abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200830257
Artikel van de Herald Sun, die laat zien hoe belachelijk draconisch de Australische Corona-maatregelen zijn. Een moeder mag haar doodzieke dochter niet opzoeken, dat terwijl de moeder volledig gevaccineerd is en bereid is zelf te betalen voor 2 weken quarantaine.

Waarom blijven de autoriteiten daar doen alsof Corona een airborne super-aids is? Misschien is het omdat Dan Andrews, premier van de staat Victoria, een enorme deal van honderden miljarden heeft gesloten met China?

Desperate NSW mum denied entry to see cancer stricken daughter in Melbourne

The Victorian health bureaucracy and the Dan Andrews government should be ashamed of the cruelty being inflicted on vulnerable people in the name of Covid safety.

We have already seen the inhumane bastardry that kept a mother from seeing her 16-year-old son for more than three weeks after he woke from a coma. Then there was the denial of an exemption for the funeral of an eight-year-old boy in Warrnambool, despite there not being a single case of Covid-19 in the country town.

Now comes another low, with a fully vaccinated Sydney mum being denied permission to enter the state to see her cancer-stricken daughter.

Katarina Anderson has not only received both Covid-19 jabs but is willing to pay for two weeks of hotel quarantine to enter Victoria from NSW. However, her application for a compassionate travel exemption, which she applied for three weeks ago, was refused on Friday.

Ms Anderson wants to come to Melbourne to care for her daughter, Georgie, who is undergoing intensive chemotherapy treatment for an aggressive breast cancer that has spread.

The family has been left devastated by Victorian health authorities rejection of Ms Anderson’s application.
Georgie’s husband, Kael Hudson, has also spoken about the difficulty of caring for his wife while working full-time and attending to two children, aged two and four.

“We’re from Sydney, we have no family down here, so it’s very hard trying to take on a full-time carer’s role for my wife and look after the kids,” he told Sky News Australia.

If health authorities across the country can grant exemptions for Hollywood stars and AFL players, then surely bureaucrats can find a way to accommodate a desperate family coping with what is already a deeply distressing situation.

Telling a mother she can’t be there to provide comfort and care for her daughter is borderline barbaric.
In a civilised society such cruelty would be universally abhorred.

But throughout this pandemic we have seen too many people lose all sense of perspective and rationality and allow fear to overwhelm their decency.

Premier Andrews said on Sunday he would “double check” the case and make sure “nothing has been missed”.
“It may well be where we’re at, there are a number of people who’ve got very good reasons to come here, but the answer just has to be no”, he said.

One can only hope that media attention will see a different outcome for this family but you can be sure there are plenty of other similar cases of good people needlessly suffering so that politicians and health officials can appear tough.

https://archive.is/fHdMh#selection-1717.0-1755.238

Niet gearchiveerde link: https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 09-08-2021 15:48:41 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 15:21:52 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200830281
Ik zou in zo'n geval gewoon alles doen wat nodig is om daar te komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200830338
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou in zo'n geval gewoon alles doen wat nodig is om daar te komen.
En dan zit je in de gevangenis terwijl je dochter sterft
pi_200830359
Australië, wat een land..... Ze vinden zichzelf heel wat, maar het blijken gewoon zieke geesten te zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2021 @ 15:30:18 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200830402
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 9 augustus 2021 @ 15:44:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200830649
Wat is dit nou weer voor bron? Archive.is ? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200830687
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu kan ze er ook niet bij zijn. Er is niks te verliezen.
Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemen
pi_200830702
quote:
16s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:44 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit nou weer voor bron? Archive.is ? :')
En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!

Moeilijk he internetten :')

Veel succes met het lezen van de originele link:

https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446
  maandag 9 augustus 2021 @ 15:51:52 #9
338319 ZarB
Piña colada
pi_200830755
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200830985
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef ZarB het volgende:
Australië is echt helemaal doorgeslagen. Dat vond ik hier al, met bejaarden die niet eens afscheid van elkaar konden nemen, maar toen wisten we nog niet beter. Maar dit is echt beyond gewoon. Wat een dom kut land.
Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:09:43 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200831000
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En wat gebeurt er als je op de link klikt? Dan zie je de originele bron!

Moeilijk he internetten :')

Veel succes met het lezen van de originele link:

https://www.heraldsun.com(...)023305b8f-1628513446
Waarom post je die dan niet? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:11:15 #12
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200831029
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200831092
Het Australische beleid faalt omdat ze hun vaccinaties niet op orde hebben. Het is niet moeilijker dan dat.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:36:42 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831404
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef airconditioning het volgende:
Regels zijn regels en je hebt je eraan te houden. De dochter zou ook dood gaan aan kanker zonder de maatregelen en ze kunnen toch videobellen?
Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingen :') Zelfs @Erno-BE zou hier nog genuanceerder tegenaan kijken.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:37:35 #15
496301 airconditioning
pi_200831415
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:36 schreef ZarB het volgende:

[..]

Maar die regels slaan als een lul op een drumstel. Lockdowns voor 4 besmettingen :') Zelfs @:Erno-BE zou hier nog genuanceerder tegenaan kijken.
Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappers 8)7
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:49:27 #16
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831550
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ohja vergeten dat jij het beter weet dan virologen en gezondheidswetenschappers 8)7
Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:53:40 #17
496301 airconditioning
pi_200831606
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:49 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als het zo'n geweldig beleid was deed elk land het wel he? Bovendien, als je je een beetje inleest over corona kun je ook zelf wel constateren dat het beleid van Australië complete onzin is. Maar goed, sommige mensen hebben regeltjes nodig en vragen zich dan niet af waarom die er zijn. China zou je graag als inwoner willen hebben denk ik.
Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.
pi_200831658
"Een deal van honderden miljarden met China". Probably speelt weer op de onderbuik
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:56:33 #19
338319 ZarB
Piña colada
pi_200831663
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:53 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Dat zeg je niet maar de doet wel alsof je het allemaal beter weet. Heeft niks met China te maken is gewoon gezond verstand gebruiken. Je gaat als leek toch ook afvragen welke programeertalen en frameworks/strategieën goed zijn en welke niet, laat het aan de ICT-ers over en in dit geval; de gezondheidswetenschappers. Het probleem van dit tijdperk is gedrag wat jij nu uitstraalt, anders hadden we covid allang onder controle.
Blablabla. Doei dikke troll.
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:58:22 #20
496301 airconditioning
pi_200831694
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef ZarB het volgende:

[..]

Blablabla. Doei dikke troll.
Doei dikke troll.
pi_200831818
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:56 schreef Idisrom het volgende:
"Een deal van honderden miljarden met China". Probably speelt weer op de onderbuik
Victoria deepens engagement with Beijing's controversial Belt and Road initiative

https://www.abc.net.au/ne(...)lt-and-road/11636704

Nog steeds niet willen inzien dat China overal ter wereld politici in hun zak heeft |:(
pi_200832011
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou ja je kan videobellen om maar iets te noemen
Beetje moeilijk om voor je zieke dochter te zorgen via videobellen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200832015
quote:
Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoor _O_
-XOXO-
  maandag 9 augustus 2021 @ 17:18:21 #24
496301 airconditioning
pi_200832035
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ah we hebben er een van de “befehl ist befehl” hoor _O_
Worden er nu ook massaal mensen met een verkeerde afkomst afgeslacht? Wat een respectloze en ernstige uitspraak die je hier doet, oppassen daarmee
pi_200832038
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef HPoi het volgende:

[..]

Je moet die border control serie in Australië op TV eens bekijken. Vaak ook wel terecht wat ze daar doen, maar soms ook gewoon onmenselijk, tot het idiote aan toe.
Ze gaan helemaal full retard als je een zakje plantaardige snacks meeneemt vanuit een Aziatisch land.
pi_200832053
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:18 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Worden er nu ook massaal mensen met een verkeerde afkomst afgeslacht? Wat een respectloze en ernstige uitspraak die je hier doet, oppassen daarmee
Klakkeloos arbitraire regeltjes opvolgen moet je ook mee oppassen.
-XOXO-
  maandag 9 augustus 2021 @ 17:22:00 #27
496301 airconditioning
pi_200832086
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:19 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Klakkeloos arbitraire regeltjes opvolgen moet je ook mee oppassen.
Tenzij je een wappie bent want dan weet je het natuurlijk beter dan de gezondheidswetenschappers 8)7
pi_200832746
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje moeilijk om voor je zieke dochter te zorgen via videobellen.
Ja er zijn wel meer dingen moeilijk via videobellen.
pi_200833773
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Tenzij je een wappie bent want dan weet je het natuurlijk beter dan de gezondheidswetenschappers 8)7
Bedoel je de gezondheidswetenschappers van bijv. het OMT die er met hun modellen compleet naast zaten?
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:18:36 #30
496301 airconditioning
pi_200833816
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bedoel je de gezondheidswetenschappers van bijv. het OMT die er met hun modellen compleet naast zaten?
Ze zaten in de goede richting maar mocht wel wat strenger inderdaad. Maar ze leren tenminste van hun fouten
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:12:36 #31
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200834846
Australië en Nieuw Zeeland zijn de laatste nog enige nadenkende landen op deze wereld als het gaat om invoer van spullen en mensen maar dit slaat echt door ja :')
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:28:31 #32
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_200835190
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Denk dat ik makkelijker slaap op die rubberen kut mat wetende dat ik alles heb geprobeerd dan thuis in eigen bed wetende dat ik het niet geprobeerd had omdat ik te laf was.
pi_200838074
TS, ik ben blij met jouw inbreng in NWS
n
pi_200838604
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:08 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Ja er zijn wel meer dingen moeilijk via videobellen.
Wat een kutdooddoener zeg, het zal je bloedeigen dochter maar zijn, es kijken of je dan nog zo in de maat loopt.
pi_200838617
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef ZarB het volgende:
Domme kut politici.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200838635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Domme kut politici.
95% van de bevolking vind dat de Australische politici de juiste keuzes hebben gemaakt mbt covid dus als de politici dom zijn dan is dat iig voor Australische bevolking de juiste domheid.

quote:
Almost all Australian adults (95%) say that Australia has handled COVID-19 well, with a 22-point jump in those saying Australia has handled COVID-19 ‘very well’

https://www.lowyinstitute.org/publications/covidpoll-2021

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2021 00:28:53 ]
pi_200838681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

95% van de bevolking vind dat de Australische politici de juiste keuzes hebben gemaakt mbt covid dus als de politici dom zijn dan is dat iig voor Australische bevolking de juiste domheid.
[..]

Daarom waren er ook geen protesten, is iedereen superblij met de vaccinatiecampagne en blijven de mensen zelf echt graag thuis in een uitzichtloze lockdown. Massale protesten waren er ook niet.

Geloof je het zelf, tijger?
1947-2016
pi_200838692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Domme kut politici.
En dan te bedenken dat die dictatoriale parasieten ook nog eens met het belastinggeld van degenen, die ze onderdrukken, aan de vreet gehouden worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200838723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daarom waren er ook geen protesten, is iedereen superblij met de vaccinatiecampagne en blijven de mensen zelf echt graag thuis in een uitzichtloze lockdown. Massale protesten waren er ook niet.

Geloof je het zelf, tijger?
Ik snap jouw probleem niet echt, ik geef aan wat de polls in Australie zeggen. Er is een groot protest geweest, volgens mij, in Sydney met een paar duizend mensen in een stad van 5 miljoen, als jij dat wil vertalen naar een massale volksopstand dan moet je dat vooral doen maar volgens mij stelt het niet zo veel voor.

Verder interesseert het mij vrij weinig, het is in mijn opinie een enorm faal beleid waar blijkbaar wel een met grote steun vanuit de bevolking. Als je dat wil afschuiven op politici, prima, het komt mij wat gekunstelt voor.
pi_200838727
Ze draaien wel een klein beetje door daar
pi_200838728
quote:
Ik hoop dat jij aan het trollen bent.
pi_200838769
Dat achterlijke land doet me denken aan de film demolition man. Alles formeel en bureaucratisch. Geen plek voor emotie. Iedereen gerobotiseerd. Het ideale wereldbeeld van linkse psychopaten, een geindividualiseerde samenleving op globaal niveau.
pi_200838782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

[..]

quote:
The Lowy Institute Poll reports the results of a nationally representative online and telephone survey conducted by the Social Research Centre (SRC) between 15 and 29 March 2021, with a sample size of 2222 Australian adults.
De situatie is in 4 maanden nogal wat veranderd natuurlijk. Even wat beter opletten.
pi_200838894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 01:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

[..]

De situatie is in 4 maanden nogal wat veranderd natuurlijk. Even wat beter opletten.
Nee, dat wist ik wel degelijk maar ik kon geen nieuwere vinden en ik had ook geen zin er al te veel tijd in te steken, het staat je uiteraard vrij om je kritiek ook in daden om te zetten en zelf dan een nieuwere poll aan te dragen.
pi_200840842
quote:
_O-
Zo grof dat je hier gewoon om moet lachen.
1947-2016
pi_200841065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik snap jouw probleem niet echt, ik geef aan wat de polls in Australie zeggen. Er is een groot protest geweest, volgens mij, in Sydney met een paar duizend mensen in een stad van 5 miljoen, als jij dat wil vertalen naar een massale volksopstand dan moet je dat vooral doen maar volgens mij stelt het niet zo veel voor.
Snap jouw probleem nooit zo goed dat je direct persoonlijk moet worden.
'Maar' een paar duizend mensen die gaan protesteren. Hier in NL is ook nog geen massaal protest geweest terwijl er toch best wat onvrede is inmiddels over het kabinetsbeleid. Zegt niks over hoe kleiner de protesten zijn of er geen onvrede is. Want die is er zeker met het beleid van lockdown naar lockdown om een handvol besmettingen iedere keer.

Even verder er in gedoken.
https://melbourneinstitut(...)esponse-to-pandemic2

Het is vooral dat de Australiers in meerderheid tevreden zijn over de steunmaatregelen:
quote:
particular, the first survey found that 60 per cent of Australians report being moderately to very satisfied with government economic policies to support jobs and keep people at work,
Niet over het beleid zelf. Kan me slecht voorstellen dat 95% van de mensen het echt helemaal tof vindt dat het leger door de straten loopt, je je bek moet houden tegen je buren en je stervende kind niet mag bezoeken.

quote:
Verder interesseert het mij vrij weinig, het is in mijn opinie een enorm faal beleid waar blijkbaar wel een met grote steun vanuit de bevolking. Als je dat wil afschuiven op politici, prima, het komt mij wat gekunstelt voor.
Is het ook. En daarom kan ik me niet voorstellen dat een lukashenko achtig % achter de regering staat als het gaat om de covid response.
1947-2016
pi_200845049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 02:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik wel degelijk maar ik kon geen nieuwere vinden en ik had ook geen zin er al te veel tijd in te steken, het staat je uiteraard vrij om je kritiek ook in daden om te zetten en zelf dan een nieuwere poll aan te dragen.
Zo werkt het natuurlijk niet. Jij doet een claim en vervolgens probeer je die te onderbouwen met informatie waarvan je wist dat het allang niet meer relevant is. Je verdediging als je vervolgens op je bullshit gewezen wordt is dan te zeggen dat je geen zin had om je boude uitspraak te ondersteunen.

Ik ga je problemen niet voor je oplossen, kom zelf maar met een nieuwere poll en als je die niet kunt vinden kun je ook gewoon toegeven dat je voor je beurt sprak.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 10-08-2021 14:18:08 (laat die persoonlijke shit maar achterwege) ]
pi_200845084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Zo werkt het natuurlijk niet. Jij doet een claim en vervolgens probeer je die te onderbouwen met informatie waarvan je wist dat het allang niet meer relevant is. Je verdediging als je vervolgens op je bullshit gewezen wordt is dan te zeggen dat je geen zin had om je boude uitspraak te ondersteunen.

Ik ga je problemen niet voor je oplossen, kom zelf maar met een nieuwere poll en als je die niet kunt vinden kun je ook gewoon toegeven dat je voor je beurt sprak.
Je loopt nu van alles te verzinnen. Ik heb een bron gegeven voor mijn post, als jij vind dat die bron te oud is dan mag jij een nieuwere opzoeken, dat is niet aan mij om te doen

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 10-08-2021 14:18:17 ]
pi_200845112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je loopt nu van alles te verzinnen. Ik heb een bron gegeven voor mijn post, als jij vind dat die bron te oud is dan mag jij een nieuwere opzoeken, dat is niet aan mij om te doen
Is 95% van de Australiërs voorstander van het beleid ja of nee?
pi_200847465
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:12 schreef KomVissen het volgende:
TS, ik ben blij met jouw inbreng in NWS
^O^
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:12:26 #51
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200848344
We zitten tenslotte in een pandemie, extreem treurig voor die moeder natuurlijk, maar misschien ook wel een beetje treurig voor alle nabestaanden van de 4.3 miljoen Coronadoden.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_200882180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
We zitten tenslotte in een pandemie, extreem treurig voor die moeder natuurlijk, maar misschien ook wel een beetje treurig voor alle nabestaanden van de 4.3 miljoen Coronadoden.
De moeder is gevaccineerd en is bereid in quarantaine te gaan. Wat lul je nou?
pi_200882225
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
_O-

O echt joh 4.3 miljoen corona doden!?

Op 8 miljard mensen? 0.05% van de populatie? Waar waren die anders niet overleden dit jaar? Of volgend jaar? Of het jaar daarop?

Het is totaal insigificant dat aantal doden. Maar je zult wel denken dat je verstandige dingen zegt met die absolute getallen die niemand in perspectief lijkt te zetten.

Man het volk is makkelijk te playen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:30:38 #54
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200882226
quote:
13s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De moeder is gevaccineerd en is bereid in quarantaine te gaan. Wat lul je nou?
Dat verandert de zaak. Ik heb niet het gehele artikel gelezen. Als dat zo is vind ik Australie wel heel streng en onmenselijk.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_200882268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ach, dit persoon heeft een dogmatisch overtuiging dat Covid heel erg is en Vaccins heel goed werken, en whatever de overheid aan hem weet te voeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200882717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach, dit persoon heeft een dogmatisch overtuiging dat Covid heel erg is en Vaccins heel goed werken, en whatever de overheid aan hem weet te voeren.
Daar is niets dogmatisch aan. Vaccins werken uitstekend, beter dan wie dan ook had kunnen dromen.
pi_200882761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Daar is niets dogmatisch aan. Vaccins werken uitstekend, beter dan wie dan ook had kunnen dromen.
Op zijn manier wel, want hij trekt het in het extreme en tegengeluid wat iets af zou zwakken is per definitie nonsense, maakt niet uit welke bron.

Vaccins werken prima, beter dan ooit kunnen dromen natuurlijk gewoon niet, men dacht wel ff dat er groepsimmuniteit mogelijk was en weet ik veel wat maar gevaccineerden raken net zo hard besmet als niet gevaccineerd.

Dus nee, dat is gewoon een inschattingsfout.
pi_200882847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

O echt joh 4.3 miljoen corona doden!?

Op 8 miljard mensen? 0.05% van de populatie? Waar waren die anders niet overleden dit jaar? Of volgend jaar? Of het jaar daarop?

Het is totaal insigificant dat aantal doden. Maar je zult wel denken dat je verstandige dingen zegt met die absolute getallen die niemand in perspectief lijkt te zetten.
En hoeveel waren het er geweest zonder alle maatregelen?
quote:
Man het volk is makkelijk te playen.
Inderdaad. Die dansleraar weet daar alles van.
pi_200883043
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Die dansleraar weet daar alles van.
Weet jij veel, met de Zweedse methode? Evenveel.

Je had het over het aantal doden toch dat zo bijzonder was? Nu begin je opeens te nuanceren... Kom nou toch.
pi_200883093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Kijk naar Zweden. Ongeveer gelijk?

Of kijk naar Texas.

We weten inmiddels dat de meeste lockdown-maatregelen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
pi_200883464
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Kijk naar Zweden. Ongeveer gelijk?

Of kijk naar Texas.

We weten inmiddels dat de meeste lockdown-maatregelen niet zoveel verschil hebben gemaakt.
Gewoon de Maurice de Hond hypothese volgen.. Dan heb je 95% te pakken.

Die laatste 5%.. Beter van niet...die is prijzig.
pi_201258958
Rules for thee!

Scott Morrison granted travel exemption for Father’s Day dash to Sydney on VIP jet

Scott Morrison secured a travel exemption to return to Sydney for Father’s Day over the weekend despite prohibitions that require anyone visiting Sydney to isolate on return to Canberra for 14 days.

The Prime Minister’s office has confirmed Mr Morrison flew on a taxpayer-funded VIP flight to Sydney on Friday afternoon and that he returned on Monday morning.

News.com.au understands he was planning to relocate to Sydney for the foreseeable future after seven weeks away from his family in Canberra.

However, those plans changed when he had to return to Canberra briefly for a meeting of the national security committee of cabinet that could not be conducted remotely for security reasons.

As a result, he flew to Sydney for Father’s Day and then returned to Canberra.

https://www.news.com.au/t(...)24e61f4a9054a6d01858
pi_201259113
Prima organisatie in Australië, die gaan de komende jaren prima tijden tegemoet.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')