SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook want het is tijd voor LUNCHGENOTquote:
Misschien dat kwiwi nog tips heeftquote:
Oh dat is ook kut zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beperkt aantal kantoren is doorgegaan
Haar kantoor niet
En ze is ook niet aangenomen op een ander kantoor waar ze interesse in had getoond.
Haar andere collega's dus wel.
Hoe koud is het daar dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een warm vest aangetrokken.
Kan er maar 1 reden voor bedenken helaas, pure leeftijdsdiscriminatie. Kennis, ervaring etc was bij haar immers superieur. Alleen die leeftijdquote:
En nu?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan er maar 1 reden voor bedenken helaas, pure leeftijdsdiscriminatie. Kennis, ervaring etc was bij haar immers superieur. Alleen die leeftijd
Balenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beperkt aantal kantoren is doorgegaan
Haar kantoor niet
En ze is ook niet aangenomen op een ander kantoor waar ze interesse in had getoond.
Haar andere collega's dus wel.
Klagen helpt nooit, beetje omdenken wel, lekker vakantie vieren, batterijtje voltanken en daarna met blote tanden de wereld bij zijn harige scrotum pakkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bijscholen en solliciteren solliciteren
Hier ook, krokettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat waren twee lekkere broodjes
hoop dat ze wat vindtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bijscholen en solliciteren solliciteren
De onpasselijke rosbief opmerkingen laat ik wel even over aan @UitStralingquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rosbief hier op een vers tijgerbolletje.
Ik ben al klaar dus kom maar opquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De onpasselijke rosbief opmerkingen laat ik wel even over aan @:UitStraling
Dat gaat het ook worden, nog 1.5 week niet denken aan de zaken die in NL wachten, als ik terugkom moet ik me weer storten op het onderwerp 'verhuizen moeder', mevr Koen op 'werk zoeken', en beiden op 'toekomst junior'quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klagen helpt nooit, beetje omdenken wel, lekker vakantie vieren, batterijtje voltanken en daarna met blote tanden de wereld bij zijn harige scrotum pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |