Jij ook beebquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik sluit af met deze
fijne dag jullie![]()
![]()
Jij oookquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik sluit af met deze
fijne dag jullie![]()
![]()
Wow!! Nooit gezien of gehoord, thx!!quote:
Die vond ik ook tof!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:26 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow!! Nooit gezien of gehoord, thx!!
Hoe vond je Fuck Him All Night?
quote:
Weet het, Kreeg het als suggestie op YTquote:
Goede suggestie hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet het, Kreeg het als suggestie op YT![]()
Yep , je kan hem bedankenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
geweldig, welke idioot was zo brilliant, bomenverzameling?
Struikelen over de letterbak waarschijnlijk, vrij kut zo'n steentje onder je voet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:37 schreef christmastsunami het volgende:
google zit zo te rommelen met nieuwe gebruikersvoorwaarden, het is episch, de afgelopen maanden, youtube bijna kapot
er zit daar een rare sexuele lading op, britney is misbruiktquote:
Blijft een goed nummer, misschien wel daarom. Echte artiesten gaan diep in hun gevoelens, zij durven dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
er zit daar een rare sexuele lading op, britney is misbruikt
nee ik zie ditquote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Blijft een goed nummer, misschien wel daarom. Echte artiesten gaan diep in hun gevoelens, zij durven dat.
wat een genie was dat tochquote:
Voor mij nietquote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat een genie was dat toch
scary monsters?
ik kan wel janken zo mooiquote:
op wikipedia staat het anders:quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:24 schreef christmastsunami het volgende:
Nina Simone is gestorven in NL, aan de heroine, in een wegMotel waar ze al jaren woonde, ergens in drenthe/overijsel
wiki klopt niet, het is een heel zielig rot verhaal, ze is hier gestorven in een motelquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
op wikipedia staat het anders:
Simone overleed op Tweede Paasdag 2003 in haar huis in Carry-le-Rouet aan de gevolgen van borstkanker.
Ze heeft wel in NL gewoond en had ook een Nederlandse manager, tevens goede vriend.
Cause you know I've got.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Raap me op hoor, Abba is geniaal.
goed nr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
elke man heeft ook een zachte kantquote:
Ja gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
elke man heeft ook een zachte kant
O vertel! Waar heb je die gezien of waarop als ik dat mag vragenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:28 schreef Karzai het volgende:
Zag gister een mooie docu over Aretha Franklin
was op de npo in de middag, misschien kan je hem online terug kijken, op yt ofzo of npo extraquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O vertel! Waar heb je die gezien of waarop als ik dat mag vragen
geweldig dit is zo'n nummer die hoor je zo weinig ik was helemaal vergeten dat die bestond en nu luister ik denk ik jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ik kan npo op mijn tv kijken. Nice dankjewelquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
was op de npo in de middag, misschien kan je hem online terug kijken, op yt ofzo of npo extra
https://www.npostart.nl/h(...)8-2021/VPWON_1332538
zo gelachen om vroeger, toen was mtv nog goed!quote:
Wij keken daar vroeger ook naarquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo gelachen om vroeger, toen was mtv nog goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Treehut362 op 12-08-2021 20:14:19 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |