abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200885248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dus er zijn échte Wappie-Kenners.. ze bestaan, hoe dan? Ik ben echt verbijsterd :{
Ik denk dat "wappie-kenners" niet het juist woord is. Ik zou zelf eerder denken aan wappie herkenners. En eerlijk is eerlijk, dat is niet zo heel moeilijk. Je herkent ze namelijk aan de argumentatie die ze gebruiken tegen het coronabeleid en de vaccinaties. Daarmee onderscheiden ze zich weer van anderen die ook tegen vaccineren zijn. Ze zijn dan ook prima herkenbaar inderdaad ^O^
pi_200885617
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.

Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Waarom zou je ze moeten overtuigen? De motivatie is niet relevant, zolang ze het maar doen.
Jarenlang uitgesloten te zijn van vakanties en ander vermaak, dure tests, ze krijgen er vanzelf genoeg van.
Pecunia non olet
pi_200886035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:27 schreef obligataire het volgende:
Waarom zou je ze moeten overtuigen? De motivatie is niet relevant, zolang ze het maar doen.
Jarenlang uitgesloten te zijn van vakanties en ander vermaak, dure tests, ze krijgen er vanzelf genoeg van.
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200886072
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:21 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus gewoon overal.
Ja, en veel meer waarschijnlijk dan wat er in de mainstream media komt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200886244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:03 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ik denk dat "wappie-kenners" niet het juist woord is. Ik zou zelf eerder denken aan wappie herkenners. En eerlijk is eerlijk, dat is niet zo heel moeilijk. Je herkent ze namelijk aan de argumentatie die ze gebruiken tegen het coronabeleid en de vaccinaties. Daarmee onderscheiden ze zich weer van anderen die ook tegen vaccineren zijn. Ze zijn dan ook prima herkenbaar inderdaad ^O^
Ik ken maar 'n paar 'wappie-pro-vaxxers'....ze komen bij BNW op bezoek.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')