SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:
Paraplu kan ik soms nog wel snappen, maar sommige mensen zie je er ook mee strugglen omdat het stormt, dan ben je gewoon echt domquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik trek ook altijd zo'n bek ------>als ik mensen met een paraplu zie lopen.
Heerlijk, regen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paraplu heb ik bijna nooit bij me. Zelfs een regenpak laat ik vaak in mijn kluisje op het werk liggen, of het moet echt de hele dag plenzen...
Bij mij op het MBO twintig jaar geleden, waren er al gemengde wc'squote:
Genderneutraal? Dat was vroegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij op het MBO twintig jaar geleden, waren er al gemengde wc's
Ja, of ik moet me vergissen, maar dat zit zo wel in mijn geheugen...quote:
Wat die Afrikanen elkaar aan doen haalt hier zelden het nieuwsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Zit een documentaire te kijken over Félicien Kabuga, die heeft even binnen korte tijd een miljoen mensen laten vermoorden met machetes en dan maken wij ons druk over genderneutrale toiletten
Rwanda toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
En ja ik moest Félicien Kabuga opzoeken
Klopt, Rwanda is ook een beetje het failliete moraal van de VN, we hadden zoiets "ok boeien jullie stelletje primitieve laaglandgorilla's" tot we een beetje doorkregen dat een miljoen mensen in 100 dagen aan stukken laten hakken toch wel enige nieuwswaarde had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat die Afrikanen elkaar aan doen haalt hier zelden het nieuws
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
En ja ik moest Félicien Kabuga opzoeken
Zelfs dan nog, denk dat maar weinig mensen het boeidequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, Rwanda is ook een beetje het failliete moraal van de VN, we hadden zoiets "ok boeien jullie stelletje primitieve laaglandgorilla's" tot we een beetje doorkregen dat een miljoen mensen in 100 dagen aan stukken laten hakken toch wel enige nieuwswaarde had.
Ik weet de helft van de ministers van NL niet eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
POlitiek boeit me ook niet zo. Ik heb geen idee wie momenteel de premier van Belgie is, zonder op te zoeken...![]()
![]()
Nu weet ik het inmiddels wel, door google...
Komt ook omdat ze veel ingeruild worden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet de helft van de ministers van NL niet eens
Dat kost mij ook moeite hoor. Vele wisselingen ook, tijdens dit demissionaire kabinet...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet de helft van de ministers van NL niet eens
Ik heb echt geen idee, hoe de onderhandelingen er voor staan. Er is nu toch ook zomerreces en ligt dat toch stil nu??quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Kabinet vormen begint ook een Belgisch spektakel te worden
Zeker zeker, de Hutu's moordden tegen de miljoen Tutsi's, de pygmeeën van de Twa, een hoop gorilla's en tien Belgen uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Dat was toch ook met de Hoetsies en de Toetsies?
Arme pygmeeënquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker zeker, de Hutu's moordden tegen de miljoen Tutsi's, de pygmeeën van de Twa, een hoop gorilla's en tien Belgen uit.
Rutte heeft geen haast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, hoe de onderhandelingen er voor staan. Er is nu toch ook zomerreces en ligt dat toch stil nu??![]()
![]()
Waarom zou ie ook, hij zit nog steeds waar ie wil ziten ondanks alle schandalenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Die Belgische koning heeft in Congo ook leuk huisgehouden
Waarom zou ie ook, hij zit nog steeds waar ie wil ziten ondanks alle schandalenquote:
Handen omhoog. Oeps dat kan niet die heb ik er vorige week al afgehaktquote:
achj, in de huidige situatie hebben we toch geen kabinet nodig..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Kabinet vormen begint ook een Belgisch spektakel te worden
Jij wil ook alles ter wereld weten hč?quote:
Die is al 40 jaar gay toch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)d-op-een-jongen.html![]()
Man man man
Anders loop je ook niet in zo'n strak pakje rondquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar gay toch.
Ja best wel jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil ook alles ter wereld weten hč?
Klopt en nu opeens in deze perfecte inclusieve samenleving moet er een speciale aflevering van gemaakt wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar gay toch.
Oh leuk ! Ga het nu kijken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal rare beestjes uit mijn stadje.
Meanwhile benoemen we gewoon nieuwe ministersquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, hoe de onderhandelingen er voor staan. Er is nu toch ook zomerreces en ligt dat toch stil nu??![]()
![]()
Zal het zeker worden als er mensen met aanstekers en benzine rond lopen. Net als Griekenland, alles voor Timmerfrans. Mag dat hierquote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
40 doden bij bosbranden in Algerije. In mijn hoofd was dat land 1 grote woestijn
Awwwquote:
Moet je je dan niet eerst laten testen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 05:54 schreef kwiwi het volgende:
Grieperig, maar moet naar kantoor vandaag..
we gaan allemaal DOOOOODDDquote:Op woensdag 11 augustus 2021 05:54 schreef kwiwi het volgende:
Grieperig, maar moet naar kantoor vandaag..
In Zwitserland zijn ze helemaal niet meer zo met covid bezig joh.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je je dan niet eerst laten testen?
Dat is correct en tevens juistquote:
‘S avonds schilderen heb ik lang geleden eens gedaan. Dat was geen aanraderquote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah eerst een bakkie.
Gisteren tot 23:30 doorgepakt om de hal te schilderen. Beetje lekker gaar nu.
Grafitie en opgepakt?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
‘S avonds schilderen heb ik lang geleden eens gedaan. Dat was geen aanrader
Bron: je duim?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn ze helemaal niet meer zo met covid bezig joh.
Uiteindelijk wel ja.quote:
https://www.bag.admin.ch/(...)hmen-des-bundes.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh mijn gezonde verstand
Daar werkt iedereen allaaang weer op kantoor toch?
lekker, een beetje zekerheid in het levenquote:
willem de gestoorde..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Willem Engel
"Als je kind jonger dan 16 is en stiekem een prik heeft gehaald, doe dan aangifte! Dit mag absoluut niet. Medewerkers van de GGD weten dit. Er is dan ook sprake van een misdrijf dat aangifte waardig is"
Lekker je eigen kinderen een nekschot geven
Alweer?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
De een wat eerder dan de ander.
* IJsdraakje mag begrafeniskloffie weer eens opgraven
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Willem Engel
"Als je kind jonger dan 16 is en stiekem een prik heeft gehaald, doe dan aangifte! Dit mag absoluut niet. Medewerkers van de GGD weten dit. Er is dan ook sprake van een misdrijf dat aangifte waardig is"
Lekker je eigen kinderen een nekschot geven
Ja, de dooien zijn niet aan elkaar verwant hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als wij stoppen, is het voor jou ook klaar he.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Ladies, please stop fu-ck-ing.
https://www.scientias.nl/(...)ot-zeven-jaar-ouder/
Wil niet echt lukken volgens mijquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Van die domme onderzoekjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Oooh jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als wij stoppen, is het voor jou ook klaar he.
Die van jou is 14 jaar ouder alquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die domme onderzoekjes.
Misschien als ze dan na 2 jaar weer goed slapen is hun “biologische leeftijd” wel weer -10jaar.
En dan -20 want daarna slaap ingehaald wel weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van jou is 14 jaar ouder al
Hoe verder open moet die deur staan zeg.quote:Blijkbaar leidt minder slaap ertoe dat de vrouwen versneld ouder worden
how about noquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet nog wel een andere optie: neem wat van die gebroken nachten van moeders over.
Als moeder natuur dat wilde dan had ze mannen wel borsten gegevenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet nog wel een andere optie: neem wat van die gebroken nachten van moeders over.
Is geen eens een open deur meer om in te trappen maar een open loodsquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, kwaliteitje dit.
[..]
Hoe verder open moet die deur staan zeg.
Oh God feministen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Vriend van mij dacht dat hij 6 weken vakantie had van zijn papa-verlofquote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |