SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat ik maar een chocolaatje neem ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:52 schreef Haags het volgende: [..] Oh nee wat nu? Het is niet dat er nog niet genoeg vet op die buik van je zit of zo.
Zo ongeveer tot aan je gaat samenwonen en/of trouwen. Je weer niet hoe vrije en westers iemand daadwerkelijk is. Nichtje van mij kwam daar ook achter en thuis werd het allemaal “strenger”.quote:
Prima filmpje hoor. Maar valt in het niet bij die van Queen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik vanavond The Rocket Man kijken..
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder hequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ongeveer tot aan je gaat samenwonen en/of trouwen. Je weer niet hoe vrije en westers iemand daadwerkelijk is. Nichtje van mij kwam daar ook achter en thuis werd het allemaal “strenger”.
Met een beetje geluk komt ie dan met een roundhouse kick en breekt ie zn enkelquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Badr is ook best een charmante zorgzame man met een lieve glimlach tot zijn sokken een keer niet op kleur liggen.
Ik verwacht ook niet dat deze ook maar in de schaduw staat van Boh Rhap. Maar ik vind de muziek die meneer Dwight heeft gemaakt, wel prima luisterbaar..quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Prima filmpje hoor. Maar valt in het niet bij die van Queen.
Ja eens hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat deze ook maar in de schaduw staat van Boh Rhap. Maar ik vind de muziek die meneer Dwight heeft gemaakt, wel prima luisterbaar..![]()
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put startenquote:
Heb je gevraagd hoeveel gerries je er in kwijt kan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put starten![]()
dus voorlopig niet nodig
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee eik, de immokantoor mevrouw zei dat nieuwe bewoners met een lege put starten![]()
dus voorlopig niet nodig
of thuis mee nemen en buiten bij een boom weggooienquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.
Nee, er zijn verschillende matenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gevraagd hoeveel gerries je er in kwijt kan dan?
ja oke, hoeveel kan je kwijt in jouw put?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende maten![]()
Die putten bedoelde ze denk ik
In een rechtzaak niet. In het echte leven nemen we allemaal beslissingen op basis van wat we horen en lezen. Jij ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder he
Denk dat ze best gelukkig is, maar denk dat het ook niet is waar ze vooraf voor getekend heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet dat anekdotische verhalen echt niks zegt verder he
zuchtquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een rechtzaak niet. In het echte leven nemen we allemaal beslissingen op basis van wat we horen en lezen. Jij ook hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk op je werk de grote boodschap doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of thuis mee nemen en buiten bij een boom weggooien
Dat vraag je toch niet aan vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
heb je een grote of kleine put Flory?
Vroeg ik voor USquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan vrouwen.
Dat kon ze niet vinden in het dossierquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke, hoeveel kan je kwijt in jouw put?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij slaat er altijd even de boomdiagrammen van het CBS op na voordat je je mening vormt?
laat je net je laatste gerrie in de pot vallen. trek je door, zit je put volquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat kon ze niet vinden in het dossier
Appeltaart met slagroomquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Ik bedoelde eigenlijk taartdiagrammen
Geen wrijving hoor. Ik mag balletje heel graagquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:34 schreef Haags het volgende:
Ik voel wat wrijving in dit topic.
Dat doet mij meteen herinneren aan mijn prachtig mooie ondertitel:
Zonder wrijving geen glans.
Mag ik hemquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Flory het volgende:
Er zat hier net een eekhoorntje vlakbij ons balkon
Misschien moet ze vragen aan haar kerel of ze buikdanseres mag worden?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze best gelukkig is, maar denk dat het ook niet is waar ze vooraf voor getekend heeft.
Dat wordt zelf scheppen danquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laat je net je laatste gerrie in de pot vallen. trek je door, zit je put volBel je die mensen die je put moeten leegzuigen. kunnen ze pas over een maand
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Flory het volgende:
Er zat hier net een eekhoorntje vlakbij ons balkon
In een boerka misschienquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ze vragen aan haar kerel of ze buikdanseres mag worden?
nopes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:38 schreef gianni61 het volgende:
weten we al hoe diep de put van Flory is?
Ja was best verrassendquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zag ik zelfs in het bos niet
Kleine kans.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ze vragen aan haar kerel of ze buikdanseres mag worden?
Op zichquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik raar ben [ afbeelding ]
Hier in park aan de rand van de stad zie ik ze ‘s morgens wel eens.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zag ik zelfs in het bos niet
Beetje overbehaarde zoons werpen is ook een mooie levensinvulling.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine kans.
Ze had best een mooie carričre; maar ieder z’n keuzes
Rood of grijs?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in park aan de rand van de stad zie ik ze ‘s morgens wel eens.
We zitten wel redelijk dichtbij een parkje, daar zullen ze wel wonenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in park aan de rand van de stad zie ik ze ‘s morgens wel eens.
ook maar das niet de redenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je aan die keutels denken?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet. Proberen. Niks. Ongezonds. Te. Kopen.
In de UK zijn ze doodvermoord door de grijze eekhoornsquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood is bijna uitgestorven toch?
Had je er 1 geproefd om te testen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
waren geen keutels trouwens maar brokken
Wilde ik eerst ook zeggen maar brokkelen is kotsen dus dat klopte dan niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
waren geen keutels trouwens maar brokken
Lekker, beetje warm met slagroomquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je er 1 geproefd om te testen?
neequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je er 1 geproefd om te testen?
Gewoon een losse punt halen kan geen kwaad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Appel geschild en in blokjes gesneden, met wat water en suiker opwarmen tot het ook zacht is. In een beker ofzo doen. En daar chocolate chip cookies overheen strooien als laagje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker, beetje warm met slagroom [ afbeelding ]
appeltaartquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel weer met een doos ijsjes thuiskomen of zo
geloof er niks vanquote:
Ja omdat grijzen drie weken eerder uit hun winterslaap komen en dan graven ze alle eikeltjes op van de roden want ze hebben onthouden waar die de eikeltjes begraven heeft, op zich wel geniaal bedacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de UK zijn ze doodvermoord door de grijze eekhoorns![]()
Maar in Nederland heb ik die grijze eigenlijk nog nooit gezien
Ook lekker maar als je dan toch.... dan zou ik toch appeltaartje doenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel weer met een doos ijsjes thuiskomen of zo
1 appel op 1 pak koekjes?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appel geschild en in blokjes gesneden, met wat water en suiker opwarmen tot het ook zacht is. In een beker ofzo doen. En daar chocolate chip cookies overheen strooien als laagje.
Alsjeblieft.
hmm heb ik wat gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb nu een kilo baking soda over m'n matras gegooid, blijkbaar zou dat moeten helpen. Ik laat het maar een hele nacht intrekken voor de zekerheid.
en waar slaap je ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb nu een kilo baking soda over m'n matras gegooid, blijkbaar zou dat moeten helpen. Ik laat het maar een hele nacht intrekken voor de zekerheid.
Oh appeltaart, dat kan ik dit weekend nog wel eens makenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook lekker maar als je dan toch.... dan zou ik toch appeltaartje doen
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Straks weer een kilo van iets anders erover.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Jezus, ik heb dat trouwens ook eens gehad, duurde wel een paar dagen die chemische lucht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
O, is het dat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat grijzen drie weken eerder uit hun winterslaap komen en dan graven ze alle eikeltjes op van de roden want ze hebben onthouden waar die de eikeltjes begraven heeft, op zich wel geniaal bedacht.
Dat is voor de herfstquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh appeltaart, dat kan ik dit weekend nog wel eens maken
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb ik wat gemist?
Leeft gergi nog ?
hmm oke, nu slaap je op de grond?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]had m'n matras proberen schoon te maken met tapijtreiniger. En dat ruikt zo chemisch nu dat ik zo niet in bed durf te slapen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
jullie zijn allemaal kippen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
jullie zijn allemaal kippen [ afbeelding ]
Yep, zo simpel zat het, sneaky greys.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is het dat?Zat me al af te vragen hoe ze het voor elkaar krijgen.
Ja als dit niet werkt wel, maar hij was best duurquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet beter nieuw matras kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Amerikaanse imperialistenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, zo simpel zat het, sneaky greys.
Das balenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als dit niet werkt wel, maar hij was best duurHad er een vol glas sinaasappelsap over geknoeid
jammerquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te groot! En een maat kleiner hebben ze niet meer.
Bs helpt voor veel dingen (zeggen ze) dus ik hoop het voor jequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Zo stom weer. M'n huidige winterjas is van hetzelfde merk, maar deze jas valt twee maten groter.quote:
Ja, ben benieuwd. Morgen een updatequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Bs helpt voor veel dingen (zeggen ze) dus ik hoop het voor je
Tapijtreiniger.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben jullie gegeten? Ik had witlofsalade.
ik ben zondag in de stad geweest en heb een jas gekochtquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo stom weer. M'n huidige winterjas is van hetzelfde merk, maar deze jas valt twee maten groter.
k moet een pasta zalm stoom maaltijdquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Bah.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben zondag in de stad geweest en heb een jas gekocht
was eng
veel mensen
niks moetquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet een pasta zalm stoom maaltijd
Lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Speklappenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
i know, maar de jas is wel mooi (vind ik zelf dan)quote:
Kunt best een weekje zonder eten overlevenquote:
Goedgezindheid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Oeps, ik neem soms dingen automatisch over van hier
een week?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunt best een weekje zonder eten overleven
Geen matrasbeschermer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als dit niet werkt wel, maar hij was best duurHad er een vol glas sinaasappelsap over geknoeid
Misschien wel langer.quote:
Restjes Chinees uit de vriezer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
die krijgen nog sapjes met alle voedingsstoffen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:57 schreef Karzai het volgende:
Doen ze elk jaar in het glazen huis van 3fm
neequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we sushi voor je bestellen?
Nee dat zijn die krakende dingenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor lekkende bejaarden toch?
ja is geen etenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krijgen nog sapjes met alle voedingsstoffen.
En rode wijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor lekkende bejaarden toch?
Enjoy Bos!quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou begeleiding is de deur uit dus de film gaat op
Dat moet je allang naar binnen hebben gewerkt iddquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je niet in bed drinken rode wijn
Ach je hebt van die avonden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je niet in bed drinken rode wijn
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste Antwerps vind ik nog; Mak auwe gank is witte?
Wat dan? Branden nog steeds?quote:
Jawel, maar dit is wat er gebeurde: Was de lakens aan het verschonen, matrasbeschermer er ook af. Even de matras lekker luchtenquote:
Als ze ze zelf blijven aansteken welquote:
Oh for fuck's sake..quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Karzai het volgende:
De boel staat in de fik , Moeten weer een paar honderd miljard steun krijgen, ze vangen ook al alle vluchtelingen op
Straks komen de afghanen met bootjes deze kant op omdat de taliban alles overneemt
kans van 1 op 10000000000quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is wat er gebeurde: Was de lakens aan het verschonen, matrasbeschermer er ook af. Even de matras lekker luchtenEn toen kreeg ik dorst. Dus ik pak een groot glas sinaasappelsap.. slurp slurp.. en de telefoon gaat. In plaats van dat ik het nog volle glas op het nachtkastje zet, zet ik het op bed
Vervolgens wil ik staande aan de ene kant van het bed, de telefoon pakken die op de andere kant van het bed ligt. Op het moment dat m'n hand onderweg was naar de matras om er op te leunen, zag ik het al fout gaan.. grote hertenogen dit dat.. ik riep nog "NEEEEEEEE".. maar het mocht allemaal niet meer baten. Al die sinaasappelsap over m'n matras
![]()
Dit klinkt overigens als een waargebeurd verhaal dat net zo goed van Cherry had kunnen komen
Ik zie het voor me.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is wat er gebeurde: Was de lakens aan het verschonen, matrasbeschermer er ook af. Even de matras lekker luchtenEn toen kreeg ik dorst. Dus ik pak een groot glas sinaasappelsap.. slurp slurp.. en de telefoon gaat. In plaats van dat ik het nog volle glas op het nachtkastje zet, zet ik het op bed
Vervolgens wil ik staande aan de ene kant van het bed, de telefoon pakken die op de andere kant van het bed ligt. Op het moment dat m'n hand onderweg was naar de matras om er op te leunen, zag ik het al fout gaan.. grote hertenogen dit dat.. ik riep nog "NEEEEEEEE".. maar het mocht allemaal niet meer baten. Al die sinaasappelsap over m'n matras
![]()
Dit klinkt overigens als een waargebeurd verhaal dat net zo goed van Cherry had kunnen komen
Had het geloofwaardig gevonden als je had gezegd dat Gergi ontbijt op bed had gemorst.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook wel een paar keer gezegdquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor het mensen ook al zeggen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg geen ontbijt op bed van 'm, omdat ie bang is dat ik knoeiquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had het geloofwaardig gevonden als je had gezegd dat Gergi ontbijt op bed had gemorst.
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:07 schreef Karzai het volgende:
De boel staat in de fik , Moeten weer een paar honderd miljard steun krijgen, ze vangen ook al alle vluchtelingen op
Straks komen de afghanen met bootjes deze kant op omdat de taliban alles overneemt
Hamburgers, champignons en deze pestoquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Moeten kunnen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Nederland: Afghaanse asielzoekers moeten kunnen worden uitgezet
https://nos.nl/collectie/(...)nnen-worden-uitgezet
Al ben ik toch erg blij dat ik geen afghaan ben
Misschien beginnen ze wel een restaurantquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten kunnen worden.
Die blijven dus gewoon
Meer zielen meer vreugdequote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten kunnen worden.
Die blijven dus gewoon
+1quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben blij dat m'n wiegje hier stond.
Ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef CherryLips het volgende:
nou anders ik welquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien beginnen ze wel een restaurant
Ze gaan maar een McDonalds franchise in Kabul openen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien beginnen ze wel een restaurant
Ik ben gewoon die tijger hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afghanen zijn wel een beetje wild volk, alsof je eens stel wilde tijgers bij gerbils zet.
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Dat je mensen kan nomineren en die gaan dan naar Afghanistan
Ze gaan maar gewoon naar andere moslimlanden om lekker bij hun moslimbroeders te zittenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze gaan maar een McDonalds franchise in Kabul openen.
Alles is altijd vol en uitverkocht en drukquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik moet zeggen, Nederland is wel echt overvol. Misschien eens wat kantoren opofferen voor appartementen, en wat meer thuiswerken.
Of gewoon grenzen dichtquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we met ze ruilen?
Ook dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze gaan maar gewoon naar andere moslimlanden om lekker bij hun moslimbroeders te zitten
Nederland is wel helemaal ramvol ja, verdwalen in dit land en dagenlang niemand tegenkomen is gewoon onmogelijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik moet zeggen, Nederland is wel echt overvol. Misschien eens wat kantoren opofferen voor appartementen, en wat meer thuiswerken.
May the odds be ever in your favor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan komt er zon lijst met alle nederlandse inwoners en kan je stemmen
Even lekker op de cruise control karrenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel helemaal ramvol ja, verdwalen in dit land en dagenlang niemand tegenkomen is gewoon onmogelijk
het is nogal een klein landquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel helemaal ramvol ja, verdwalen in dit land en dagenlang niemand tegenkomen is gewoon onmogelijk
Hoezo opofferen, zat leegstand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Ja misschien voor 5 minuten op de provinciale weg 's nachtsquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even lekker op de cruise control karren
Ja zeker als je het met landen buiten Europa gaat vergelijken. Bijvoorbeeld Suriname, is qua landoppervlak al 4x zo groot als Nederland en daar wonen dan net 600.000 mensenquote:
Zo te horen heb je nog niet gegeten ...quote:
Ben ik eens enthousiast.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen, ben niet blind.
Daar kun je tenminste nog een lijk laten verdwijnen. In Nederland wordt alles meteen gevonden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als je het met landen buiten Europa gaat vergelijken. Bijvoorbeeld Suriname, is qua landoppervlak al 4x zo groot als Nederland en daar wonen dan net 600.000 mensen
ja maar daar wil jij niet wonen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als je het met landen buiten Europa gaat vergelijken. Bijvoorbeeld Suriname, is qua landoppervlak al 4x zo groot als Nederland en daar wonen dan net 600.000 mensen
nee kloptquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te horen heb je nog niet gegeten ...
Oh ja dat is wel het belangrijkste jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste nog een lijk laten verdwijnen. In Nederland wordt alles meteen gevonden.
Nou, heb het hier laatst in de bossen geprobeerd maar was ook geen succes. Toch maar naar Suriname verhuizen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste nog een lijk laten verdwijnen. In Nederland wordt alles meteen gevonden.
Als er nog maar een tak verkeerd hangt aan een boom is dat al weer matig onderhoud van de gemeente en dient dat gelijk aangepakt te worden. Ordnung muss sein.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dat dan eens heel gauw doenquote:
Weet ik niet, ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wil jij niet wonen hoor
In combinatie met het reinigen van je matras vertrouw ik het nu niet helemaal meer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, heb het hier laatst in de bossen geprobeerd maar was ook geen succes. Toch maar naar Suriname verhuizen.
te warmquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben er nog nooit geweest
Soort aangeharkt parkje is het hier ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er nog maar een tak verkeerd hangt aan een boom is dat al weer matig onderhoud van de gemeente en dient dat gelijk aangepakt te worden. Ordnung muss sein.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In combinatie met het reinigen van je matras vertrouw ik het nu niet helemaal meer.
verdacht dit he.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In combinatie met het reinigen van je matras vertrouw ik het nu niet helemaal meer.
Hoezo nou weer te warmquote:
Godverpiellekesquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verdacht dit he.
maar heb alles gescreenshot
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo nou weer te warmMijn lievelingsplek op aarde is nota bene de heetste plek ter wereld
Elke vierkante meter in kaart met een aansluitend bestemmingsplanquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort aangeharkt parkje is het hier ja.
Death Valley?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo nou weer te warmMijn lievelingsplek op aarde is nota bene de heetste plek ter wereld
Nee gewoon buiten lopenquote:
Wel langer hoor miep, en nou eten jij ...quote:
Gergi zei laatst: als al dat soort landen door Duitsers gerund zou worden, was het een goudmijn. Zit er toch nog steeds in hč in die Duitsers, landen willen annexerenquote:
net in de magnetron gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel langer hoor miep, en nou eten jij ...
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: als al dat soort landen door Duitsers gerund zou worden, was het een goudmijn. Zit er toch nog steeds in hč in die Duitsers, landen willen annexeren
Klopt wel, binnen 5 jaar iedereen rijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: als al dat soort landen door Duitsers gerund zou worden, was het een goudmijn. Zit er toch nog steeds in hč in die Duitsers, landen willen annexeren
Je praat nu al in de verleden tijd over Gergi. Verdacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu ligt al dat "Duitse" goud in Zwitserlandquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een prachtige plek is, lastig te omschrijven, dat moet je gewoon zelf meemaken.quote:
Het wordt tijd dat ik naar bed ga zie ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat nu al in de verleden tijd over Gergi. Verdacht.
Lekker plakken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik naar bed ga zie ik.
Ik zit letterlijk naast de vriezer.quote:
Nu begint heel dat ontwerp voor Foqueville ook duidelijk te worden, het is gewoon een vluchtplan waar ze eiland opzet zonder uitleveringsverdragen zodat ze er mee weg kan komen ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat nu al in de verleden tijd over Gergi. Verdacht.
Schuif je de restjes van Gergi wel een beetje netjes aan de kantquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In je bed ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
hier zaten veel spinnen
[ afbeelding ]
SINAASAPPELSAPquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schuif je de restjes van Gergi wel een beetje netjes aan de kant
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een paardenkop in bed.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dit de laatste foto van Kris en Lisanne was ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
hier zaten veel spinnen
[ afbeelding ]
Je hoeft niet meteen te scheldenquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een paardenkop in bed.
Ik zie tietjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
hier zaten veel spinnen
[ afbeelding ]
Flashbacks naar die reeks hier.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dit de laatste foto van Kris en Lisanne was ofzo
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dit de laatste foto van Kris en Lisanne was ofzo
was wel creepyquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks naar die reeks hier.
Aan de dood ontsnapt dus.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
was ook amazone toch? Ja dit ben ik met de gids die we hadden
Nee, Panamaquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bizar was dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Panama toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Die waren na drie weken toch tot op het bot kaalgevreten?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie tietjes [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |