SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed gaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen niet -ontbijten, gewoon lekker ontbijten hoor
Ja, dat zou ze wel willen, maar we hebben dat wel duidelijk gemaakt dat zoiets niet gaat gebeuren.quote:
Mja, marburgkoorts klinkt niet zo hip, klinkt eerder als een ziekte dat je voor je plezier met 2e kerstdag naar de meubelboulevard gaat ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou die nieuwe ziekte noemen.
Gewoon lekker ontbijten weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed ga
doordeweeks niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed ga
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon lekker ontbijten weer.
So sad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Starting tomorrow. Ik heb nu niks in huis
Nee "door eten"quote:
Zeg je aankomende maandag als ze blij voor de deur staat te huppelen met een bos bloemen; ja wa denkte, miskroam, ok doeiiii.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ze wel willen, maar we hebben dat wel duidelijk gemaakt dat zoiets niet gaat gebeuren.
jaja, beetje stoer doen op internetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige die aanwezig is van mijn team.
Als ik ooit gemekker krijg over dat wanneer ik vrij wil en er is er maar 1 aanwezig, dan kunnen ze een grote bek krijgen.
Of dat je dit hebt opgelopen op een bierfeest ergens in Duitsland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, marburgkoorts klinkt niet zo hip, klinkt eerder als een ziekte dat je voor je plezier met 2e kerstdag naar de meubelboulevard gaat ofzo.
* deur dichtsmijtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je aankomende maandag als ze blij voor de deur staat te huppelen met een bos bloemen; ja wa denkte, miskroam, ok doeiiii.
Nou ja, ik heb een weekje vrij in oktober en dan is er ook een collega alleen, daar werd gelukkig niet over gemekkerd. Dus die 50% aanwezigheid -regel is ook het raam uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, beetje stoer doen op internet
Je hebt een abbo op thuisbezorgd?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
eten is zo op zn tijd wel lekker maar voordat iets op tafel staat
Een gevulde koekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even koffiemelk halen. En dan neem ik ook wat lekkers mee
Eerder bestellen dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
eten is zo op zn tijd wel lekker maar voordat iets op tafel staat
Meteen zes Schwarzwälder Kirschtorte scoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even koffiemelk halen. En dan neem ik ook wat lekkers mee
En dan iedere minuut even op de klok kijken waar het vreten blijftquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al bestellen voor bezorgen om zes uur vanavond
Morgen weer een kans.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik vandaag koffie halen, buiten ? Het is echt superlekker weer.
Ik had vandaag dus moeten wassen
M'n wasmachine staat aanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik vandaag koffie halen, buiten ? Het is echt superlekker weer.
Ik had vandaag dus moeten wassen
Mijn wasmand is leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |