SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed gaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook niet tegen niet -ontbijten, gewoon lekker ontbijten hoor
Ja, dat zou ze wel willen, maar we hebben dat wel duidelijk gemaakt dat zoiets niet gaat gebeuren.quote:
Mja, marburgkoorts klinkt niet zo hip, klinkt eerder als een ziekte dat je voor je plezier met 2e kerstdag naar de meubelboulevard gaat ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou die nieuwe ziekte noemen.
Gewoon lekker ontbijten weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed ga
doordeweeks niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verheug me al op mijn ontbijt als ik naar bed ga
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon lekker ontbijten weer.
So sad.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Starting tomorrow. Ik heb nu niks in huis
Nee "door eten"quote:
Zeg je aankomende maandag als ze blij voor de deur staat te huppelen met een bos bloemen; ja wa denkte, miskroam, ok doeiiii.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou ze wel willen, maar we hebben dat wel duidelijk gemaakt dat zoiets niet gaat gebeuren.
jaja, beetje stoer doen op internetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige die aanwezig is van mijn team.
Als ik ooit gemekker krijg over dat wanneer ik vrij wil en er is er maar 1 aanwezig, dan kunnen ze een grote bek krijgen.
Of dat je dit hebt opgelopen op een bierfeest ergens in Duitsland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, marburgkoorts klinkt niet zo hip, klinkt eerder als een ziekte dat je voor je plezier met 2e kerstdag naar de meubelboulevard gaat ofzo.
* deur dichtsmijtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je aankomende maandag als ze blij voor de deur staat te huppelen met een bos bloemen; ja wa denkte, miskroam, ok doeiiii.
Nou ja, ik heb een weekje vrij in oktober en dan is er ook een collega alleen, daar werd gelukkig niet over gemekkerd. Dus die 50% aanwezigheid -regel is ook het raam uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, beetje stoer doen op internet
Je hebt een abbo op thuisbezorgd?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
eten is zo op zn tijd wel lekker maar voordat iets op tafel staat
Een gevulde koekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even koffiemelk halen. En dan neem ik ook wat lekkers mee
Eerder bestellen dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef mschol het volgende:
eten is zo op zn tijd wel lekker maar voordat iets op tafel staat
Meteen zes Schwarzwälder Kirschtorte scoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even koffiemelk halen. En dan neem ik ook wat lekkers mee
En dan iedere minuut even op de klok kijken waar het vreten blijftquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al bestellen voor bezorgen om zes uur vanavond
Morgen weer een kans.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik vandaag koffie halen, buiten ? Het is echt superlekker weer.
Ik had vandaag dus moeten wassen
M'n wasmachine staat aanquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn wasmand is leegquote:
Epilator ftwquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelfs nog even snel m'n benen geschoren vanmorgen. Maar één keer gesneden omdat ik weggleed.
Ik zie een uitdaging.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasmand is leeg
Maar dat is eigenlijk geen klacht
Ja, ik ging uit van mijn eigen situatie, ik ga niet minder werken om voor een koter te zorgen in ieder geval. Dan is de nachten verdelen gewoon een logisch gevolg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Nachtje zonder slaap tuurlijk geen probleem.
Alleen in mijn tijd kreeg je 2 dagen en dan weer ah werk.
Bij de eerste ging ik ook snachts vanalles doen, resultaat 2 chagrijnige mensen.
Bij de 2e ben ik een paar weken op zolder gaan liggen, heerlijk
Oh wacht.. ik heb een rondje huis gedaan en de wasmand heeft weer een bodempjequote:
Meer eten beter etenquote:
Etenquote:
"Ik hoor het wel als de preut weer bevaarbaar is"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Nachtje zonder slaap tuurlijk geen probleem.
Alleen in mijn tijd kreeg je 2 dagen en dan weer ah werk.
Bij de eerste ging ik ook snachts vanalles doen, resultaat 2 chagrijnige mensen.
Bij de 2e ben ik een paar weken op zolder gaan liggen, heerlijk
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen zes Schwarzwälder Kirschtorte scoren.
Ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn balpen is leeg, even kijken of ik hier een navulling voor kan kopen.
Weggooien vind ik zonde, want hij schreef wel lekker.
Inb4, wie schrijft er nu nog
Ik heb laatst een zwik nieuwe pennen gekochtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou zo'n ganzenveer gebruikenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1x naar een beurs gaan, daarna hoef je je hele leven geen pen meer te kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een zwik nieuwe pennen gekochtHad eerst een hele zooi reclamepennen maar die zijn geleidelijk aan allemaal leeg gegaan, had op een gegeven moment geen werkende pen meer
Moest er eentje uit een oude tas vissen.
Nou...quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x naar een beurs gaan, daarna hoef je je hele leven geen pen meer te kopen
Veel beurzen de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x naar een beurs gaan, daarna hoef je je hele leven geen pen meer te kopen
Ik heb ook nog een papieren agenda.quote:
Mijn agenda is toch leeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een papieren agenda.
# confessions
Ik ben nog in dat beginstadium, ik heb nog superveel gratis pennen van hotels, hogescholen, uitzendbureau's etcquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een zwik nieuwe pennen gekochtHad eerst een hele zooi reclamepennen maar die zijn geleidelijk aan allemaal leeg gegaan, had op een gegeven moment geen werkende pen meer
Classy!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zo'n ganzenveer gebruiken
Ik ook niet... half uurtje langer blijven liggenquote:
inmiddels heb ik overal waar ik kom minstens 20 pennen van mn werk achtergelatenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog in dat beginstadium, ik heb nog superveel gratis pennen van hotels, hogescholen, uitzendbureau's etc
Heb jij ook een koffiemeisje, net als Fles?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Open haard, monocle, grote hond op de toffels, klassieke muziek, dikke sigaar, gevoerde badjas, het zachte gepruttel van een schaal Haggis in de oven, heerlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Classy!
Met kaarslicht, terwijl de regen tegen het raam drupt.
nee is gewoon omdat i zo moe benquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel lekker toch, beetje huisvrouwerig in bed blijven hangen.
Ik krabbel nog steeds aantekeningen tijdens metings en zoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zullen wij er ook een zoeken?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook een koffiemeisje, net als Fles?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is gewoon omdat i zo moe ben
Van die Bic-pennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blije gekleurde van de Action en de Sostrene Grenequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die Bic-pennen.En dan niet die met een dopje.
Die met dat dopje zouden gewoon verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit wel veel horeca om mij heen. En ik zit ook dicht bij het stationquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij er ook een zoeken?
Was er niet ooit een reclame "Ik kauw zo lekker op mijn Bic-pen" ?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een papieren agendaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krabbel nog steeds aantekeningen tijdens metings en zo
Ja, daar doe ik niet aan. Moet gewoon blauw zijn en altijd werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blije gekleurde van de Action en de Sostrene Grene
Ja precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die met dat dopje zouden gewoon verboden moeten worden.
Inkt is wel blauw, maar ze zijn roze en blauw en met bloemetjesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik niet aan. Moet gewoon blauw zijn en altijd werken
Zal vast een 9/10 koffiemeisje tussen zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit wel veel horeca om mij heen. En ik zit ook dicht bij het station
Ik heb er wel veel op in elk gevalquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was er niet ooit een reclame "Ik kauw zo lekker op mijn Bic-pen" ?
Als mensen je dan een pen geven met zo'n half afgekloven dopjequote:
Past niet bij mijn macho-imago CLquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inkt is wel blauw, maar ze zijn roze en blauw en met bloemetjes
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als mensen je dan een pen geven met zo'n half afgekloven dopje
Ik denk dat ik wel tien van die kleine blauwe dopjes ooit doorgeslikt heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel op in elk geval![]()
Zat vroeger ook altijd aan mijn vulpen te sabbelen. Had je weer een blauwe mond
ik voel mij meer een frans frietjequote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
We are all Bennuans, or Potatoes.
https://www.ad.nl/wetensc(...)ots-bekend~acd0f6a2/
met Mcdonalds saus?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik voel mij meer een frans frietje
Sounds accurate.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
We are all Bennuans, or Potatoes.
https://www.ad.nl/wetensc(...)ots-bekend~acd0f6a2/
Heb ik wel zin in nu.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik voel mij meer een frans frietje
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook een koffiemeisje, net als Fles?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open haard, monocle, grote hond op de toffels, klassieke muziek, dikke sigaar, gevoerde badjas, het zachte gepruttel van een schaal Haggis in de oven, heerlijk.
Ik ook.. typen staat zo raar en ongeīnteresseerdquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krabbel nog steeds aantekeningen tijdens metings en zo
Een paar jaar geleden stelde Obama, ja NASA jullie kosten eigenlijk best veel centjes, kom af en toe eens met wat spectaculaire resultaten en sindsdien is het regelmatig "NASA maakt donderdag een grote ontdekking bekend" en de ontdekking heeft nog nooit de chocolade letters waar kunnen maken.quote:
zou wel een goede nederlandse horror zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Het grote geeuwen is weer begonnen.
Schrijven zul je ook wel niet kunnen zonder heel veel geluid te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. typen staat zo raar en ongeīnteresseerd
TYP TYP TYP
Nee klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijven zul je ook wel niet kunnen zonder heel veel geluid te maken.
"Het Geheim van de Grote Gevaarlijke Geeuw"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel een goede nederlandse horror zijn.
Zon angstige vrouw die savonds bij het vallen van de duisternis zegt; Het grote geeuwen is weer begonnen
Vliegt er een bromvlieg naar binnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het Geheim van de Grote Gevaarlijke Geeuw"
Das dan een kinderfilm?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het worden wel heel verschillende verhalen met hoe we het uitspreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das dan een kinderfilm?
Anderhalf uur lang gaan kinderen op zoek naar de grote geeuw in een dorp. En dan eindelijk hebben ze het gevonden en dan zie je zon shot van Ger die een grote gaap doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |