SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krab? Doe maar gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar ja zalm, nog wat zalm en zalm en voor de afwisseling krab
ken ik niet? is dat japans?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Gergi eet graag mochi's als we naar een sushi restaurant gaan. Van die rare deegballetjes gevuld met poppy seed geloof ik. Ging zowat over m'n nek toen ik er eentje probeerde
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Gergi eet graag mochi's als we naar een sushi restaurant gaan. Van die rare deegballetjes gevuld met poppy seed geloof ik. Ging zowat over m'n nek toen ik er eentje probeerde
noem er eens 200quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?
Oh dat zou kunnen ja, daar hadden ze maar 1 versie. Ik heb ze wel ook eens bevroren in de supermarkt gezien in allerlei kleurtjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je toch in 20.000 smaakjes?
maar waar zie ik aan dat ze moet gerrieën?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
ik mag geen kleding meer kopen maar kijk de naam van dit shirt
Shirt 'Mandy muss Kacken'
https://www.aboutyou.nl/p(...)geting&utm_source=fb
ja nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waar zie ik aan dat ze moet gerrieën?
awwwwwwwquote:
Oh nee hè?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
het schijnt dus doordat de rode panda aan populariteit wint op internet omdat die zo scshattig is hij nu nog meer bedreigd wordt omdat mensen hem willen als huisdier
Ja, dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had toch een dropstaaf in je ijs?
jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee hè?stomme mensen ook altijd
Zondequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwww![]()
het schijnt dus doordat de rode panda aan populariteit wint op internet omdat die zo scshattig is hij nu nog meer bedreigd wordt omdat mensen hem willen als huisdier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |