Ik kan het wel en koop het ook, maar iemand die het gespeeld heeft kan dat beter denk ik !
De levels zijn zo gemaakt dat als je iets nog niet kunt, dat je dan niet vast komt te zitten, je nog altijd terug kan en kan gaan zoeken naar die ene mogelijkheid waardoor jij weer wel door de lvl kan
het is zo goed gemaakt, echt
quote:Ohw, je weet al dat je mij niet kan overtuigen
MP fans,....... kan iemand die het al gespeeld heeft aan Strolie uitleggen waarom dit een must-have spel is. Ik kan het wel en koop het ook, maar iemand die het gespeeld heeft kan dat beter denk ik !
quote:Ik heb 1x een uurtje MP gespeeld bij een collega van me die hem al maanden heeft (USA Cube). Ik was zo onder de indruk dat ik nog steeds overweeg een cube te kopen speciaal voor dit spel. MP is gewoon echt helemaal DE SHIT.
quote:Ik was al zwaar overtuigt aangezien ik een MP fan ben, maar je maakt me gewoon weer geil met dit stukje tekst,....... volgens mij ga ik gillen
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef G1Ace het volgende:
ok, here goes
Graphics
Gameplay
Story
Muziek
Geluid
Controls
Vijanden
Mogelijkheden
De graphics zijn uiterst gedetaileerd, de gameplay is ongeevennaard, het verhaal is zo in elkaar gezet, dat jij je hele weg moet vinden door het planeet talon 4 en gaande je er verder doorheen bent, je achterkomt hoe het precies zit, kennis van metroids is een pre
Het muziek, het is perfect gemaakt voor de sfeer van die bepaalde plek waar je bij bent, het is echt ongelofelijk
de controls van dit spel, je hoeft niet over na te denken, alleen de eerste 5 minuten ofzo
De vijanden, ja, ze komen steeds terug, maar gaande je krachtiger wordt, wat in het begin je enorm veel moeite koste, later met een charged shot is die al dood
De mogelijkheden die je krijgt, 4 verschillende wapens met elk een apart expansie, raketten, de morph ball met zijn bommen, de tony hawk imitatie, om maar een paar te noemenDe levels zijn zo gemaakt dat als je iets nog niet kunt, dat je dan niet vast komt te zitten, je nog altijd terug kan en kan gaan zoeken naar die ene mogelijkheid waardoor jij weer wel door de lvl kan
het is zo goed gemaakt, echt
Ben erg benieuwd
quote:? Huh ? Hoe kom jij daaraan dan Henk ?
Op woensdag 19 maart 2003 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij ligt gesealed op mijn buro, nog zo'n 7 uurtjes en dan kan ik m uitpakken en gaan spelen...Ben erg benieuwd
quote:Belt je vrouw daarvoor?
Op woensdag 19 maart 2003 11:55 schreef Chocobo het volgende:Mijn vrouw belde me net,......de titel ligt bij MM
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:55 schreef Chocobo het volgende:Mijn vrouw belde me net,......de titel ligt bij MM
quote:Sterker nog,..... ze neemt hem mee
Op woensdag 19 maart 2003 12:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Belt je vrouw daarvoor?
Hulde!
IGN Score
Presentation
Metroid reborn in 3D, and an impressive sci-fi fantasy to boot. Awesome menus. Design is great from concept to execution. Few games are this polished. 10.0
Graphics
A stunning art vision that deserves major recognition, jaw-dropping world architecture, and volumes of pretty textures. At 60 fps with progressive scan support, there are few that compare. 9.0
Sound
The original Nintendo composer delivers another opus and fantastically designed sound effects compliment the mood with Dolby Pro Logic II support. 10.0
Gameplay
A true masterpiece; an accomplishment that will be recognized for years. It is Super Metroid in 3D, and it's as complex and wonderful as any gamer could want. Any self-respecting gamer must own it. 10.0
Lasting Appeal
30+ hours to average completion. Requires much longer to earn 100%. Unlock art galleries, difficulty settings, and connect to GBA for extras. No multiplayer, but like Zelda, do we need it? 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.8
Reviewed on: Nintendo Gamecube
The Good: Fantastic graphics and sound create an impressive, immersive environment.
The Bad: The control is very awkward and the continual backtracking becomes tedious.
The Verdict: It's a great technical accomplishment that is definitely worth checking out, but in the end it's just not that much fun to play.
REVIEW: Forget what you may have heard: this game is not that good. While Metroid Prime is far from being a bad game, and is definitely one of the better titles for the Gamecube, it is not the greatest thing since sliced bread as some other reviewers might have you believe.
quote:Hier heb je lang naar lopen zoeken nietwaar?? Het zou me overigens niks verbazen als de reviewers amerikaanse xbox fanboys zijn
Op woensdag 19 maart 2003 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
en voor de azijnzeikers onder ons...Reviewed on: Nintendo Gamecube
The Good: Fantastic graphics and sound create an impressive, immersive environment.
The Bad: The control is very awkward and the continual backtracking becomes tedious.
The Verdict: It's a great technical accomplishment that is definitely worth checking out, but in the end it's just not that much fun to play.
REVIEW: Forget what you may have heard: this game is not that good. While Metroid Prime is far from being a bad game, and is definitely one of the better titles for the Gamecube, it is not the greatest thing since sliced bread as some other reviewers might have you believe.
quote:Ja,...... ik ben helemaal verbaasd. Dit is de eerste negatieve review die ik lees van MP,...... ik zie meestal alleen maar 9-ens en 10-en !
Op woensdag 19 maart 2003 13:23 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hier heb je lang naar lopen zoeken nietwaar?? Het zou me overigens niks verbazen als de reviewers amerikaanse xbox fanboys zijn
quote:Ik heb MP al meerdere malen bestempeld horen worden als de beste game ooit (*goddelijk muziekje erbij hoort) en ik heb idd nog geen reviews gezien onder de 9.0. Zodra ik hem binnen heb gaan alle deuren opslot, alle ramen dicht en ga ik instant een MP marathon houden. Maximaal 4 uur slaap op de 20 uur gamen!!!
Op woensdag 19 maart 2003 13:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...... ik ben helemaal verbaasd. Dit is de eerste negatieve review die ik lees van MP,...... ik zie meestal alleen maar 9-ens en 10-en !
quote:
Planet Gamecube 11/19/2002 10 out of 10 100.0%
TechTV 11/19/2002 5 out of 5 100.0%
Gamers.com 11/11/2002 10 out of 10 100.0%
Gaming Nation 11/20/2002 5 out of 5 100.0%
Next Level Gaming 11/20/2002 6 out of 6 100.0%
Electronic Gaming Monthly 11/22/2002 10 out of 10 100.0%
411 Mania 11/21/2002 10 out of 10 100.0%
GameCube Advanced 11/23/2002 40 out of 40 100.0%
Game Nikki 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Kenston High School 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Nintendophiles 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
GamersMark 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
GamingWorld 11/25/2002 10 out of 10 100.0%
Addict Gamers 11/19/2002 10 out of 10 100.0%
Canadian Gaming Server 11/25/2002 100 out of 100 100.0%
Cinescape Online 11/27/2002 A+ 100.0%
Game Nation TV 11/26/2002 100 out of 100 100.0%
The Laser 11/28/2002 A+ 100.0%
Play Magazine 11/30/2002 5 out of 5 100.0%
Nintendo Power 12/2/2002 5 out of 5 100.0%
SF Chronicle 12/2/2002 5 out of 5 100.0%
NTSC uk 12/3/2002 10 out of 10 100.0%
Wired Lounge 12/4/2002 5 out of 5 100.0%
Nintelligent Network 12/4/2002 10 out of 10 100.0%
The Gaming Chronicle 11/26/2002 5 out of 5 100.0%
CV Games 12/9/2002 A+ 100.0%
Armchair Empire 12/10/2002 10 out of 10 100.0%
GameNow 12/9/2002 A+ 100.0%
GameQubed 12/7/2002 10 out of 10 100.0%
Cyber Gaming Net 12/11/2002 5 out of 5 100.0%
Gamers Logik 12/12/2002 10 out of 10 100.0%
Intensity Magazine 11/30/2002 10 out of 10 100.0%
Gamers Utopia 12/13/2002 10 out of 10 100.0%
Nintendo Gamenet 12/14/2002 10 out of 10 100.0%
Active Reviews 12/15/2002 5 out of 5 100.0%
Game Industry News 12/23/2002 5 out of 5 100.0%
DarkStation 12/23/2002 10 out of 10 100.0%
X Sages 12/29/2002 10 out of 10 100.0%
Pregaming 1/2/2003 10 out of 10 100.0%
GMR Magazine 1/7/2003 10 out of 10 100.0%
Nintendo Next Gen 1/10/2003 10 out of 10 100.0%
Gamestyle 1/10/2003 10 out of 10 100.0%
Games First! 1/12/2003 5 out of 5 100.0%
Media Fuzion 1/12/2003 5 out of 5 100.0%
Into Liquid Sky 1/13/2003 A+ 100.0%
Game Critics 1/8/2003 10 out of 10 100.0%
Daily Game 11/22/2002 10 out of 10 100.0%
Pop Culture Shock 1/20/2003 10 out of 10 100.0%
All Out Games 2/3/2003 100 out of 100 100.0%
The Lowdown 2/10/2003 10 out of 10 100.0%
Wired Play 1/7/2003 99 out of 100 99.0%
Game Discovery 1/25/2003 9.9 out of 10 99.0%
NChamber 1/9/2003 99 out of 100 99.0%
ZT Game Domain 12/8/2002 9.9 out of 10 99.0%
Nintendo News Online 12/5/2002 9.9 out of 10 99.0%
Solinari Gaming 11/26/2002 9.9 out of 10 99.0%
tendo Gamers 11/21/2002 9.9 out of 10 99.0%
IGN 11/11/2002 9.8 out of 10 98.0%
Game 2 Extreme 11/25/2002 9.8 out of 10 98.0%
Gaming Nexus 11/27/2002 9.8 out of 10 98.0%
netjak 12/3/2002 9.8 out of 10 98.0%
Videogame City 12/9/2002 9.8 out of 10 98.0%
Nintensity 12/8/2002 9.8 out of 10 98.0%
Video Gamers First 2/4/2003 9.8 out of 10 98.0%
Clear Vision Gaming 1/14/2003 9.8 out of 10 98.0%
Gaming Invasion 11/24/2002 98 out of 100 98.0%
Gamer Next 11/22/2002 98 out of 100 98.0%
Game Zone 11/23/2002 9.7 out of 10 97.0%
Gamer Web 11/25/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameSpot 11/16/2002 9.7 out of 10 97.0%
Gaming Target 11/26/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameCube Cafe 11/28/2002 97 out of 100 97.0%
Games Master 3/6/2003 97 out of 100 97.0%
Worth Playing 12/29/2002 9.7 out of 10 97.0%
GameFaction 1/7/2003 97 out of 100 97.0%
GameCubeLand 12/10/2002 9.7 out of 10 97.0%
Total Games Network 12/17/2002 96 out of 100 96.0%
Nintendojo 1/29/2003 9.6 out of 10 96.0%
Game Rankings 12/8/2002 96 out of 100 96.0%
Gamespy 11/19/2002 96 out of 100 96.0%
PGNX Network 11/25/2002 9.5 out of 10 95.0%
Gaming Age 12/7/2002 A 95.0%
Game Revolution 11/25/2002 A 95.0%
UGO 11/20/2002 A 95.0%
The Video Game Critic 2/6/2003 A 95.0%
The Next Level 2/7/2003 A 95.0%
GameGal 2/18/2003 9.5 out of 10 95.0%
Frozen Zero 12/8/2002 9.5 out of 10 95.0%
Game Informer 12/17/2002 9.5 out of 10 95.0%
XGR 12/5/2002 95 out of 100 95.0%
Cube Europe 12/7/2002 9.5 out of 10 95.0%
Game Partisan 12/13/2002 9.5 out of 10 95.0%
Gamers Pulse 12/7/2002 47 out of 50 94.0%
Telefragged 12/3/2002 94 out of 100 94.0%
Gamer.tv 12/4/2002 9.3 out of 10 93.0%
The Mushroom 3/6/2003 91 out of 100 91.0%
epiGamer 2/18/2003 9 out of 10 90.0%
Gamer Feed 2/3/2003 9 out of 10 90.0%
Inside Hotwire 3D 1/30/2003 9 out of 10 90.0%
Culture Dose 2/3/2003 4.5 out of 5 90.0%
E-GO Gaming 1/19/2003 9 out of 10 90.0%
Cincinnati Enquirer 12/10/2002 4.5 out of 5 90.0%
Gamer's Hell 12/12/2002 9 out of 10 90.0%
All RPG 12/16/2002 9 out of 10 90.0%
Thunderbolt 12/8/2002 9 out of 10 90.0%
Drunk Gamers 1/6/2003 9 out of 10 90.0%
Game Assault 1/2/2003 9 out of 10 90.0%
Gaming Horizon 12/17/2002 9 out of 10 90.0%
Raveware 12/19/2002 9 out of 10 90.0%
Xen Gamers 12/4/2002 A- 90.0%
ZenGamer 12/2/2002 9 out of 10 90.0%
GameSplurge 11/28/2002 9 out of 10 90.0%
Central Gaming Network 11/30/2002 9 out of 10 90.0%
GamePro.com 11/18/2002 4.5 out of 5 90.0%
Games Domain 11/25/2002 4.5 out of 5 90.0%
All Game Guide 11/22/2002 4.5 out of 5 90.0%
GameCube Network 11/24/2002 85 out of 100 85.0%
Entertainment Weekly 11/18/2002 B+ 85.0%
Gone Gold 11/26/2002 84 out of 100 84.0%
Electric Playground 12/3/2002 8 out of 10 80.0%
Stratos Group 1/12/2003 3.3 out of 5 66.0%
Globe Technology 11/29/2002 3 out of 5 60.0%
quote:reken dat gemiddelde maar es ff uit dan
Op woensdag 19 maart 2003 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo moeilijk was het niet zoeken hoor.
quote:Via Internet??
Op woensdag 19 maart 2003 13:34 schreef ChOas het volgende:
Ik heb `m hier liggen
quote:Nope, MediaMarkt Den Haag... Hele Stapel
Op woensdag 19 maart 2003 13:36 schreef HAL9000S het volgende:[..]
reken dat gemiddelde maar es ff uit dan
Oh, en meteen de laagste score gepakt!!!!
[..]Via Internet??
quote:KUT
Op woensdag 19 maart 2003 13:37 schreef ChOas het volgende:[..]
Nope, MediaMarkt Den Haag... Hele Stapel
quote:Foei!!!
Op woensdag 19 maart 2003 14:21 schreef ChOas het volgende:
Heeft iemand al een walkthrough ?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:21 schreef ChOas het volgende:
Heeft iemand al een walkthrough ?
quote:Weinig dingen zijn leuker dan chocoboy pesten
Op woensdag 19 maart 2003 14:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:01 schreef ChOas het volgende:[..]
Weinig dingen zijn leuker dan chocoboy pesten
Ik wil MP'en, en wel nu godver de godver
ik heb alweer over MP gedroomd
quote:Terecht,......... kreeg net een sms-je van een vriend van me die hem nu speelt,....... hij is helemaal gek aan het worden. Tis niet normaal zegt die,....... Ik kan niet wachten !
Op woensdag 19 maart 2003 15:36 schreef febster het volgende:
En waarom woon ik vlakbij een grote stad waar niemand de game heeft(Eindhoven dus
)
quote:ik geloof dattie em al heeft
Op woensdag 19 maart 2003 15:36 schreef febster het volgende:
En waarom woon ik vlakbij een grote stad waar niemand de game heeft(Eindhoven dus
)
quote:Ik heb hem idd ja, tnx for the tip
Op woensdag 19 maart 2003 19:17 schreef blieblie het volgende:[..]
ik geloof dattie em al heeft
.
Gezien het feit dat ik net getipt heb dattie der was bij de Replay hier 3 deuren verder, en hij compleet van de cyberwereld af is.
Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa
Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon
Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime
quote:zeverkees
Op woensdag 19 maart 2003 19:29 schreef febster het volgende:[..]
Ik heb hem idd ja, tnx for the tip
Het is het is.... tsjaaaaaaaaaa
![]()
Dit is waarom je een GameCube hebt gekocht, dit is "het" gewoon
![]()
Het is niet te omschrijven dit MOET je gewoon ervaren en dit is gewoon zoveel beter en "dieper" als bv een Super Mario Sunshine, die game verbleekt in vergelijking met Metroid Prime
Sjaah, sorry, IK hoef da spel niet
quote:Vast wel,......... ik heb hem nu hier liggen en ga over een uurtje eens rustig beginnen
Op woensdag 19 maart 2003 19:56 schreef Luigi het volgende:
Heeft de Mediamarkt in R'dam Centrum 'm al?
*Zin heeft*
quote:Idd.
Op woensdag 19 maart 2003 20:06 schreef speknek het volgende:
En wanneer komt GCshop er nou eens mee?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:11 schreef gieling.com het volgende:
Ik ben nu wat dingen (door m'n vader gekocht, heeft een kunst handel) op ebay aan het verkopen!
En ik denk dat ik al weet wat ik met de winst ga kopen
Ik zit (ff) vast
quote:hij gaat dat spel kopen van de winst
Op woensdag 19 maart 2003 22:21 schreef febster het volgende:[..]
t kan aan mij liggen maar wat heeft dat met MP te maken
?
Ik zit (ff) vast
quote:Ooh zo ik snap
Op woensdag 19 maart 2003 22:23 schreef blieblie het volgende:[..]
hij gaat dat spel kopen van de winst
damn, ik lag op mijn 14de al in bed om half 11.
Ik denk nu meer in termen als morph ball en scanning enzo
quote:Met carnaval zag ik een lamp aan de muur hangen. Ik dacht ineens: "he, daar kan ik met mijn spider ball aanhangen". Die lamp leek nogal op zo'n spoor voor de spider ball
Op woensdag 19 maart 2003 22:28 schreef febster het volgende:[..]
Ooh zo ik snap
Ik denk nu meer in termen als morph ball en scanning enzo
quote:Eehm spoiler
Op woensdag 19 maart 2003 22:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Maar wel raar dat je er aan denkt
Ik dacht aan hele andere
dingen
quote:Mwaah, de spider ball staat al in de handleiding, dus dat zie ik niet als spoiler
Op woensdag 19 maart 2003 22:35 schreef febster het volgende:[..]
Eehm spoiler
?
Maar wel raar dat je er aan denkt
Ik dacht aan hele andere
![]()
dingen
Wat doe jij trouwens hier? Hup, snel spelen!
quote:Ik heb Fusion nooit gespeeld, maar hij moet nogal lijken op Super Metroid hoor ik. En ik vond dat de sfeer uit Super Metroid perfect terugkwam in Metroid Prime. Er heerst echt een Metroidsfeer
Op woensdag 19 maart 2003 22:47 schreef Robino het volgende:
Mmmm ik ben een grote fan geworden van Fusion op de GBA. Is de sfeer van Metroid Prime hetzelfde?
Damn, ik haat exclusieve games(heb een PS2), maar als deze erg goed is haal ik misschien ook wel zo'n klein kubusje.
Tis absoluut de Metroid sfeer,... no doubt daarover. Tis erg wennen in het begin, maar na een tijdje voel je de gameplay op je afkomen. Ben net geland op Tallon. Vanaf daar ben ik een beetje gaan rondlopen.
Blijkt uiteraard dat ik in sommige gebieden nog niet kan komen Ik moet nu denk ik naar het eerste echte gebied,...de iets met Chromo ruines ofzo ?
In ieder geval,..... dit spel rocked zwaar Ik speel fucking Metroid Prime
quote:*Pets*
Op donderdag 20 maart 2003 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Mijn God,........ wat een apart spel![]()
Tis absoluut de Metroid sfeer,... no doubt daarover. Tis erg wennen in het begin, maar na een tijdje voel je de gameplay op je afkomen. Ben net geland op Tallon. Vanaf daar ben ik een beetje gaan rondlopen.
Blijkt uiteraard dat ik in sommige gebieden nog niet kan komen
Ik moet nu denk ik naar het eerste echte gebied,...de iets met Chromo ruines ofzo ?
In ieder geval,..... dit spel rocked zwaar
Ik speel fucking Metroid Prime
Chozo Ruins
Barbaar
quote:Ik zie het net voor het eerst cunt
Op donderdag 20 maart 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:[..]
*Pets*
Chozo Ruins
Barbaar
quote:Elke misspelling van een Metroidterm is een belediging van mijn geloof
Op donderdag 20 maart 2003 00:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zie het net voor het eerst cunt
quote:Ok,....ik zal er op letten ok. Trouwens..... die Sjamus is wel een chick he
Op donderdag 20 maart 2003 00:15 schreef Lexie het volgende:[..]
Elke misspelling van een Metroidterm is een belediging van mijn geloof
. Straks komen hier newbies, wat moeten die daar dan van denken? Straks dwalen ze van het rechte pad af, en hebben ze het met hun vriendjes over Method Price
quote:Zekers, wacht maar tot het eindfilmpje
Op donderdag 20 maart 2003 00:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ok,....ik zal er op letten ok. Trouwens..... die Sjamus is wel een chick he
![]()
Leuk spelletje
Naja... ik zit nu in de Chozo Ruins
Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
Maar aangezien ik Metroid ook tof vind , en jullie er zo lekker over praten , wil ik hem eigenlijk ook wel .
Denken jullie dat deze mij ook misselijk maakt ?
Eigenlijk wel een rare vraag , hoe kunnen jullie nou weten ofdat het mij misselijk maakt , maar mischien heeft iemand hier ook last van en bij Metroid niet ??
quote:Hmmm.. speel je Unreal op de PC ?
Op donderdag 20 maart 2003 07:45 schreef Henk-E het volgende:
Jongens ik heb even een vraagje !Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
Maar aangezien ik Metroid ook tof vind , en jullie er zo lekker over praten , wil ik hem eigenlijk ook wel .
Eigenlijk wel een rare vraag , hoe kunnen jullie nou weten ofdat het mij misselijk maakt , maar mischien heeft iemand hier ook last van en bij Metroid niet ??
Met een console wordt je minder snel misselijk, je zit nl.
verder van het scherm af, je ogen, en evenwichtsorgaan
spreken elkaar dan niet zo tegen...
Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan, probeer het...
quote:Ik ook,........... ik heb net de Map in de Ruins gevonden
Op donderdag 20 maart 2003 06:57 schreef ChOas het volgende:
Druk topicNaja... ik zit nu in de Chozo Ruins
Best een pittig spelleke, dat Method Price
Op donderdag 20 maart 2003 08:37 schreef Phydomir het volgende:
Ik zit nou bij zo'n vet grote eindbaas die gewoon boven het scherm uitsteektBest een pittig spelleke, dat Method Price
Pretroid Mime!!!
Heeft facial nog gegamed Choas ! ?
Wat een spel zeg, grafisch echt top (ik kan me geen enkel ander spel bedenken wat er zo mooi uitziet op een console ?!), boordevol sfeer etc.
Enige minpuntje vind ik wel de vreemde controls, niet met de rechter analoge stick rondkijken, maar R indrukken en dan de linker analoge stick gebruiken.... vreemd iig !
Maar goed, ik heb ook het 1e level gehaald, en ben aanbeland in de Chozo Ruins
quote:Kan je nagaan, iedereen vind het nog steeds cool... Dalijk is het echt een cool spel
Op donderdag 20 maart 2003 09:04 schreef Luigi het volgende:
Nou, na zo'n hype hier kan het alleen maar tegenvallen natuurlijk....
quote:Nee, we hadden gister Lengskomday, ik heb gisteravond wat gegamed, en vanochtend...
Op donderdag 20 maart 2003 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet het even kwijt,............ ik kan nu niet gamen aangezien ik bezoek krijg zo, maar ik POPEL om te gamen,... God wat is Metroid coolHeeft facial nog gegamed Choas ! ?
Dus facial is gonna cream his pants tonight
quote:ik werd misselijk van unreal, van quake 2 en nog paar andere fps
Op donderdag 20 maart 2003 07:45 schreef Henk-E het volgende:
Jongens ik heb even een vraagje !Ik kan niet tegen FPS , dan word ik meestal misselijk , net zoals Unreal dat kan ik maar 5 min spelen en dan voel ik me een uur misselijk dit is echt geen grap .
niet dat ik er ene reet van snap natuurlijk
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:25 schreef nikanoru het volgende:
Fuck fuck ik heb het niet meer, waar blijft de postbode. AAAHHHHHH
quote:Yep !
Op donderdag 20 maart 2003 12:43 schreef G1Ace het volgende:trouwens, is dit spel beter dan halo?
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Crozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
Het enige wat ik nog niet weet is lock-on switchen. Kan je nadat je een vijand gelocked hebt switchen, of moet je continue dan de L knop in en uitdrukken ?
quote:wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
Op donderdag 20 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep !
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Chozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
Het enige wat ik nog niet weet is lock-on switchen. Kan je nadat je een vijand gelocked hebt switchen, of moet je continue dan de L knop in en uitdrukken ?
edit
door jullie heb ik zin om hard mode te doen
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 20-03-2003 12:59]
quote:Thanks !
Op donderdag 20 maart 2003 12:53 schreef G1Ace het volgende:[..]
wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
en zodra die cirkel er is, kan je lock on doen op die vijand (dus als je ander vijand wilt, gewoon verder zoeken met de r, maar in praktijk is dit niet echt probleem, behalve bij de allerlaatste eindbaas)edit
quote:Wacht even,...stel ik heb veel vijanden om me heen (die wespen bv) kan ik dan ook gewoon switchen van enemy of moet ik echt die eerst manuel zoeken?
Op donderdag 20 maart 2003 12:53 schreef G1Ace het volgende:[..]
wanneer je vijand hebt gelocked en doodgeschoten, kun je de r knop gebruiken om te seeken, en hij laat dan een cirkel zien rond de volgende vijand
en zodra die cirkel er is, kan je lock on doen op die vijand (dus als je ander vijand wilt, gewoon verder zoeken met de r, maar in praktijk is dit niet echt probleem, behalve bij de allerlaatste eindbaas)edit
Denk bv aan de GTA3 switch,....met L en R kon je daar switchen van vijand. Kan dit hier ook of is het zo dat L automatisch locked en dat ik gewoon achter elkaar moet blijven locken op vijanden af en toe R gebruikend !
zo deed ik het gister iig
quote:Je doet het er gewoon om he
Op donderdag 20 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep !
Het is niet normaal..... wat een spel,.... tis weer ouderwets moeilijk ook.... en heeeel veel backtracken heb ik ook al gezien. Ik heb al coole secrets gevonden en ben bijna klaar met Crozo ruins ofzo. In ieder geval kan ik op sommige plekken nog niet terecht,.... God wat een cool spel,... echt even terug naar de ouderwetse Gameplay vind ik.
quote:Volgens mij kun je alleen maar het volgende doelwit zoeken met de R. Zo heb ik hem in ieder geval helemaal uitgespeeld
Op donderdag 20 maart 2003 13:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wacht even,...stel ik heb veel vijanden om me heen (die wespen bv) kan ik dan ook gewoon switchen van enemy of moet ik echt die eerst manuel zoeken?
Denk bv aan de GTA3 switch,....met L en R kon je daar switchen van vijand. Kan dit hier ook of is het zo dat L automatisch locked en dat ik gewoon achter elkaar moet blijven locken op vijanden af en toe R gebruikend !
quote:Ja,..zo doe ik het nu ook !
Op donderdag 20 maart 2003 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
L, schiet, L, schiet, L, schiet, L, schietzo deed ik het gister iig
[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 20-03-2003 14:38]
Zit nu in die Magmoor dinges en iedere keer als ik een tijdje gespeeld heb ga ik dood doordat ik weer eens in de lava flikker.. en natuurlijk gene save point in de buurt.. kan ik steeds dat hele stuk opnieuw doen
quote:Dat heeft nix met het spel te maken
Op donderdag 20 maart 2003 14:27 schreef Phydomir het volgende:
Ik vind uhm nu al frustrerend..Zit nu in die Magmoor dinges en iedere keer als ik een tijdje gespeeld heb ga ik dood doordat ik weer eens in de lava flikker.. en natuurlijk gene save point in de buurt.. kan ik steeds dat hele stuk opnieuw doen
quote:Hoewel je ze eigenlijk niet kan/mag vergelijken.
trouwens, is dit spel beter dan halo?
quote:Idem
Op donderdag 20 maart 2003 16:21 schreef Thundertje het volgende:[..]
Hoewel je ze eigenlijk niet kan/mag vergelijken.
5 Minuten Metroid Prime waren voor mij leuker dan heel Halo
Wat trouwens gewoon echt super cool is, (natuurlijk eigenlijk alles) maar echt uber cool is t level design , echt constant valt je mond open als je weer een deur openmaakt van wat ze nu weer verzonnen hebben
quote:Klopt, heeft iemand het holografische zonnestelsel al gezien in de Phendrana Drifts?
Op donderdag 20 maart 2003 16:36 schreef febster het volgende:[..]
Idem
Wat trouwens gewoon echt super cool is, (natuurlijk eigenlijk alles) maar echt uber cool is t level design
, echt constant valt je mond open als je weer een deur openmaakt van wat ze nu weer verzonnen hebben
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 20-03-2003 17:33]
quote:Overdreven IMO, beide games zijn geweldig
5 Minuten Metroid Prime waren voor mij leuker dan heel Halo
Dat is aleen maar een goed teken,
Ik ga de berichten nu nog niet lezen ik krijg MP vrijdag of zaterdag, dan post ik in dit topic ook wel wat
quote:niet te vergelijken!! HALO heeft niet de diepgang die MP heeft, daarom vind ik het totaal ander kaliber games. HALO is gewoon een shooter, MP is meer....veel meer.
Op donderdag 20 maart 2003 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Overdreven IMO, beide games zijn geweldig
quote:Ja dit is wel achterlijk, wou ik net eff kijken kom ik op boeren-makalerij
Op donderdag 20 maart 2003 17:27 schreef GaF het volgende:
Volgens mij is de site van cubezone gehackt:Die XBOX fanboys ook altijd
![]()
quote:Klopt,........ tis een FPA (First person adventure)
Op donderdag 20 maart 2003 17:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
niet te vergelijken!! HALO heeft niet de diepgang die MP heeft, daarom vind ik het totaal ander kaliber games. HALO is gewoon een shooter, MP is meer....veel meer.
En een GEWELDIG SPEL
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 20-03-2003 18:02]
quote:Het is dan ook een FPA
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,........ tis een FPS (First person adventure)
En een GEWELDIG SPEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |