wel op 1,5 afstand of tijdens het slapen een mondkapje op?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:10 schreef dennistd het volgende:
Kruidvat biedt nu zelfs nachttreinen aan
en je ligt standaard in een coupé met vijf anderen.
Genotquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:38 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]
Deze heeft een beste treintrip gemaakt.
https://www.ns.nl/reisinf(...)or/detail?id=7001019quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:28 schreef b2py het volgende:
Waarom rijdt de tienminutentrein maar iedere 15 minuten deze week, zie niets staan op de website van NS…
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:39 schreef b2py het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom de trein tussen Amsterdam en Utrecht maar om het kwartier rijdt
Omdat er geen beginnen aan is. Het is aan een leek niet uit te leggen waarom er slechts 4 ipv 6 IC's per richting rijden. Het is aan NS om de reiziger van A naar B te brengen en verwijst voor een reisplan naar de reisplanner. Wil je meer uitleg over hoe en wat van het spoor, dan kun je je beter tot de communicatie afdeling van ProRail richten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef b2py het volgende:
Is allemaal leuk en aardig maar waarom staat er niks op de website van die kneuzen. NS out, PKP in!
Je moeder is een Poolse intercity met lagevloersinstap.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef b2py het volgende:
Is allemaal leuk en aardig maar waarom staat er niks op de website van die kneuzen. NS out, PKP in!
Het interesseert me geen fuck dat het nergens zo druk is op het spoor als hier, je hoort gewoon je reizigers behoorlijk te informeren. Een kort berichtje 'Minder treinen tussen Utrecht en Amsterdam' is volgens mij bij lange na niet teveel gevraagd. Als we zo goed willen presteren moet op ieder vlak gepresteerd worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:04 schreef weps het volgende:
[..]
Omdat er geen beginnen aan is. Het is aan een leek niet uit te leggen waarom er slechts 4 ipv 6 IC's per richting rijden. Het is aan NS om de reiziger van A naar B te brengen en verwijst voor een reisplan naar de reisplanner. Wil je meer uitleg over hoe en wat van het spoor, dan kun je je beter tot de communicatie afdeling van ProRail richten.
En een andere vervoerder klinkt fantastisch. Die zullen met exact de zelfde problemen en oplossingen komen. Een naam, kleurtje en/of ander merk trein zal niet heel veel uitmaken.
Onthoud wel dat het nergens zo druk op het spoor is als bij ons.
En het is ook wel een wereld ramp, max 5 minuten langer wachten op de volgende trein. Ik zou NS en ProRail vorderen de 10 minuten dienstregeling altijd te laten voortduren en onderhoud en nieuwbouw dan maar niet uit te voeren. Want zonder onderhoud en nieuwbouw blijft alles perfect functioneren en rijden. Als je maar een weekje geen 5 minuten hoeft te wachten.
Lekker toeteren bij iedere overwegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je moeder is een Poolse intercity met lagevloersinstap.
De kwaliteit van de reisinformatie op ns.nl en in de app is de afgelopen tijd flink onderuit gegaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef b2py het volgende:
Is allemaal leuk en aardig maar waarom staat er niks op de website van die kneuzen. NS out, PKP in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |