Dat zeg ik niet... Echt leer eens fucking lezen..quote:
Schrijf het dan duidelijk op, want je bagatelliseert de misdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:08 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Echt leer eens fucking lezen..
Het is geen religieus geweld, maar een flashback door trauma. Dat is wat die GEWOON wilde zeggen.
Echt, de laatste jaren is het niveau op fok wel bedroevend laag.
Ik schrijf het duidelijk op. Dit is geen religieus geweld. De man is christen. Heeft trauma's opgelopen in Rwanda. En kreeg een flashback. Dus het maakt voor de daad niet uit dat de man christen of moslim is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Schrijf het dan duidelijk op, want je bagatelliseert de misdaad.
Ik zou het de Franse politie even laten weten, man zo snel als jij psychologische rapporten maakt,quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Ik schrijf het duidelijk op. Dit is geen religieus geweld. De man is christen. Heeft trauma's opgelopen in Rwanda. En kreeg een flashback. Dus het maakt voor de daad niet uit dat de man christen of moslim is.
Bij een visuele flashback ben je terug in het moment waarop je de trauma oploopt. Dus voor de dader was de priester de priester niet, maar een vijand uit Rwanda.
Daarom zie ik het ook niet als misdaad, maar als een ongeluk.
Ik zal het doen. Mijn Frans is wel niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou het de Franse politie even laten weten, man zo snel als jij psychologische rapporten maakt,![]()
Kun je niet solliciteren bij het PBC? Die doen weken/maanden over zo’n analyse.
Wat een pannekoek is dat, zeg. De doden in de 1ste en 2de WO wegschrijven als slachtoffers van christelijk geweld. En dan de types die hem serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:10 schreef Rambolin het volgende:
Ik neem professor Juan Cole meer serieus
Oh jij ziet het als een ongeluk? En die eerdere brandstichtingen dan waar hij voor veroordeeld was, was dat ook een flashback? Dit is geen ongeluk, ze hadden daar een tikkende tijdbom rondlopen, het was niet de vraag of hij tot uitbarsting zou komen, maar wanneer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:11 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Ik schrijf het duidelijk op. Dit is geen religieus geweld. De man is christen. Heeft trauma's opgelopen in Rwanda. En kreeg een flashback. Dus het maakt voor de daad niet uit dat de man christen of moslim is.
Bij een visuele flashback ben je terug in het moment waarop je de trauma oploopt. Dus voor de dader was de priester de priester niet, maar een vijand uit Rwanda.
Daarom zie ik het ook niet als misdaad, maar als een ongeluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |