Ik ben wel benieuwd waar 'm dat verschil nou inzit. Die wedstrijden tegen Drita / Luzern & ADO / Atleti. Een week later is het een wereld van verschil. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daarom.
Het is overigens niet erg dat het een paar keer overkomt dat je door de ondergrens zakt, maar het afgelopen seizoen was dit ongeveer 1/3 van de wedstrijden
Je doelt op die 6-2?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de wedstrijd Feyenoord - Ajax.
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar 'm dat verschil nou inzit. Die wedstrijden tegen Drita / Luzern & ADO / Atleti. Een week later is het een wereld van verschil. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
En een fitte Bijlow wil ook meehelpen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.
ADO heb ik niet gezien, maar Atlético heeft een voorbereiding waar iedereen in fasen vrij laat instroomt/fysiek nog helemaal op gang moet komen, en lang niet iedereen staat op zijn juiste positie. Volgende week speelt Atlético tegen FC Tapia en als ze zo voor de dag komen gaan ze daar niet van winnen.
Klopt, maar even los van de tegenstander wordt ook het voetbal beter en beter. Minder slordige passes, niet veel onnodig balverlies, tempo ligt hoger, meer combinaties etc.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drita paste zich aan aan Feyenoord, Luzern voetbalt meer mee.
ADO heb ik niet gezien, maar Atlético heeft een voorbereiding waar iedereen in fasen vrij laat instroomt/fysiek nog helemaal op gang moet komen, en lang niet iedereen staat op zijn juiste positie. Volgende week speelt Atlético tegen FC Tapia en als ze zo voor de dag komen gaan ze daar niet van winnen.
Grim kennende gaan ze Feyenoord wel fanatiek afjagen en hebben natuurlijk vrij snelle jongens voorin.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar even los van de tegenstander wordt ook het voetbal beter en beter. Minder slordige passes, niet veel onnodig balverlies, tempo ligt hoger, meer combinaties etc.
Maar goed, ik moet het allemaal nog maar zien in hoeverre we dat dan doortrekken naar bijvoorbeeld Willem II.
Hoe staat het eigenlijk met Veerman?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
Heb wel genoeg gezien van die Bozenik trouwens.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef fetX het volgende:
Heb wel genoeg gezien van die Bozenik trouwens.
Geen idee. Neem aan dat ‘ie nog steeds te duur is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Veerman?
Maar in plaats van dat we tegen betere tegenstanders winnen omdat we ze (vanuit ons perspectief) achterin vastzetten maken we het nu betere tegenstanders moeilijk omdat we ze voorin al vastzetten. Wezenlijk verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
We moeten nu ook niet meteen in het positieve doorslaan natuurlijk. Feyenoord kan altijd wat extra’s tegen betere tegenstanders. Dat zien we al jaren. Als we wat van het goede spel tegen Luzern donderdag en daarna Willem II terugzien, dan ga ik langzaamaan de toekomst toch wel echt wat positiever zien. Ik blijf me namelijk nog wel zorgen maken om de wat kleinere tegenstanders.
Twee middenvelders centraal achterin waarvan één de naam Fer draagt.quote:
Maar als hij de 1-0 maakt kun je wel roepen dat de bannis gebrokenquote:
Deze post krijgt echt géén like.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar als hij de 1-0 maakt kun je wel roepen dat de bannis gebroken.
Hij was ook binnen de minuut buiten adem en doorgezweet en heb hem sindsdien enkel hijgend in beeld gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |