Die Aursnes schijnt ook niet de snelste te zijn. Denk dat het meer op de handelingssnelheid zit dan. Gun hem een mooie club waar ie veel aan spelen toekomt, leuk jochquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.
@GurneyIsBestOke @Lastpost @Oldground @ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)quote:
Het wordt tijd dat jij eens een spoedcursus photoshop ga volgen maat, dan hebben we dit gezeik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke @:Lastpost @:Oldground @:ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)
wie gaat 'm maken?
Kan ik al eigenlijk. De hele Adobe Creative Suite kent geen geheimen voor mij. Ik ben alleen niet zo creatief.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij eens een spoedcursus photoshop ga volgen maat, dan hebben we dit gezeik ook niet.
Haha tis hier komkommertijd dus heb wel ff tijd ervoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Gurneyisbestoke @:Lastpost @:Oldground @:ThePlaneteer (en alle andere creatievelingen die ik ben vergeten)
wie gaat 'm maken?
Zou mij niet zoveel uitmaken eigenlijk. Zolang die kerel met die lange neus & Advocaat maar uit de OP verdwijnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha tis hier komkommertijd dus heb wel ff tijd ervoor.
Wie in OP? SlotGod, Senesi, Alireza en bijlow ofzo?
Volgens mij had @:Gurneyisbestoke nog een dibs op de OP van vorig jaar... Maar ik kan iig al zo'n plaatje shoppen, de rest kan beter met Indesign.
Klinkt prima hoor, die koppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha tis hier komkommertijd dus heb wel ff tijd ervoor.
Wie in OP? SlotGod, Senesi, Alireza en bijlow ofzo?
Volgens mij had @:Gurneyisbestoke nog een dibs op de OP van vorig jaar... Maar ik kan iig al zo'n plaatje shoppen, de rest kan beter met Indesign.
Ik heb besloten dat we eigenlijk wel verplicht zijn deze erbij te zettenquote:
Klopt ja. Maar ja, als hij het echt heel goed doet daar verlengen we alsnog gewoon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is volgend jaar transfervrij, toch? Die zien we in dat geval niet meer terug.
Prima selectie hoor. Fris. Hiermee moet je inderdaad tegen plek 3 aan kunnen eindigen. Maar vooral doorbouwen naar volgende jaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
Goed nieuws van Aursnes.
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Hendriks
Senesi
Burger
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Hartjes
Milambo
Toornstra
Aursnes
Kokcu
Til
Antonucci
Sinisterra
Linssen
Bozenik
Jahanbakhsh
Balde
Aankoop
Conteh is altijd geblesseerd dus die laat ik er even buiten![]()
Verkopen: Fer, Diemers, Haps, Teixeira. Bannis verhuren.
Dan heb je een selectie waar je plek 3 wel mee moet kunnen pakken. Al is het wel wat smal.
Ben wel benieuwd wat er met De Geert gaat gebeuren nu. Gaat ie volgend jaar transfervrij de deur uitlopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
Goed nieuws van Aursnes.
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Hendriks
Senesi
Burger
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Hartjes
Milambo
Toornstra
Aursnes
Kokcu
Til
Antonucci
Sinisterra
Linssen
Bozenik
Jahanbakhsh
Balde
Aankoop
Conteh is altijd geblesseerd dus die laat ik er even buiten![]()
Verkopen: Fer, Diemers, Haps, Teixeira. Bannis verhuren.
Dan heb je een selectie waar je plek 3 wel mee moet kunnen pakken. Al is het wel wat smal.
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er met De Geert gaat gebeuren nu. Gaat ie volgend jaar transfervrij de deur uitlopen?
Voor m'n gevoel zijn ze er al een jaar mee bezig. Denk dat je Feyenoord weinig kwalijk kan nemen. Wel vervelend dat ie dan ook nog precies tijdens de transferperiode geblesseerd is en dan de contractonderhandelingen saboteert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.
Jammer, maar weer een leermoment, contracten eerder verlengen.
Ehh, ook daar zijn twee partijen voor nodig....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zullen niet veel clubs zijn die een geblesseerde speler, die bijna uit zijn contract loopt willen kopen.
Jammer, maar weer een leermoment, contracten eerder verlengen.
Misschien heb je gelijk en een beetje pech van Feyenoord's kant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zijn ze er al een jaar mee bezig. Denk dat je Feyenoord weinig kwalijk kan nemen. Wel vervelend dat ie dan ook nog precies tijdens de transferperiode geblesseerd is en dan de contractonderhandelingen saboteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |