Dan koop je een retourticket met open terugkeer datum.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vrijheid te kunnen kiezen of ik na één week of na 3 weken pas terug wil.
Wist niet dat dat bestond, thanks.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan koop je een retourticket met open terugkeer datum.
Dat kan lastig zijn in landen als Canada, want je moet kunnen aantonen dat je er niet langer gaat blijven dan als toerist mag. Een enkeltje is vragen om extra controle bij de grens. Je kunt dan beter een flexibel ticket kopen, dan kun je de datum gratis of voor een bepaald bedrag veranderen. Is vaak nog steeds goedkoper dan 2 enkeltjes ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vrijheid te kunnen kiezen of ik na één week of na 3 weken pas terug wil.
Hey hallo, ken ik u niet ergens van?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan lastig zijn in landen als Canada, want je moet kunnen aantonen dat je er niet langer gaat blijven dan als toerist mag. Een enkeltje is vragen om extra controle bij de grens. Je kunt dan beter een flexibel ticket kopen, dan kun je de datum gratis of voor een bepaald bedrag veranderen. Is vaak nog steeds goedkoper dan 2 enkeltjes ook.
In eerste instantie British Columbia, maar ik wil meerdere provincies aan doen, dus als vliegen op Alberta bijvoorbeeld goedkoper is, is dat ook een afweging.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
En ontopic: je kunt natuurlijk een site als Skyscanner raadplegen om een idee te krijgen van de ticketprijzen en wat er zoal in die richting vliegt.
Welke bestemming in Canada heb je op het oog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |