Ja, dat was mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:45 schreef golfer het volgende:
Knap wat Bobby McFerrin allemaal met zijn stem kan doen.
Ik schreeuwde bijna tegen hem dat hij naar de zee moest kijken.quote:
Ja verschrikkelijk inderdaad als je je realiseert dat wij de prijs moeten betalen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:36 schreef golfer het volgende:
Vreselijke beelden blijven het. Al die wanhopige vluchtelingen.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:38 schreef wuuht het volgende:
Ja verschrikkelijk inderdaad als je je realiseert dat wij de prijs moeten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poef.....gone! ©golfer
Nogmaals: wat heb jij er zelf voor betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:46 schreef wuuht het volgende:
geen zin in deze discussie, de effecten van vluchtelingen in een land zijn wel bekend.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:51 schreef golfer het volgende:
Heel erg VPRO, deze film.
Vroeger zou ik gezegd hebben: Kriterion of Springhaver-film.Of Cinecitta, Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vage sjit, maar fascinerend.
Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven. Alle negatieve gevolgen van vluchtelingen is de prijs die betaald wordt. Jij probeert het onterecht alleen op mij persoonlijk te betrekken terwijl ik het daar helemaal niet over had.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heb jij er zelf voor betaald?
Zeg dan niet van die domme dingen, als je verder geen onderbouwing doet.
Gelul. Wat zijn voor jou alle negatieve gevolgen en welke prijs betaal jij er zelf voor? En dan niet met een oppervlakkig populistisch nageblaat antwoord komen, maar met een goede en met feiten onderbouwde mening?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:02 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven. Alle negatieve gevolgen van vluchtelingen is de prijs die betaald wordt. Jij probeert het onterecht alleen op mij persoonlijk te betrekken terwijl ik het daar helemaal niet over had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |