SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat ik maar een chocolaatje neem ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:52 schreef Haags het volgende: [..] Oh nee wat nu? Het is niet dat er nog niet genoeg vet op die buik van je zit of zo.
Zo ongeveer tot aan je gaat samenwonen en/of trouwen. Je weer niet hoe vrije en westers iemand daadwerkelijk is. Nichtje van mij kwam daar ook achter en thuis werd het allemaal “strenger”.quote:
Prima filmpje hoor. Maar valt in het niet bij die van Queen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik vanavond The Rocket Man kijken..
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder hequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ongeveer tot aan je gaat samenwonen en/of trouwen. Je weer niet hoe vrije en westers iemand daadwerkelijk is. Nichtje van mij kwam daar ook achter en thuis werd het allemaal “strenger”.
Met een beetje geluk komt ie dan met een roundhouse kick en breekt ie zn enkelquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Badr is ook best een charmante zorgzame man met een lieve glimlach tot zijn sokken een keer niet op kleur liggen.
Ik verwacht ook niet dat deze ook maar in de schaduw staat van Boh Rhap. Maar ik vind de muziek die meneer Dwight heeft gemaakt, wel prima luisterbaar..quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Prima filmpje hoor. Maar valt in het niet bij die van Queen.
Ja eens hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat deze ook maar in de schaduw staat van Boh Rhap. Maar ik vind de muziek die meneer Dwight heeft gemaakt, wel prima luisterbaar..![]()
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put startenquote:
Heb je gevraagd hoeveel gerries je er in kwijt kan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put starten![]()
dus voorlopig niet nodig
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put starten![]()
dus voorlopig niet nodig
of thuis mee nemen en buiten bij een boom weggooienquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.
Nee, er zijn verschillende matenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gevraagd hoeveel gerries je er in kwijt kan dan?
ja oke, hoeveel kan je kwijt in jouw put?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende maten![]()
Die putten bedoelde ze denk ik
In een rechtzaak niet. In het echte leven nemen we allemaal beslissingen op basis van wat we horen en lezen. Jij ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder he
Denk dat ze best gelukkig is, maar denk dat het ook niet is waar ze vooraf voor getekend heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder he
zuchtquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een rechtzaak niet. In het echte leven nemen we allemaal beslissingen op basis van wat we horen en lezen. Jij ook hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of thuis mee nemen en buiten bij een boom weggooien
Dat vraag je toch niet aan vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
heb je een grote of kleine put Flory?
Vroeg ik voor USquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |