SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krab? Doe maar gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar ja zalm, nog wat zalm en zalm en voor de afwisseling krab
ken ik niet? is dat japans?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Gergi eet graag mochi's als we naar een sushi restaurant gaan. Van die rare deegballetjes gevuld met poppy seed geloof ik. Ging zowat over m'n nek toen ik er eentje probeerde
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Gergi eet graag mochi's als we naar een sushi restaurant gaan. Van die rare deegballetjes gevuld met poppy seed geloof ik. Ging zowat over m'n nek toen ik er eentje probeerde
noem er eens 200quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?
Oh dat zou kunnen ja, daar hadden ze maar 1 versie. Ik heb ze wel ook eens bevroren in de supermarkt gezien in allerlei kleurtjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?
maar waar zie ik aan dat ze moet gerrieën?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik mag geen kleding meer kopen maar kijk de naam van dit shirt
Shirt 'Mandy muss Kacken'
https://www.aboutyou.nl/p(...)geting&utm_source=fb
ja nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waar zie ik aan dat ze moet gerrieën?
awwwwwwwquote:
Oh nee hè?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
het schijnt dus doordat de rode panda aan populariteit wint op internet omdat die zo scshattig is hij nu nog meer bedreigd wordt omdat mensen hem willen als huisdier
Ja, dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had toch een dropstaaf in je ijs?
jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee hè?stomme mensen ook altijd
Zondequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
het schijnt dus doordat de rode panda aan populariteit wint op internet omdat die zo scshattig is hij nu nog meer bedreigd wordt omdat mensen hem willen als huisdier
Ja , daar zeg je het al.."met een beetje hersenen "quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamet een beetje hersenen moet je wel snappen dat dit beestje geen geschikt huisdier is
Loempia speciaalquote:
Zijn jouw koude vissies er al bijna?quote:
bijnaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn jouw koude vissies er al bijna?
Soort cavia.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
ah het belangrijkste vergeet ik
Their high fibre diet also leads to them pooing a lot! One animal can produce almost a kilo of poo every day!!!
En saté en zure prutquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een ei en een banaan?
Viespeukquote:
Het is al opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed, ga je dat nou eten of niet?
huehuequote:
Spuit elfquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
moet maar wat aardiger tegen iedereen doen
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
wie ? jij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou robotmaaier komen, kom ik op deze site, welke zegt NIET DOEN[ afbeelding ]
awwwwquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Awwwwwquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had egeltjes ook wel iets slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Nooit over nagedacht dat het over egeltjes heen zou rijden
Kan ook nooit volgens mij. Als de maaier wat ziet draait ie de andere kant op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
Nooit over nagedacht dat het over egeltjes heen zou rijden
Maar als zo'n beestje zich oprolt denkt de maaier dat de stekels grassprieten zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan ook nooit volgens mij. Als de maaier wat ziet draait ie de andere kant op.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als zo'n beestje zich oprolt denkt de maaier dat de stekels grassprieten zijn?
Nee, sommigen zijn best stil.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar zoveel geluid maken die dingen niet hè?
Klopt. Zijn egelmoordmachinesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt niet uit want het verdedigingsinstinct van een egel zegt oprollen en niet wegrennen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar zoveel geluid maken die dingen niet hè?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als zo'n beestje zich oprolt denkt de maaier dat de stekels grassprieten zijn?
Mooi zo, vond nog dat je er lang mee gewacht hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er maar een eind aan gemaakt. Lijkt me duidelijk genoeg. Nog steeds geen enkele reactie. Waarschijnlijk vond ze het zelf ook maar lastig en zo dat ze telkens hierheen moest. Ondanks dat ik r godsonsmakelijk veel geld betaalde ( 50 Euro voor 3 uur werk terwijl ze meestal met 1:45 - 2 uur wel klaar was) Ik zou denken, dat is een gouden baantje, zuinig op zijn. Integendeel, alleen maar gezeik mee dus. Voor dit geld heb ik 2 anderen.
[ afbeelding ]
Een goede heeft sensors rondom, alles een cm hoger dan het gras en hij draait een andere richting.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Zijn egelmoordmachines
Ja misschien wel iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi zo, vond nog dat je er lang nee gewacht hebt.
Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er maar een eind aan gemaakt. Lijkt me duidelijk genoeg. Nog steeds geen enkele reactie. Waarschijnlijk vond ze het zelf ook maar lastig en zo dat ze telkens hierheen moest. Ondanks dat ik r godsonsmakelijk veel geld betaalde ( 50 Euro voor 3 uur werk terwijl ze meestal met 1:45 - 2 uur wel klaar was) Ik zou denken, dat is een gouden baantje, zuinig op zijn. Integendeel, alleen maar gezeik mee dus. Voor dit geld heb ik 2 anderen.
[ afbeelding ]
Strak gazonnetje is belangrijker dan egeltjes. Helder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een goede heeft sensors rondom, alles een cm hoger dan het gras en hij draait een andere richting.
Misschien de hele grote niet?
Ken een plantsoen van een paar hectometers en daar rijden er wat zo groot als een Kia Picanto.
Ik zeg net, hij raakt hem niet, kan nooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strak gazonnetje is belangrijker dan egeltjes. Helder.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg net, hij raakt hem niet, kan nooit.
Daar is geen woord Frans bijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zou nogal vreemd zijn om je bericht te beginnen met 'Baguette'quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is geen woord Frans bij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nogal vreemd zijn om je bericht te beginnen met 'Baguette'
Annetje baguettejequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houdoe et au revoir!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze op zich best een punt mee hebben hoor. Maar als ik ervoor kies om dat uit te besteden, niks mis mee. En ik ben altijd flexibel geweest, wou ze een keer een weekje eerder of later, nooit een probleem, stond ze op zondag aan de deur "hey kan ik vast m'n geld krijgen want boodschappen" terwijl ze dinsdag pas kwam werken, nooit een probleem. Ik regelde met sinterklaas een banketstaaf en met kerst een paar tientjes extra.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien vond ze wel dat je prima zelf kunt poetsen.
je hebt gelijk fles. heb je niet zoveel aan als mensen zo met afspraken omgaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ze op zich best een punt mee hebben hoor. Maar als ik ervoor kies om dat uit te besteden, niks mis mee. En ik ben altijd flexibel geweest, wou ze een keer een weekje eerder of later, nooit een probleem, stond ze op zondag aan de deur "hey kan ik vast m'n geld krijgen want boodschappen" terwijl ze dinsdag pas kwam werken, nooit een probleem. Ik regelde met sinterklaas een banketstaaf en met kerst een paar tientjes extra.
En wat krijg ik terug?
ALLEEN.
MAAR.
GEZEIK.
En kutsmoesjes. "Ja de bus reed voor mijn neus weg!" Jouw verantwoordelijkheid, maar goed, laat dan minstens iets weten
"Ja m'n beltegoed was op!"
Ja hoe is dat mijn probleem?
Klaar ermee. Echt heel erg klaar. Wat je zegt, ik poets zelf wel.
Fles, je bent veel te aardigquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ze op zich best een punt mee hebben hoor. Maar als ik ervoor kies om dat uit te besteden, niks mis mee. En ik ben altijd flexibel geweest, wou ze een keer een weekje eerder of later, nooit een probleem, stond ze op zondag aan de deur "hey kan ik vast m'n geld krijgen want boodschappen" terwijl ze dinsdag pas kwam werken, nooit een probleem. Ik regelde met sinterklaas een banketstaaf en met kerst een paar tientjes extra.
En wat krijg ik terug?
ALLEEN.
MAAR.
GEZEIK.
En kutsmoesjes. "Ja de bus reed voor mijn neus weg!" Jouw verantwoordelijkheid, maar goed, laat dan minstens iets weten
Gohquote:
jawel voor lunchquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het niet bewaren voor morgen zeker?
Ja je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat krijg ik terug?
ALLEEN.
MAAR.
GEZEIK.
Ik wou net zeggen, je gaat het niet weggooienquote:
ja s goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom wel langs, eet ik de rest op
moet toch nog eten
Plausibel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij bij mij op werk komt eten vraag ik jou ook goh had je niet zelf kunnen koken
is dat helpling niks voor je? Kan je er per keer afzeggen en je kan de recensies lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
DusNog even een half uurtje buiten. En dan WZEB
Ja je zou minder bestellen ...quote:
Ja ik doe het ook maar gewoon zelf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
Een goede schoonmaakster vinden is drama. Of ze zijn lui en lopen de kantjes er van af of ze hebben vlugge vingers.
Wat is 'minder in dit geval, het Familiemenu Deluxe XL ipv het Familiemenu Deluxe XXL?quote:
Ken je niemand bij je in de buurt die ook een schoonmaakster hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het weleens geprobeerd via ikzoekeenwittewerkster.nl of zo. Was ook geen succes. 1e is 2 keer geweest en voordat ik r een contract kon aanbieden was ze ergens anders onder de pannen. 2e kwam helemaal niet opdagen, 3e was eoa 60+ tang die begon over rookpauze (op een klusje van 2 uur) 4e was net als 1e, 5e was een Litouwse van 16 die ik al heb afgewezen voordat ze op proef kwam.
Kreeg ik te horen dat ik niet op leeftijd mag discrimineren. Nee maar goed, zo'n kind hoeft maar 1 keer te zeggen "hij heeft aan me gezeten" en ik heb een levensgroot probleem waar ik nooit meer van af kom. Dus ja, ik heb dat echt wel een kans gegeven, vijf zelfs, maar tot op heden heeft dummy gelijk. Een goede hulp in de huishouding vinden is vrijwel ondoenlijk.
het familie menu+quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is 'minder in dit geval, het Familiemenu Deluxe XL ipv het Familiemenu Deluxe XXL?
Is dit om ons minder schuldig te laten voelen voor alle sushi en loempia's die we wegwerken?quote:
We hebben nu wel een goede uit Colombia. Maar probeer er wel altijd op te letten dat er geen sierraden en contanten rondslingeren. Gelegenheid maakt de dief.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook maar gewoon zelf.
racist !quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het weleens geprobeerd via ikzoekeenwittewerkster.nl of zo. Was ook geen succes. 1e is 2 keer geweest en voordat ik r een contract kon aanbieden was ze ergens anders onder de pannen. 2e kwam helemaal niet opdagen, 3e was eoa 60+ tang die begon over rookpauze (op een klusje van 2 uur) 4e was net als 1e, 5e was een Litouwse van 16 die ik al heb afgewezen voordat ze op proef kwam.
Kreeg ik te horen dat ik niet op leeftijd mag discrimineren. Nee maar goed, zo'n kind hoeft maar 1 keer te zeggen "hij heeft aan me gezeten" en ik heb een levensgroot probleem waar ik nooit meer van af kom. Dus ja, ik heb dat echt wel een kans gegeven, vijf zelfs, maar tot op heden heeft dimmy gelijk. Een goede hulp in de huishouding vinden is vrijwel ondoenlijk.
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit om ons minder schuldig te laten voelen voor alle sushi en loempia's die we wegwerken?
Ow ja duhquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat het in dit geval om de belasting en dergelijke gaat en niet om het uiterlijk van de schoonmaakster
zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat het in dit geval om de belasting en dergelijke gaat en niet om het uiterlijk van de schoonmaakster
Ik had ooit een goede filipijnse. Ze reorganiseerde de keuken wel elke keer naar haar eigen zinquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben nu wel een goede uit Colombia. Maar probeer er wel altijd op te letten dat er geen sierraden en contanten rondslingeren. Gelegenheid maakt de dief.
En werkkamers doe ik wel zelf. Heb ook al een keer een werkster betrapt door papierwerk zat te snuffelen.
Ja zo is dit ooit begonnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je niemand bij je in de buurt die ook een schoonmaakster hebben?
Kun je mooi in een autootje stoppen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo is dit ooit begonnen.![]()
Het is echt wel een dingetje. Het is niet dat ik te krenterig ben of niemand wat gun of zo. Goed personeel is gewoon NIET TE KRIJGEN. Iedereen voelt zich overal te goed voor.
Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Ik ga maar weer zelf poetsen. Scheelt een hoop duiten.
Ja en voor al jullie zieke geesten, dit gaat om FISCAAL wit.quote:
Precies. En die banketstaaf kun je gewoon verloten onder ons. Ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is echt wel een dingetje. Het is niet dat ik te krenterig ben of niemand wat gun of zo. Goed personeel is gewoon NIET TE KRIJGEN. Iedereen voelt zich overal te goed voor.
Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Ik ga maar weer zelf poetsen. Scheelt een hoop duiten.
Misschien kun je Buda inhuren voor je badkamer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. En die banketstaaf kun je gewoon verloten onder ons. Ook weer opgelost.
Dat wordt een flinke reiskostenvergoedingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kun je Buda inhuren voor je badkamer?[ afbeelding ]
ViesdikSC met snacks in elk jaargetijdequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. En die banketstaaf kun je gewoon verloten onder ons. Ook weer opgelost.
Zo lease ik een Porsche, ga wekelijks bij @FranticDJ poetsen en krijg 70ct de kilometer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke reiskostenvergoeding
En als je het hier komt doen, dat kwartiertje rijden valt best mee tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke reiskostenvergoeding
Ruikt je hele huisje naar fruit als je thuiskomtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lease ik een Porsche, ga wekelijks bij @:FranticDJ poetsen en krijg 70ct de kilometer.
Dat is te doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je het hier komt doen, dat kwartiertje rijden valt best mee toch
Cwitroen in de ene kamer, appweltjes in de anderquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt je hele huisje naar fruit als je thuiskomt
En als je niet betaalt zit er opeens 'sinaasappelsap' op je matrasquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruikt je hele huisje naar fruit als je thuiskomt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je niet betaalt zit er opeens 'sinaasappelsap' op je matras
Nou dat wordt op zaterdagen een rondje poetsen Buda.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je het hier komt doen, dat kwartiertje rijden valt best mee toch
www.ikzoekeenzwarteomtewerken.nl is nog vrijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en voor al jullie zieke geesten, dit gaat om FISCAAL wit.
Maar het is je vergeven hoor, je bent niet de eerste die dat denktreintje pakt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cwitroen in de ene kamer, appweltjes in de ander
Nou dan kan je ook wel even een ommetje over Deventer maken voor noppesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lease ik een Porsche, ga wekelijks bij @:FranticDJ poetsen en krijg 70ct de kilometer.
[..]
Ja wie wil dat nouquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.ikzoekeenzwarteomtewerken.nl is nog vrij
[..]
Kan best een zakcentje gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat wordt op zaterdagen een rondje poetsen Buda.
En dan zijn we net aan je diensten gewend en dan peer je 'm naar Hongarije zeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan best een zakcentje gebruiken.
Typische oostblokpoetshulpquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zijn we net aan je diensten gewend en dan peer je 'm naar Hongarije zeker.
Annet? die wisten bij geboorte al, ok deze gaat later zeker poetsen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
toch nog een leuke avond in de KSC verdiend. Bedankt Annet!
Zit er dik inquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zijn we net aan je diensten gewend en dan peer je 'm naar Hongarije zeker.
Marketing eenmanszaak. Hoe vaak moeten we het nog zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan best een zakcentje gebruiken.
Nou echt serieus he. Volgende keer dat ik 50 euro voor 2 uur betaal wil ik dat het nog een beetje een lekker wijf is ook. Zo veel geld heb ik als systeembeheerder nog nooit verdiend na 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typische oostblokpoetshulp
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typische oostblokpoetshulp
Fijn snuggles, maar wist je ook dat ze nu niet meer gaat poetsen? DAN ben je namelijk nalatig met je alwetende aars.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Annet? die wisten bij geboorte al, ok deze gaat later zeker poetsen.
Vraag koffievrouwtje of ze een extra zakcentje wil verdienenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou echt serieus he. Volgende keer dat ik 50 euro voor 2 uur betaal wil ik dat het nog een beetje een lekker wijf is ook. Zo veel geld heb ik als systeembeheerder nog nooit verdiend na 20 jaar.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Marketing eenmanszaak. Hoe vaak moeten we het nog zeggenSlogans verkopen.
Nee dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag koffievrouwtje of ze een extra zakcentje wil verdienen
Huehuequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan toch? Je schudt de woordspelingen zo uit je mouw. Klein beginnen, wat reviews verzamelen, en hopplakee.quote:
'Zeg, wil jij de slang bij een ander tankstation vasthoudenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Woont die anale Elise daar niet in de buurt of hoe heet dat mens dat dingen in haar poepgat stopt?
Pssst meisje, meisje. Wil jij wat extra centjes verdienen door met mij mee naar te gaan voor 2 uurtjes tot het zweet op je rug staat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar meestal verwachten bedrijven meer dan een woordgrapjequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan toch? Je schudt de woordspelingen zo uit je mouw. Klein beginnen, wat reviews verzamelen, en hopplakee.
@FranticDJ is haar grootste fan, die weet dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Woont die anale Elise daar niet in de buurt of hoe heet dat mens dat dingen in haar poepgat stopt?
"Wil je ergens anders melk opschuimen?"quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Zeg, wil jij de slang bij een ander tankstation vasthouden![]()
'
Siswet? Die verdient 60.000 per maand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Siswet genot!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:FranticDJ is haar grootste fan, die weet dat wel
60K om dingen in je gat te stoppenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Siswet? Die verdient 60.000 per maand.
Denk niet dat ze zin heeft om de badkamer van Fles te poetsen.
Ja of je wordt dan gewoon freelance ingehuurd door een groter marketingbedrijf dat niet goed is in leuke woordgrapjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar meestal verwachten bedrijven meer dan een woordgrapje
Ooohja, nou ja ligt eraan hoeveel geld je haar geeft om te poetsen dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Siswet? Die verdient 60.000 per maand.
Denk niet dat ze zin heeft om de badkamer van Fles te poetsen.
Carrièreswitch aan het overwegen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
60K om dingen in je gat te stoppen
Had je nou ook maar een vagina hè?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen de 40k en 70k in de maand had ze het over in een interview.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vraag is wat poetst ze dan met de bezemquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou ja ligt eraan hoeveel geld je haar geeft om te poetsen dan.
Geloof niet dat het een heel hygiënisch typje is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De vraag is wat poetst ze dan met de bezemHaar darmen?
Ik denk er nog even over na.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Carrièreswitch aan het overwegen?
Browetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na.
Als ze de steel er in steekt kan ze er mee rondlopen om te vegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De vraag is wat poetst ze dan met de bezemHaar darmen?
Ja, wel jammer dat je met een luier door het leven moet omdat je ontbijt gelijk onderaan uit je stortkoker floept. Maar goed, details.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tussen de 40k en 70k in de maand had ze het over in een interview.
Dat is goed verdienen voor een paar uur in de maand je reet oprekken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze de steel er in steekt kan ze er mee rondlopen om te vegen
ja dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 60k per maand kun je dat elk jaar wel even een keer laten strak trekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat je met een luier door het leven moet omdat je ontbijt gelijk onderaan uit je stortkoker floept. Maar goed, details.
Het is een spier. Gewoon trainen en het sluit wel weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat je met een luier door het leven moet omdat je ontbijt gelijk onderaan uit je stortkoker floept. Maar goed, details.
Zo'n touwtje er in zodat je het dicht kan trekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 60k per maand kun je dat elk jaar wel even een keer laten strak trekken.
Kringspier kunnen we helaas (nog) niet goed repareren/vervangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor 60k per maand kun je dat elk jaar wel even een keer laten strak trekken.
Dat is niet wat ik begreep van een oud-collega die zich in zijn jonge jaren liet uitwonen aan de achterdeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een spier. Gewoon trainen en het sluit wel weer
Gewoon vervangen door een ring met magneet balletjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kringspier kunnen we helaas (nog) niet goed repareren/vervangen.
Misschien trainde hij het niet genoeg🤷🏼♂️quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik begreep van een oud-collega die zich in zijn jonge jaren liet uitwonen aan de achterdeur.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n touwtje er in zodat je het dicht kan trekken
De hele kabouter verzameling van Liesje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat elise wel dingen naart binnen stopt die niet iedereen lukt
Vraag me vooral af waarom een collega dat met jou deeltquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik begreep van een oud-collega die zich in zijn jonge jaren liet uitwonen aan de achterdeur.
Ook handig als er geen wc in de buurt is en je heel nodig moet.quote:
Bruine puntmuts ineensquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
De hele kabouter verzameling van Liesje bijvoorbeeld
Hij wilde Buda behoeden voor hetzelfde lotquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom een collega dat met jou deelt
Probleempje van veel meisjes die na een carrière in de seksindustrie denken in een leuk merkjurkje te kunnen rondlopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk apparaat je nodig hebt in de sportschool om je kringspier te trainenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien trainde hij het niet genoeg🤷🏼♂️
Daarom altijd een bruin jurkje nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probleempje van veel meisjes die na een carrière in de seksindustrie denken in een leuk merkjurkje te kunnen rondlopen.
Buttductorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk apparaat je nodig hebt in de sportschool om je kringspier te trainen
Gelukkig eet ik dat nooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
"Gefrituurde inktvisringen zijn geregeld gemaakt van varkensanus. Dat gebeurt vooral met de calamares die in de supermarkt ligt"
O, wij hadden heel boeiende gesprekken altijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom een collega dat met jou deelt
Julia Roberts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom altijd een bruin jurkje nemen
De buttmaster 5000 van TellSellquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk apparaat je nodig hebt in de sportschool om je kringspier te trainen
onzinquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
"Gefrituurde inktvisringen zijn geregeld gemaakt van varkensanus. Dat gebeurt vooral met de calamares die in de supermarkt ligt"
Zijn geloof? Hij was een katholieke homo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wij hadden heel boeiende gesprekken altijd
Hij wilde mij graag bekeren tot zijn geloof, maar dat is niet gelukt
Zo lang ben ik nooit opgebleven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De buttmaster 5000 van TellSell
Zou je denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat elise wel dingen naart binnen stopt die niet iedereen lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Maar dan zonder het katholiekequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn geloof? Hij was een katholieke homo?
Is het een homosensueel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuwe match.
hij houdt van sushi en strand
Nice! Naamsuggesties zodat ie in het filingsysteem kan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuwe match.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuwe match.
Dat gelooft ze toch nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Is ook bij de Keuringsdienst van Waarden geweest.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
SWF spoiler.ja dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhmm hij is kaal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice! Naamsuggesties zodat ie in het filingsysteem kan?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuwe match.
Altijd goede gesprekken hierquote:
Kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Gabbertje vond ik leuker.
Grmblquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
LT ligt weer in een hoekje te huilen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
hij vraagt naar mijn favoriete eten
ja speklapjes of sushi of slibtong
of paling?20:54kan niet kiezen20:54goed gebraden kippetje?20:54Goede gerookte zalm of goede haring
hij:
20:55Oeeee lekker..Ja hou ik ook van
Oke wie van jullie is dit
Ook gelijk een hele dierentuin opnoemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
of paling?20:54kan niet kiezen20:54goed gebraden kippetje?20:54Goede gerookte zalm of goede haring
hij:
Medelijden met die jongenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook gelijk een hele dierentuin opnoemen
Die gaan toch gewoon in de groene bak?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wat planten en stekjes aan het wegdoen via Facebook en heb er echt een dagtaak aan joh
Vraag hoe vaak hij een gerrie moet doen en je weet het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
hij:
We zijn nu even druk met Bal & Balderquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wat planten en stekjes aan het wegdoen via Facebook en heb er echt een dagtaak aan joh
Nee lompe boer, dat is zonde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaan toch gewoon in de groene bak?
Oké, wel analfabeet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
hij :
Die hebben lekkere kipkesjew
20:59Aaaai jaaaai jaaaai
Wat doet hij voor de kost?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vallen mijn schrijftfouten niet op
Gezondheidquote:
Kesjew.. joodse nootjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
hij :
Die hebben lekkere kipkesjew
20:59Aaaai jaaaai jaaaai
Ik gok dat daar cashew hoort te staanquote:
Chashew......quote:
Dat dacht ik ook maar wat doet die kip er dan bijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gok dat daar cashew hoort te staan
Handeltje in de nachtelijke urenquote:
Gaat over een gerecht van de toko kip cashewquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar wat doet die kip er dan bij
Cashew..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |