Jack Bauer had er anders behoorlijk veel succes meequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Marteling is al zeer lang een bewezen ineffectief middel om te hopen op enige vorm van waarheidsvinding.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 04:11 schreef the-eye het volgende:
Het lijkt me wel zo handig als de juiste man zich dan even gaat melden bij de ontvoerders.
Bij mensen die écht niks weten wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Marteling is al zeer lang een bewezen ineffectief middel om te hopen op enige vorm van waarheidsvinding.
Vroeger werden er voor dit soort opdrachten vaak huurlingen uit het voormalige Joegoslavië gehaald, prijzig maar dan werd het klusje wel geklaard. Nu nemen ze liever een wollah waz met jou straatrat voor een rug of twee. Pay peanuts get monkeys.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:14 schreef TLC het volgende:
Verwisseling bij liquidaties, nu n verwisseling bij een ontvoering, criminelen moeten hoog nodig eens naar n opticien voor een oogmeting (en een bril)
Ja, duh.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij mensen die écht niks weten wel.
Het nut is dus de door jou gewenste bekentenis afdwingen zodat je daarna kan verkondigen dat je weer een ketter/antirevolutionair/terrorist/pedo hebt kunnen pakken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:04 schreef Shotty het volgende:
voor de rest zal de gemartelde altijd gaan vertellen wat hij denk dat de ondervrager wil horen, en is dus volslagen nutteloos.
Ik ben bang van niet. Anders zouden we het wel horen,quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
Is die ontvoerde man nou al gevonden of nog steeds niet?
Als het om waarheidsvinding gaat wel ja. Als ik van jou wil weten waar je portemonnee is en ik hang je net zo lang aan het stopcontact tot je het vertelt is de kans van slagen zo goed als honderd procent.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:04 schreef Shotty het volgende:
voor de rest zal de gemartelde altijd gaan vertellen wat hij denk dat de ondervrager wil horen, en is dus volslagen nutteloos.
Tenzij hij zijn portemonnee kwijt is en geen idee heeft waar ie isquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als het om waarheidsvinding gaat wel ja. Als ik van jou wil weten waar je portemonnee is en ik hang je net zo lang aan het stopcontact tot je het vertelt is de kans van slagen zo goed als honderd procent.
Dit is trouwens geen pleidooi om dat dan ook maar in te voeren.
Goeie wel voor Specsavers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:14 schreef TLC het volgende:
Verwisseling bij liquidaties, nu n verwisseling bij een ontvoering, criminelen moeten hoog nodig eens naar n opticien voor een oogmeting (en een bril)
Die wachten liever op de liquidatie uitverkoopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |