SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar amazone is geen land he :p
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer was
Panama niet dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
En hoeveel soorten spinnen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
Ok, mooi, maar het was in Panama dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begint wel lang te duren zoquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, als we over tien jaar weer kunnen reizen.
Och, verzengend heet of verzengend heter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het wordt er alleen maar warmer.
Is dat de allergoedkoopste plek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.quote:
Denk het. Bezuinigingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de allergoedkoopste plek?
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.
Ja, klinkt nuttig wel, ergens heenvliegen om daar alsnog alleen te zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het. Bezuinigingen.
[..]
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.
gelukkig ben ik er weeer wegquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.
Ja en een miljoen kleinere dan.
Ik heb er nog geen 5000quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een lekker avondwandelingetje. 6003 steps nu. Even in het zonnetje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |