SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb een bad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
CL is vanmiddag in de weer met een emmer water en haar caafs
Je overschat mensen hun zwemkunsten vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik lag me kapot als CL dadelijk haar cavia's verzuipt in een opblaasbadje omdat 4E heeft verzonnen dat ze kunnen zwemmen.
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.quote:
Oeteldonkse spelling, jongeeeehquote:
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Exit golfslagbadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
Ik had zulke mooie plannen.quote:
Nah, vooral frustrerend. Zie weer allerlei poppetjes heen en weer glitchen omdat ze een kutverbinding hebben.quote:
Ja, behalve als je vlees aan het bakken bent: |WHIEEEEP WHIEEEPquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.
Oke, schoonloeder van 4Equote:
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou niets voor mij zijn cavia's, als ik iets leuk en grappig vind is het wel dieren laten schrikken
Zeepaardjes kunnen het niet eens navertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.
Moet je eens bij een paard doen, bij voorkeur van achteren besluipen.Dat doe je 1 keer.. en daarna niet weer
Ahwww arme zeepaardjesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeepaardjes kunnen het niet eens navertellen![]()
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel dier bedenken (behalve een naakstlak) die het leuk zou vinden om te schrikken.
Moet je eens bij een paard doen, bij voorkeur van achteren besluipen.Dat doe je 1 keer.. en daarna niet weer
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mr. 4E weleens schrikken en dat is wel grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikken
Tenminste mij is ooit verteld dat je niet op het raam moet tikken bij Zeepaardjes, want dan krijgen ze een hartaanval en zijn ze op slag dood...quote:
Zouden er veel mannen zijn die cavia's als huisdier hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Zou niets voor mij zijn cavia's, als ik iets leuk en grappig vind is het wel dieren laten schrikken
Is goed voor het hart en de kringspier.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook niet leuk als je ze laat schrikken
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige USquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn poesje doet gewoon mee hoor, die verstopt zich regelmatig om vervolgens met vier poten naar voren te springen als ik langsloop.
Beretta Dimmyquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden er veel mannen zijn die cavia's als huisdier hebben?
Er waren er toch een aantal in het Caven-topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yupsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige US
Mijn broerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wraak.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die denkt ook van: ik zal jou eens krijgen vuige US
Poekiequote:
Ook voor die van jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor het hart en de kringspier.
Of de vaatwasser open doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als je vlees aan het bakken bent: |WHIEEEEP WHIEEEP
Of de wc doortrekt: WHIEEEP WHIEEEP
Of naar de voorraadkast gaat WHIEEP WHIEEP
Maar o wee als je al 3 uur op de bank zit en je beweegt je hoofd..DIKKE PANIEK
De installatie- meneer van het nieuwe gasfornuis was ook heel eng, ze zaten nog net niet tegen het plafond. Hij was wel heel snelle bewegingen aan het maken en ik vond hem zelf ook een beetje eng.quote:
Poekie vanaf nu dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poekie
Oh nee, Nina toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |