En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterftquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou in zo'n geval gewoon alles doen wat nodig is om daar te komen.
Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterft
Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.
En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:44 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer voor bron? Archive.is ?
Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef ZarB het volgende:
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
Waarom post je die dan niet?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!
Moeilijk he internetten![]()
Veel succes met het lezen van de originele link:
https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446
Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappersquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingenZelfs @:Erno-BE zou hier nog genuanceerder tegenaan kijken.
Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappers
Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.
Blablabla. Doei dikke troll.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:53 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.
Doei dikke troll.quote:
Victoria deepens engagement with Beijing's controversial Belt and Road initiativequote:Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef Idisrom het volgende:
"Een deal van honderden miljarden met China". Probably speelt weer op de onderbuik
Beetje moeilijk om voor je zieke dochter te zorgen via videobellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemen
Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Worden er nu ook massaal mensen met een verkeerde afkomst afgeslacht? Wat een respectloze en ernstige uitspraak die je hier doet, oppassen daarmeequote:Op maandag 9 augustus 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoor
Ze gaan helemaal full retard als je een zakje plantaardige snacks meeneemt vanuit een Aziatisch land.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.
Klakkeloos arbitraire regeltjes opvolgen moet je ook mee oppassen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Worden er nu ook massaal mensen met een verkeerde afkomst afgeslacht? Wat een respectloze en ernstige uitspraak die je hier doet, oppassen daarmee
Tenzij je een wappie bent want dan weet je het natuurlijk beter dan de gezondheidswetenschappersquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klakkeloos arbitraire regeltjes opvolgen moet je ook mee oppassen.
Ja er zijn wel meer dingen moeilijk via videobellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om voor je zieke dochter te zorgen via videobellen.
Bedoel je de gezondheidswetenschappers van bijv. het OMT die er met hun modellen compleet naast zaten?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Tenzij je een wappie bent want dan weet je het natuurlijk beter dan de gezondheidswetenschappers
Ze zaten in de goede richting maar mocht wel wat strenger inderdaad. Maar ze leren tenminste van hun foutenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bedoel je de gezondheidswetenschappers van bijv. het OMT die er met hun modellen compleet naast zaten?
Denk dat ik makkelijker slaap op die rubberen kut mat wetende dat ik alles heb geprobeerd dan thuis in eigen bed wetende dat ik het niet geprobeerd had omdat ik te laf was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterft
Wat een kutdooddoener zeg, het zal je bloedeigen dochter maar zijn, es kijken of je dan nog zo in de maat loopt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:08 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer dingen moeilijk via videobellen.
Domme kut politici.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef ZarB het volgende:
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
95% van de bevolking vind dat de Australische politici de juiste keuzes hebben gemaakt mbt covid dus als de politici dom zijn dan is dat iig voor Australische bevolking de juiste domheid.quote:
quote:Almost all Australian adults (95%) say that Australia has handled COVID-19 well, with a 22-point jump in those saying Australia has handled COVID-19 ‘very well’
https://www.lowyinstitute.org/publications/covidpoll-2021
Daarom waren er ook geen protesten, is iedereen superblij met de vaccinatiecampagne en blijven de mensen zelf echt graag thuis in een uitzichtloze lockdown. Massale protesten waren er ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
95% van de bevolking vind dat de Australische politici de juiste keuzes hebben gemaakt mbt covid dus als de politici dom zijn dan is dat iig voor Australische bevolking de juiste domheid.
[..]
En dan te bedenken dat die dictatoriale parasieten ook nog eens met het belastinggeld van degenen, die ze onderdrukken, aan de vreet gehouden worden...quote:
Ik snap jouw probleem niet echt, ik geef aan wat de polls in Australie zeggen. Er is een groot protest geweest, volgens mij, in Sydney met een paar duizend mensen in een stad van 5 miljoen, als jij dat wil vertalen naar een massale volksopstand dan moet je dat vooral doen maar volgens mij stelt het niet zo veel voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom waren er ook geen protesten, is iedereen superblij met de vaccinatiecampagne en blijven de mensen zelf echt graag thuis in een uitzichtloze lockdown. Massale protesten waren er ook niet.
Geloof je het zelf, tijger?
Ik hoop dat jij aan het trollen bent.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
95% van de bevolking vind dat de Australische politici de juiste keuzes hebben gemaakt mbt covid dus als de politici dom zijn dan is dat iig voor Australische bevolking de juiste domheid.
[..]
De situatie is in 4 maanden nogal wat veranderd natuurlijk. Even wat beter opletten.quote:The Lowy Institute Poll reports the results of a nationally representative online and telephone survey conducted by the Social Research Centre (SRC) between 15 and 29 March 2021, with a sample size of 2222 Australian adults.
Nee, dat wist ik wel degelijk maar ik kon geen nieuwere vinden en ik had ook geen zin er al te veel tijd in te steken, het staat je uiteraard vrij om je kritiek ook in daden om te zetten en zelf dan een nieuwere poll aan te dragen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
De situatie is in 4 maanden nogal wat veranderd natuurlijk. Even wat beter opletten.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Snap jouw probleem nooit zo goed dat je direct persoonlijk moet worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap jouw probleem niet echt, ik geef aan wat de polls in Australie zeggen. Er is een groot protest geweest, volgens mij, in Sydney met een paar duizend mensen in een stad van 5 miljoen, als jij dat wil vertalen naar een massale volksopstand dan moet je dat vooral doen maar volgens mij stelt het niet zo veel voor.
Niet over het beleid zelf. Kan me slecht voorstellen dat 95% van de mensen het echt helemaal tof vindt dat het leger door de straten loopt, je je bek moet houden tegen je buren en je stervende kind niet mag bezoeken.quote:particular, the first survey found that 60 per cent of Australians report being moderately to very satisfied with government economic policies to support jobs and keep people at work,
Is het ook. En daarom kan ik me niet voorstellen dat een lukashenko achtig % achter de regering staat als het gaat om de covid response.quote:Verder interesseert het mij vrij weinig, het is in mijn opinie een enorm faal beleid waar blijkbaar wel een met grote steun vanuit de bevolking. Als je dat wil afschuiven op politici, prima, het komt mij wat gekunstelt voor.
Zo werkt het natuurlijk niet. Jij doet een claim en vervolgens probeer je die te onderbouwen met informatie waarvan je wist dat het allang niet meer relevant is. Je verdediging als je vervolgens op je bullshit gewezen wordt is dan te zeggen dat je geen zin had om je boude uitspraak te ondersteunen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 02:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik wel degelijk maar ik kon geen nieuwere vinden en ik had ook geen zin er al te veel tijd in te steken, het staat je uiteraard vrij om je kritiek ook in daden om te zetten en zelf dan een nieuwere poll aan te dragen.
Je loopt nu van alles te verzinnen. Ik heb een bron gegeven voor mijn post, als jij vind dat die bron te oud is dan mag jij een nieuwere opzoeken, dat is niet aan mij om te doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Jij doet een claim en vervolgens probeer je die te onderbouwen met informatie waarvan je wist dat het allang niet meer relevant is. Je verdediging als je vervolgens op je bullshit gewezen wordt is dan te zeggen dat je geen zin had om je boude uitspraak te ondersteunen.
Ik ga je problemen niet voor je oplossen, kom zelf maar met een nieuwere poll en als je die niet kunt vinden kun je ook gewoon toegeven dat je voor je beurt sprak.
Is 95% van de Australiërs voorstander van het beleid ja of nee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je loopt nu van alles te verzinnen. Ik heb een bron gegeven voor mijn post, als jij vind dat die bron te oud is dan mag jij een nieuwere opzoeken, dat is niet aan mij om te doen
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:12 schreef KomVissen het volgende:
TS, ik ben blij met jouw inbreng in NWS
De moeder is gevaccineerd en is bereid in quarantaine te gaan. Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
We zitten tenslotte in een pandemie, extreem treurig voor die moeder natuurlijk, maar misschien ook wel een beetje treurig voor alle nabestaanden van de 4.3 miljoen Coronadoden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
We zitten tenslotte in een pandemie, extreem treurig voor die moeder natuurlijk, maar misschien ook wel een beetje treurig voor alle nabestaanden van de 4.3 miljoen Coronadoden.
Dat verandert de zaak. Ik heb niet het gehele artikel gelezen. Als dat zo is vind ik Australie wel heel streng en onmenselijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De moeder is gevaccineerd en is bereid in quarantaine te gaan. Wat lul je nou?
Ach, dit persoon heeft een dogmatisch overtuiging dat Covid heel erg is en Vaccins heel goed werken, en whatever de overheid aan hem weet te voeren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Jij doet een claim en vervolgens probeer je die te onderbouwen met informatie waarvan je wist dat het allang niet meer relevant is. Je verdediging als je vervolgens op je bullshit gewezen wordt is dan te zeggen dat je geen zin had om je boude uitspraak te ondersteunen.
Ik ga je problemen niet voor je oplossen, kom zelf maar met een nieuwere poll en als je die niet kunt vinden kun je ook gewoon toegeven dat je voor je beurt sprak.
Daar is niets dogmatisch aan. Vaccins werken uitstekend, beter dan wie dan ook had kunnen dromen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach, dit persoon heeft een dogmatisch overtuiging dat Covid heel erg is en Vaccins heel goed werken, en whatever de overheid aan hem weet te voeren.
Op zijn manier wel, want hij trekt het in het extreme en tegengeluid wat iets af zou zwakken is per definitie nonsense, maakt niet uit welke bron.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar is niets dogmatisch aan. Vaccins werken uitstekend, beter dan wie dan ook had kunnen dromen.
En hoeveel waren het er geweest zonder alle maatregelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
O echt joh 4.3 miljoen corona doden!?
Op 8 miljard mensen? 0.05% van de populatie? Waar waren die anders niet overleden dit jaar? Of volgend jaar? Of het jaar daarop?
Het is totaal insigificant dat aantal doden. Maar je zult wel denken dat je verstandige dingen zegt met die absolute getallen die niemand in perspectief lijkt te zetten.
Inderdaad. Die dansleraar weet daar alles van.quote:Man het volk is makkelijk te playen.
Weet jij veel, met de Zweedse methode? Evenveel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er geweest zonder alle maatregelen?
[..]
Inderdaad. Die dansleraar weet daar alles van.
Kijk naar Zweden. Ongeveer gelijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er geweest zonder alle maatregelen?
Gewoon de Maurice de Hond hypothese volgen.. Dan heb je 95% te pakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kijk naar Zweden. Ongeveer gelijk?
Of kijk naar Texas.
We weten inmiddels dat de meeste lockdown-maatregelen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |