SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb een bad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
CL is vanmiddag in de weer met een emmer water en haar caafs
Je overschat mensen hun zwemkunsten vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik lag me kapot als CL dadelijk haar cavia's verzuipt in een opblaasbadje omdat 4E heeft verzonnen dat ze kunnen zwemmen.
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.quote:
Oeteldonkse spelling, jongeeeehquote:
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijfquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen goed zwemmen, maar nee ze vinden het niet leuk en raken in paniek.
Exit golfslagbadquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schrapt waterfeature in droomcaviaverblijf
Ik had zulke mooie plannen.quote:
Nah, vooral frustrerend. Zie weer allerlei poppetjes heen en weer glitchen omdat ze een kutverbinding hebben.quote:
Ja, behalve als je vlees aan het bakken bent: |WHIEEEEP WHIEEEPquote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden nooit wat leuk en raken altijd in paniek.
Oke, schoonloeder van 4Equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |