abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200830257
Artikel van de Herald Sun, die laat zien hoe belachelijk draconisch de Australische Corona-maatregelen zijn. Een moeder mag haar doodzieke dochter niet opzoeken, dat terwijl de moeder volledig gevaccineerd is en bereid is zelf te betalen voor 2 weken quarantaine.

Waarom blijven de autoriteiten daar doen alsof Corona een airborne super-aids is? Misschien is het omdat Dan Andrews, premier van de staat Victoria, een enorme deal van honderden miljarden heeft gesloten met China?

Desperate NSW mum denied entry to see cancer stricken daughter in Melbourne

The Victorian health bureaucracy and the Dan Andrews government should be ashamed of the cruelty being inflicted on vulnerable people in the name of Covid safety.

We have already seen the inhumane bastardry that kept a mother from seeing her 16-year-old son for more than three weeks after he woke from a coma. Then there was the denial of an exemption for the funeral of an eight-year-old boy in Warrnambool, despite there not being a single case of Covid-19 in the country town.

Now comes another low, with a fully vaccinated Sydney mum being denied permission to enter the state to see her cancer-stricken daughter.

Katarina Anderson has not only received both Covid-19 jabs but is willing to pay for two weeks of hotel quarantine to enter Victoria from NSW. However, her application for a compassionate travel exemption, which she applied for three weeks ago, was refused on Friday.

Ms Anderson wants to come to Melbourne to care for her daughter, Georgie, who is undergoing intensive chemotherapy treatment for an aggressive breast cancer that has spread.

The family has been left devastated by Victorian health authorities rejection of Ms Anderson’s application.
Georgie’s husband, Kael Hudson, has also spoken about the difficulty of caring for his wife while working full-time and attending to two children, aged two and four.

“We’re from Sydney, we have no family down here, so it’s very hard trying to take on a full-time carer’s role for my wife and look after the kids,” he told Sky News Australia.

If health authorities across the country can grant exemptions for Hollywood stars and AFL players, then surely bureaucrats can find a way to accommodate a desperate family coping with what is already a deeply distressing situation.

Telling a mother she can’t be there to provide comfort and care for her daughter is borderline barbaric.
In a civilised society such cruelty would be universally abhorred.

But throughout this pandemic we have seen too many people lose all sense of perspective and rationality and allow fear to overwhelm their decency.

Premier Andrews said on Sunday he would “double check” the case and make sure “nothing has been missed”.
“It may well be where we’re at, there are a number of people who’ve got very good reasons to come here, but the answer just has to be no”, he said.

One can only hope that media attention will see a different outcome for this family but you can be sure there are plenty of other similar cases of good people needlessly suffering so that politicians and health officials can appear tough.

https://archive.is/fHdMh#selection-1717.0-1755.238

Niet gearchiveerde link: https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 09-08-2021 15:48:41 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 15:21:52 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200830281
Ik zou in zo'n geval gewoon alles doen wat nodig is om daar te komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200830338
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou in zo'n geval gewoon alles doen wat nodig is om daar te komen.
En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterft
pi_200830359
Australië, wat een land..... Ze vinden zichzelf heel wat, maar het blijken gewoon zieke geesten te zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 15:30:18 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200830402
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterft
Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 9 augustus 2021 @ 15:44:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200830649
Wat is dit nou weer voor bron? Archive.is ? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200830687
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.
Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemen
pi_200830702
quote:
16s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:44 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer voor bron? Archive.is ? :')
En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!

Moeilijk he internetten :')

Veel succes met het lezen van de originele link:

https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446
  maandag 9 augustus 2021 @ 15:51:52 #9
338319 ZarB
Piña colada
pi_200830755
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200830985
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef ZarB het volgende:
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:09:43 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200831000
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!

Moeilijk he internetten :')

Veel succes met het lezen van de originele link:

https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446
Waarom post je die dan niet? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:11:15 #12
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200831029
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200831092
Het Australische beleid faalt omdat ze hun vaccinaties niet op orde hebben. Het is niet moeilijker dan dat.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:36:42 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831404
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingen :') Zelfs @Erno-BE zou hier nog genuanceerder tegenaan kijken.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:37:35 #15
496301 airconditioning
pi_200831415
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:36 schreef ZarB het volgende:

[..]

Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingen :') Zelfs @:Erno-BE zou hier nog genuanceerder tegenaan kijken.
Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappers 8)7
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:49:27 #16
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831550
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappers 8)7
Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:53:40 #17
496301 airconditioning
pi_200831606
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:49 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.
Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.
pi_200831658
"Een deal van honderden miljarden met China". Probably speelt weer op de onderbuik
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:56:33 #19
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831663
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:53 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.
Blablabla. Doei dikke troll.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:58:22 #20
496301 airconditioning
pi_200831694
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef ZarB het volgende:

[..]

Blablabla. Doei dikke troll.
Doei dikke troll.
pi_200831818
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef Idisrom het volgende:
"Een deal van honderden miljarden met China". Probably speelt weer op de onderbuik
Victoria deepens engagement with Beijing's controversial Belt and Road initiative

https://www.abc.net.au/ne(...)lt-and-road/11636704

Nog steeds niet willen inzien dat China overal ter wereld politici in hun zak heeft |:(
pi_200832011
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemen
Beetje moeilijk om voor je zieke dochter te zorgen via videobellen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200832015
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoor _O_
-XOXO-
  maandag 9 augustus 2021 @ 17:18:21 #24
496301 airconditioning
pi_200832035
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoor _O_
Worden er nu ook massaal mensen met een verkeerde afkomst afgeslacht? Wat een respectloze en ernstige uitspraak die je hier doet, oppassen daarmee
pi_200832038
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef HPoi het volgende:

[..]

Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.
Ze gaan helemaal full retard als je een zakje plantaardige snacks meeneemt vanuit een Aziatisch land.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')