SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb een bad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
CL is vanmiddag in de weer met een emmer water en haar caafs
Je overschat mensen hun zwemkunsten vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik lag me kapot als CL dadelijk haar cavia's verzuipt in een opblaasbadje omdat 4E heeft verzonnen dat ze kunnen zwemmen.
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.quote:
Oeteldonkse spelling, jongeeeehquote:
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Exit golfslagbadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
Ik had zulke mooie plannen.quote:
Nah, vooral frustrerend. Zie weer allerlei poppetjes heen en weer glitchen omdat ze een kutverbinding hebben.quote:
Ja, behalve als je vlees aan het bakken bent: |WHIEEEEP WHIEEEPquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.
Oke, schoonloeder van 4Equote:
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou niets voor mij zijn cavia's, als ik iets leuk en grappig vind is het wel dieren laten schrikken
Zeepaardjes kunnen het niet eens navertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.
Moet je eens bij een paard doen, bij voorkeur van achteren besluipen.Dat doe je 1 keer.. en daarna niet weer
Ahwww arme zeepaardjesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeepaardjes kunnen het niet eens navertellen![]()
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.
Moet je eens bij een paard doen, bij voorkeur van achteren besluipen.Dat doe je 1 keer.. en daarna niet weer
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mr. 4E weleens schrikken en dat is wel grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikken
Tenminste mij is ooit verteld dat je niet op het raam moet tikken bij Zeepaardjes, want dan krijgen ze een hartaanval en zijn ze op slag dood...quote:
Zouden er veel mannen zijn die cavia's als huisdier hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou niets voor mij zijn cavia's, als ik iets leuk en grappig vind is het wel dieren laten schrikken
Is goed voor het hart en de kringspier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikken
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige USquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn poesje doet gewoon mee hoor, die verstopt zich regelmatig om vervolgens met vier poten naar voren te springen als ik langsloop.
Beretta Dimmyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden er veel mannen zijn die cavia's als huisdier hebben?
Er waren er toch een aantal in het Caven-topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yupsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige US
Mijn broerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wraak.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige US
Poekiequote:
Ook voor die van jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor het hart en de kringspier.
Of de vaatwasser open doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als je vlees aan het bakken bent: |WHIEEEEP WHIEEEP
Of de wc doortrekt: WHIEEEP WHIEEEP
Of naar de voorraadkast gaat WHIEEP WHIEEP
Maar o wee als je al 3 uur op de bank zit en je beweegt je hoofd..DIKKE PANIEK
De installatie- meneer van het nieuwe gasfornuis was ook heel eng, ze zaten nog net niet tegen het plafond. Hij was wel heel snelle bewegingen aan het maken en ik vond hem zelf ook een beetje eng.quote:
Poekie vanaf nu dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poekie
Oh nee, Nina toch?
Ja is het ook wel..en laat ie jou ook weleens schrikken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mr. 4E weleens schrikken en dat is wel grappig
Ik zie die TT nu pasquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een gore TT trouwens. Pareltje.
Ja, elke dagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is het ook wel..en laat ie jou ook weleens schrikken?
Je ogen open doen telt niet he.quote:
Omdat je zelf zo'n vuige introverte trage bent.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De installatie- meneer van het nieuwe gasfornuis was ook heel eng, ze zaten nog net niet tegen het plafond. Hij was wel heel snelle bewegingen aan het maken en ik vond hem zelf ook een beetje eng.
Sheeeeeeetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ogen open doen telt niet he.
Hahaha okquote:
Kom vechten dan !quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je zelf zo'n vuige introverte trage bent.
Bij het opstaan, al gelijk heel vrolijk doen enz.quote:
Jij al die persoon een uitbrander geven...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Er kwam iemand plantjes ophalen en ik had de verkeerde voor meDit was niet de degene op wie ik nu al bijna twee uur zit te wachten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Er kwam iemand plantjes ophalen en ik had de verkeerde voor meDit was niet de degene op wie ik nu al bijna twee uur zit te wachten.
Ik ben 4Equote:
Oh ja, ik ken dat, ik kan er wel beter tegen dan toen ik een tiener was, en ben zelf ook wat vrolijker, dus dat scheeltquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het opstaan, al gelijk heel vrolijk doen enz.
Nee ik drukte d'r de verkeerde planten in de handen. Ze kwam ook gewoon naar binnen lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij al die persoon een uitbrander geven...
Zo'n Asterix en Obelix gevechtquote:
Ik ben niet chagrijnig in de ochtend of zo, maar ik kan en wil niet gelijk een heel gesprek voeren als ik net 2 seconden mijn ogen open heb gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken dat, ik kan er wel beter tegen dan toen ik een tiener was, en ben zelf ook wat vrolijker, dus dat scheelt
Ja precies dat ja !quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig in de ochtend of zo, maar ik kan en wil niet gelijk een heel gesprek voeren als ik net 2 seconden mijn ogen open heb gedaan
Nee, dat snap ik ook niet. Misschien laat ik Wattenschijfje nog dekken en dan mogen de kindjes net als toen met Orka bij mij oud worden. Wat niet gebeurde, want iedereen is overleden behalve Marshmellow.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Mis m'n plantjes. Voel me een slechte plantenmama. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen met huisdieren.
Misschien zijn het wel van die plantenhaters en staan ze er nu op te stampen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Mis m'n plantjes. Voel me een slechte plantenmama. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen met huisdieren.
Vroegah, toen ik naar de middelbare school ging maakte mijn moeder mij altijd wakker met een ontbijtjequote:
Of allemaal vragen gaan stellen over dingen waar je nog helemaal niet over na hebt gedachtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig in de ochtend of zo, maar ik kan en wil niet gelijk een heel gesprek voeren als ik net 2 seconden mijn ogen open heb gedaan
Weten jullie nog die TV serie van Batman, met al die gesprekwolkjes tijdens de gevechten. Baf, Boom. Whoop e.d.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n Asterix en Obelix gevecht
"Waarom zijn wij hier op aarde?"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of allemaal vragen gaan stellen over dingen waar je nog helemaal niet over na hebt gedacht
Ja same here, mn zus en ik werden soms echt gek van haarquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik naar de middelbare school ging maakte mijn moeder mij altijd wakker met een ontbijtjehartstikke lief, maar die begon dan ook volgas te praten
Bijna alle moeders zijn hetzelfdequote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja same here, mn zus en ik werden soms echt gek van haar
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Waarom zijn wij hier op aarde?"
"Wat wil je vanavond eten?"
Eeeeeeuhmmm
RATS RATS gordijnen openquote:
Hoeveel is 90 - 8 + 2 x groen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of allemaal vragen gaan stellen over dingen waar je nog helemaal niet over na hebt gedacht
dit zuo ik kunnen vragenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeeeeuhmmm
Zo..jij gaat gelijk voor de volgas verwarringquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel is 90 - 8 + 2 x groen?
Het is ook wel een belangrijke vraag, maar de ochtend is het enige moment waar ik niet aan eten denkquote:
Dat mag nog net, maar wee degene die de het dekbed van me afhaalt, dan ben je echt dood voor mequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat mag nog net, maar wee degene die de het dekbed van me afhaalt, dan ben je echt dood voor me
Het is de belangrijkste vraag van de dag zelfsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook wel een belangrijke vraag, maar de ochtend is het enige moment waar ik niet aan eten denkIn ieder geval niet om 6.30 uur.
standard defense: "Zoeken we op!"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eeeeeeuhmmm
Oke oke...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste vraag van de dag zelfs
Zo..wtf??? Wat voor debiel doet dat nouquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nat washandje op je hoofd gooien
Hamvraag: is dat koekje wel verpakt ? Anders heb je zo'n zompig koekje te pakkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me legt altijd drie dingen klaar op zijn nachtkastje, een sigaret, een glas water en een koekje en als hij wakker wordt moet dat serieus binnen 5 seconden in zijn mond zitten allemaal
Stiekem toch geen nat washandje.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nat washandje op je hoofd gooien
Roken en eten in bedquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me legt altijd drie dingen klaar op zijn nachtkastje, een sigaret, een glas water en een koekje en als hij wakker wordt moet dat serieus binnen 5 seconden in zijn mond zitten allemaal
Nou niemand meer, want als iemand dat ooit doet dat is diegene doodquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo..wtf??? Wat voor debiel doet dat nou
Zo'n droog muf biskwietje, vandaar dat water denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamvraag: is dat koekje wel verpakt ? Anders heb je zo'n zompig koekje te pakken
Sowieso binnenshuis rokenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En idd.. iewhl.. roken in de slaapkamer
Getverderrie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n droog muf biskwietje, vandaar dat water denk ik.
In de auto rokenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
ik eet op werk dus weet het nog nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke...
Wat gaan we vandaag gebruiken als diner?
Ik zag laatst een of ander programma over probleemhonden (eigenlijk probleem-hondenbezitters), waarbij de hond geslagen werd door de kinderen. Had zin om die kinderen te slaan.quote:
Spannond, is dat over het algemeen wel lekker ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet op werk dus weet het nog niet
kun je het niet beter uit de oven halen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet spinazie met kaas in de oven.
soms wel soms niet :pquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spannond, is dat over het algemeen wel lekker ?
Nee, ik prop mezelf in die oven en eet het daar op, doet wat met de smaakbeleving.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je het niet beter uit de oven halen?
mijn oven is daar te klein voor..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik prop mezelf in die oven en eet het daar op, doet wat met de smaakbeleving.
Gemiste smaakbeleving.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn oven is daar te klein voor..
WaT iS diT nU wEeR vOoR eeN MisLuKtE ComBiNatiEquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet spinazie met kaas in de oven.
ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga aankomende vrijdag naar het strand.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WaT iS diT nU wEeR vOoR eeN MisLuKtE ComBiNatiE
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel van die plantenhaters en staan ze er nu op te stampen.
Niceeequote:
zijn e allemaal andere mensen op het strandquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niceee
Cocktails here I come.
Krijg je nog wel een verslagje hoe ze het hebben over een maandje oid?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar andere plantjes zijn ook opgehaald. Mensen zijn tot nu toe heel enthousiast.
Huisbezoekje over drie weken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je nog wel een verslagje hoe ze het hebben over een maandje oid?
Hoe dacht jij dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh op die manier, ja zo is het prima
Ja, maar ik ben ook met allemaal mensen op het strand, dus dan kan ik ze wel wat makkelijker handelen, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn e allemaal andere mensen op het strand
Ik maak me meer zorgen om geen parkeerplek kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook met allemaal mensen op het strand, dus dan kan ik ze wel wat makkelijker handelen, denk ik.
En het is geen Scheveningen of zo, dus wat minder massaal, hoop ik.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon spinaziebladeren in de oven en daar plakken Goudse kaas overheen.
En dan ineens achthonderd tegelijk. PLING PLING PLINGPLING PLINGquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Oké, top. Meldingen aangezet van FB Messenger, krijg ik ze pas als ik m'n telefoon ontgrendel.
quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan ineens achthonderd tegelijk. PLING PLING PLINGPLING PLING
In Scheveningen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om geen parkeerplek kunnen vinden.
In Scheveningen kan je buiten de wijk parkeren en een deelscooter pakken of 15 min lopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, Katwijk, Noordwijk, Kijkduin, Wassenaar.
Katwijk heeft wel die geweldige parkeergarage, maar vorig jaar buiten de zomervakantie was die dus al bijna vol. Dan heb je verderop langs de weg nog zat plekken gelukkig.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Scheveningen kan je buiten de wijk parkeren en een deelscooter pakken of 15 min lopen.
In Kijkduin kan je ook in de wijk parkeren en dan een stukje lopen.
In Wassenaar heb je grote parkeerplaatsen en Katwijk en Noordwijk kom ik bijna nooit, maar daar had ik ook niet echt grote parkeerproblemen. Het was bij die laatstgenoemde wel teringdruk.
MEID TOCHquote:"Hij heeft bij mij aangebeld, en bij alle bovenburen", zegt de bewoonster tegen Omroep West. "Er wonen hier best wat studenten in de straat, dus eerst dacht ik aan een grap, maar toen heb ik toch maar opengedaan." Ook haar bovenbuurvrouw kwam naar beneden. Toen ze inzagen dat het geen grap was, belden ze meteen de politie. "Die was er binnen vijf minuten."
De twee vrouwen hebben er slecht van geslapen. "Het was een korte nacht. Mijn baby heeft ook nauwelijks geslapen, en die moet ik nu verzorgen."
Bij mij zouden ze nu onderweg moeten zijn....quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuige incompetente punnikhoeren PostNL![]()
Vrijdag in de app "pakketje komt zaterdag tussen 9 en 13:30"
Zaterdag in de app "oh nee dinsdag tussen 9 en 13:30"
Dinsdag in de app "oh nee woensdag tussen 9 en 13:30"
WAT IS HET NU??
EN WAAR IS HET PAKKETJE NIET??
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
mensenpap? Is @:bitterbal aan het kokkerellen?
ja las dat ook dacht echt uhm?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-aan-studentengrap
[..]
MEID TOCH
Zanger (tenminste iemand met dezelfde naam) is ook aanwezig in de chat. Ik word steeds zenuwachtiger....quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over 48 minuten gaat er een videoclip van een band die ik leuk vind in premiere op YT. Wachten duurt lang...![]()
![]()
Ja, staat echt in verhouding met een ontvoering..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-aan-studentengrap
[..]
MEID TOCH
oh spannendquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zanger (tenminste iemand met dezelfde naam) is ook aanwezig in de chat. Ik word steeds zenuwachtiger....
Mag dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Katwijk, dat vind ik altijd van die mensen die te vriendelijk lachen, elke zondag in de kerk zitten maar ondertussen knijpen ze Mexicaanse baby's dood.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Katwijk, dat vind ik altijd van die mensen die te vriendelijk lachen, elke zondag in de kerk zitten maar ondertussen knijpen ze Mexicaanse baby's dood.
Welke band?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zanger (tenminste iemand met dezelfde naam) is ook aanwezig in de chat. Ik word steeds zenuwachtiger....
Ik reageer een beetje mee op de rest. Bijna alles is in het Duits. Lezen gaat nog wel, maar schrijven....quote:
Ja zie het probleem eigenlijk ook niet.quote:
Ja ik kijk in de app "Pakket nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze nu onderweg moeten zijn....
Ahhhh super Toll !quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik reageer een beetje mee op de rest. Bijna alles is in het Duits. Lezen gaat nog wel, maar schrijven....![]()
Ik maakte deze weleensquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zie het probleem eigenlijk ook niet.
Ok.
Katwijk, dat vind ik altijd van die mensen die te vriendelijk lachen, elke zondag in de kerk zitten maar ondertussen knijpen ze kleine gerbils dood.
Voor in de burritoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Is dat alleen op feesten en partijen? Of elke zondag?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok.
Katwijk, dat vind ik altijd van die mensen die te vriendelijk lachen, elke zondag in de kerk zitten maar ondertussen knijpen ze kleine gerbils dood.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik maakte deze weleens
[ afbeelding ]
Spinazie en feta dus
Zondagochtend in de kerk , zondagmiddag bovenop de dochterquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok.
O ja heb ik ook weleens gemaakt, maar spinazie belandt hier altijd in het caviahok. En feta in m'n mond.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik maakte deze weleens
[ afbeelding ]
Spinazie en feta dus
Babypuree.quote:
Flikken ze dagelijks heb ik wel eens gelezen op FB.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat alleen op feesten en partijen? Of elke zondag?
Dat was bij mij ookquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kijk in de app "Pakket nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"![]()
Hoezo zeg je dan VIJF DAGEN geleden al dat het de dag erop komt?Wat een KUT organizaadsie
Yeps, slecht volk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zondagochtend in de kerk , zondagmiddag bovenop de dochter
Avocado is sowieso ughquote:
Ach, de voorpret was leuk?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Laatste minuut![]()
![]()
![]()
Dadelijk vind ik het een ruknummer....![]()
Ik nietquote:
Ik snapte 'm even niet tot het kwartje 'plantjes' viel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens al wat meer ruimte in de kamerScheelt al wat drukte
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb cranberrysap maar dat smaakt naar cranberry's.
Heb je last van je blaas?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Is het ookquote:
Na anaal wel goed wassen en uitzeiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Je moet vast nog + 25 jaar werken, dus succes ermeequote:
SNOOZEKNOPDRUKSERPENTquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
het grote gapen![]()
https://9gag.com/gag/aB2zEgz
alsof we ooit mogen stoppenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet vast nog + 25 jaar werken, dus succes ermee
Ik ben er bang voor..quote:
Ik heb er wel eens over gedacht om goud te kopen, maar een paar van die lullig kleine blokjes goud ziet er ook niet uit.quote:
Meer wafels voor onsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik wafels gebakken voor m'n collega's, komt m'n italiaanse collega met italiaans gebak aanzetten.. vallen m'n wafels wel bij in het niet
Had die ook 'sinaasappelsap' gemorst dat die opeens taart moest gaan bakken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik wafels gebakken voor m'n collega's, komt m'n italiaanse collega met italiaans gebak aanzetten.. vallen m'n wafels wel bij in het niet
Kom maar op met die wafels danquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:35 schreef kwiwi het volgende:
en haar tuinquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij weten wafels van kwiwi wel te waarderen.
Allemaal bullshit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen gekowoordineert, shit opgelost, dingen gedaan, meels verstuurd: ik ben lekker bezig vandaag.
huehuequote:
En haar kookkwunsten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Het plant zich voort.![]()
https://www.ad.nl/show/fa(...)ste-kindje~a82ff2e7/
Wens ze veel gelukquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom val je ons hiermee lastig?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
doe er wat rozen bijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik doneer ze wel aan de Foqueville bakkerij. Als we die hebben
jong genoeg om er nog 10 te makenquote:
Dan heeft ze nog alle tijd om er 10 uit te poepen bij 8 verschillende mannenquote:
Anouk is gewoon te laat begonnenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog alle tijd om er 10 uit te poepen bij 8 verschillende mannen
Anoukje doen heet dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog alle tijd om er 10 uit te poepen bij 8 verschillende mannen
Smakt wel veelquote:
Dat zeg je nu.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
wacht maar tot jullie een paar weken samen wonen
maar als wij het doenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het ineens schattig
das kei weinigquote:
Ik denk het loon per woord waarvoor een bepaalde klus aangeboden wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke rate is dit? Hoop niet je hourly salary..
Ah ok. En dat is dus heel weinig begrijp ik? Heb geen idee van wat een beetje normale vergoeding is voor zulke dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het loon per woord waarvoor een bepaalde klus aangeboden wordt.
Nog 66 dagen en ik ga zelf naar Italiëquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Pff, dat italiaanse gebak zat veel pudding in.. valt een beetje zwaar op de maag na een grote pizza
Nicequote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog 66 dagen en ik ga zelf naar Italië
hoop ik
Het valt binnen de intermittent fasting uren dus nog snel even paar uur dooretenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Pff, dat italiaanse gebak zat veel pudding in.. valt een beetje zwaar op de maag na een grote pizza
*vreet alle wafels snel op*quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het valt binnen de intermittent fasting uren dus nog snel even paar uur dooreten
De NES versie was wel leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ineens hebben we een mini-versie van de SNES en de NES in huis.
Ze zijn wel schattig klein
#Nerd
was er pizza?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar een rode panda zou mijn bed kunnen onderschijten en dan nog vind k het schattigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het ineens schattig
ja is weinig. Ik kreeg zonder enige opleiding 20 jaar geleden al 5 cent. Hangt ook van de taal af, Swahili is duurder dan Engels bijvoorbeeld. Maar CL weet er vast alles vanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. En dat is dus heel weinig begrijp ik? Heb geen idee van wat een beetje normale vergoeding is voor zulke dingen.
Toscane. Mijn hotel staat in Montecanti-termequote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceLekker pizza's eten voor 5/6 euro
Waar ga je naartoe?
Dat vind k wat engquote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK zou je dit pak niet gewoon moeten bestellen?
Dat vind k wat engquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Net gehoord dat ik na m'n proefperiode van 3 maanden al een promotie krijg
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
en je krijgt het geld nu al niet opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Nou, na het kopen van een huis heb ik vrijwel niks meer over. Dus meer salaris is altijd welkomquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je krijgt het geld nu al niet op
Uhm, heb je iets besteld wat je vandaag nodig had?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst "We doen ons uiterste best om je pakketje vandaag nog te leveren (voor 22:00)" en NU AL ECHT NU AL "sorry we hebben het niet gehaald vandaag"![]()
WEER niet.
Nikskunners. Hoe groot is de kans dat het mogen wel lukt??
De bezorger is er nu al mee gestopt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst "We doen ons uiterste best om je pakketje vandaag nog te leveren (voor 22:00)" en NU AL ECHT NU AL "sorry we hebben het niet gehaald vandaag"![]()
WEER niet.
Nikskunners. Hoe groot is de kans dat het mogen wel lukt??
Nog meer wafels!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Fuck die mensen, echtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijdag iemand uit de brand geholpen omdat een collega er niet was. Klopte er vandaag weer iets niet. Collega is weer terug. Maar zij wil het niet aanpassen want "Buda heeft voor het laatst iets gewijzigd, dus hij moet het maar doen."
Ja dag hoor
Doei parapluquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijdag iemand uit de brand geholpen omdat een collega er niet was. Klopte er vandaag weer iets niet. Collega is weer terug. Maar zij wil het niet aanpassen want "Buda heeft voor het laatst iets gewijzigd, dus hij moet het maar doen."
Ja dag hoor
Nee iets waarvan ze vrijdag al beloofden dat het er zaterdag zou zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, heb je iets besteld wat je vandaag nodig had?
Ben een beetje flabbergasted eigenlijk. Ik werk normaal gesproken heel goed samen met deze collega. Heb haar echt duizenden keren geholpen met vanalles. En dan zo reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fuck die mensen, echtGewoon niet op reageren is mijn strategie
Kennelijk. Wat is die hele POMPHOERE app van dat fucking schijt PostNL waard manquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bezorger is er nu al mee gestopt?
Werkt hier ook wel goed. Als het toch echt belangrijk is dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fuck die mensen, echtGewoon niet op reageren is mijn strategie
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iets waarvan ze vrijdag al beloofden dat het er zaterdag zou zijn.
Misschien een beetje raar, maar heb je haar ook gevraagd waarom ze het zelf niet wil wijzigen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben een beetje flabbergasted eigenlijk. Ik werk normaal gesproken heel goed samen met deze collega. Heb haar echt duizenden keren geholpen met vanalles. En dan zo reageren
Ja ze begint nu gewoon gebruik te maken van je goedheid lijkt me. Kom op zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben een beetje flabbergasted eigenlijk. Ik werk normaal gesproken heel goed samen met deze collega. Heb haar echt duizenden keren geholpen met vanalles. En dan zo reageren
Of je denkt een keer aan het klimaat en onze mooie Aarde en laat niet meerdere keren per dag zinneloze troep bezorgenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk. Wat is die hele POMPHOERE app van dat fucking schijt PostNL waard man![]()
'Geen zin.'quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien een beetje raar, maar heb je haar ook gevraagd waarom ze het zelf niet wil wijzigen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien een beetje raar, maar heb je haar ook gevraagd waarom ze het zelf niet wil wijzigen?
Dat zijn van die hele rare mensen, als je ergens maar naar gekeken hebt willen ze ineens dat het “jouw probleem” is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn goedheid heeft gelukkig wel grenzen met prikkeldraad, blaffende honden en scheermesjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze begint nu gewoon gebruik te maken van je goedheid lijkt me. Kom op zeg.
Schup haar poes naar de moeder.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"zoek het uit met je pleurisbende"quote:
"Per my last e-mail...."quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Omdat ik er voor het laatst iets aan heb veranderd en zij niet weet wat de afspraak was. Maar dat had ik haar al uitgelegd in een mail.
Arme poekiequote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schup haar poes naar de moeder.
* doet nog een extra bestelling, speciaal door deze post.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je denkt een keer aan het klimaat en onze mooie Aarde en laat niet meerdere keren per dag zinneloze troep bezorgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je denkt een keer aan het klimaat en onze mooie Aarde en laat niet meerdere keren per dag zinneloze troep bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |