Nou ja er bestonden natuurlijk al speciale homoverenigingen. Ach maakt het uit, gefeliciteerd @fetX !quote:
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".quote:
LHBT+ers lopen hand in hand*quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inb4 "Homo's lopen hand in hand".
Te makkelijk dit.
Zou niet weten waarom. Bovendien was er ook interesse voor Dost uit Turkije.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las dat Bas Dost op de bank zit in Belgi๋.... Arnesen gaat toch niet bij hem uitkomen?
Dat zal wel een last minute dingetje worden met die spits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Ben echt benieuwd of er nog een spits uit de hoge hoed getoverd wordt.
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.quote:
Fer moet gewoon centen pakken in Turkije, is hem gegund. Kan het niet meer bijbenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hoop ik niet dat Slot zowel Fer als Burger ziet als CV's en Hendriks voor de backpositie.
Anders mag daar echt nog wel wat bij. Maar eerst een spits.
Ja, aan de andere kant mag je ook wel concluderen dat het het gewoon niet gaat worden. Kuiptalk zegt het al; als je 4 voorbereidingen mee mag doen en je 4 keer een trainer niet weet te overtuigen is het beter om ergens anders wel speeltijd te gaan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook erg jammer eerlijk gezegd. Prima voetballer.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:00 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Logisch. Is een prima technische voetballer, maar vrij traag. Oogt een beetje als een veteraan. Lekker nieuwe start maken op iets lager niveau, dan kan het nog best wat worden voor hem.
Was wel te verwachten maar het is echt een behoorlijke metamorfose geworden zo. Achterin voor de helft anders, het middenveld blijft 1 speler van over (als die nieuwe gozer bevalt dan) en dan denk ik dat Kokcu blijft spelen. En voorin is er ook wel het 1 en ander anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:04 schreef fetX het volgende:
Diemers, AEB, Teixeira en Fer mogen dus vertrekken op het middenveld. Hopelijk gaan er daar dan in ieder geval nog 2/3 van weg.
Houden we dus dit over:
Toornstra
Kokcu
Til
Aursnes
Hartjes
Milambo
Antonucci
Niet verkeerd.
Niet elke groepering hoeft toch een apart clubje op te richten? Als je dat vindt ben je blijkbaar direct homofoob.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |