SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn verdediging, een hoop van die bands is eigenlijk van voor mijn tijd.
Ijsdraakje is forever 23quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??![]()
![]()
Ja, díe wel. De rest is net wat eerder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??![]()
![]()
Hij is zo tofquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom kon ik deze nog niet
@:ltvdk
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
oh wacht.. dat is ook echt Michael schack op die plee
Ja, nee, da's me te oud.quote:
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??quote:
Marky Markquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??
Ik scoor ook redelijk, tenzij het een 00's quiz is...quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een goeie om mee te nemen naar popquizzen.
00's red ik ook nog wel, recenter dan dat wordt een probleem.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik scoor ook redelijk, tenzij het een 00's quiz is...
Donniequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??
M'n team had een keer gewonnen omdat ik als ENIGE IN DE HELE TOKO het antwoord wist op een vraag over Paris Hilton.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een goeie om mee te nemen naar popquizzen.
oh zo is mijn YouTube ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn YouTube
Defqon 1 spul vs. Cradle of Filth.
Bij mij thuis is Mark Wahlberg nog gewoon Markie Mark en de broer van.quote:
Wait, wacht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij thuis is Mark Wahlberg nog gewoon Markie Mark en de broer van.
In The Departed speelt nog een broer van ze.
Ik weet niet of ik durf te klikkenquote:
ideale cool down muziekquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik durf te klikken
Wie is de andere broer dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt best veel op Donnie dus dan herken je hem zo.
Fransquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
als frans Duits?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
...Nederlands-Engels woordenboek.
Neemt net zoveel ruimte in
Frans-Duits-Nederlands-Engels woordenboek.quote:
quote:
Goeiequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat ook de BeeGees al genoemd zijn..
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:54 schreef CherryLips het volgende:
Over binnenlopen gesproken, ik hobbel hier ergens tussen
Wanneer loop je?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop daar best relaxed langs eigenlijk
Halve dag wachten in de stromende regen, gezeik met stomme wijven, duwen, trekken, haat en nijd. Dan door de controle, hoge trap op, stukje rennen, HET HELE VELD OVER RENNEN en dan begint de ellende pas. Het is echt niet gezellig daar vooraan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel van wat meer niche zooi leuk vinden, je hoeft niet zo te rennen voor een goeie plek.
Ik ben ooit eens meegegaan naar een BSB-concert (ver na de populaire periode), goddamn wat een KUTpubliek is dat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halve dag wachten in de stromende regen, gezeik met stomme wijven, duwen, trekken, haat en nijd. Dan door de controle, hoge trap op, stukje rennen, HET HELE VELD OVER RENNEN en dan begint de ellende pas. Het is echt niet gezellig daar vooraan.
Ja echt hč. Dan wil je naar de plee maar laten die kutten die net achter je stonden je er niet meer langs. Laten ze je gewoon struikelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens meegegaan naar een BSB-concert (ver na de populaire periode), goddamn wat een KUTpubliek is dat.
Ik ben dus metallui gewend, die laten je gewoon naar je oorspronkelijke plekje teruglopen na een bar/wc-bezoek. Die wijven dus echt niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hč. Dan wil je naar de plee maar laten die kutten die net achter je stonden je er niet meer langs. Laten ze je gewoon struikelen.
Nee het is enorm kliekerig altijd. De laatste paar keer heb ik tegen de meisjes achter me gezegd dat ik even naar de wc ging, dat ze daar even rekening mee konden houden. En dan reageren ze heel aardig van "ja hoor geen probleem". Dus het kan wel. En andersom ook, als zij dan naar de wc gingen gaven ze dat ook even aan zodat we konden helpen met de terugkeerquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dus metallui gewend, die laten je gewoon naar je oorspronkelijke plekje teruglopen na een bar/wc-bezoek. Die wijven dus echt niet.Ik heb m'n zus maar een bericht gestuurd van 'Joe, ik sta daar, zie je na afloop wel weer'.
Oh, was dat het.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is enorm kliekerig altijd. De laatste paar keer heb ik tegen de meisjes achter me gezegd dat ik even naar de wc ging, dat ze daar even rekening mee konden houden. En dan reageren ze heel aardig van "ja hoor geen probleem". Dus het kan wel. En andersom ook, als zij dan naar de wc gingen gaven ze dat ook even aan zodat we konden helpen met de terugkeer
Ik hoopte zo op een nieuw origineel nummer en niet een Iggy Pop cover.quote:
Het is Davidquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoopte zo op een nieuw origineel nummer en niet een Iggy Pop cover.
Helaas....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom rommel van hier alleen incognito openenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:49 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n youtube is wel echt gefucked nu.
Live gezien bijquote:
Ze worden steeds brutaler met vaccinerenquote:Op zondag 8 augustus 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
De tiefus ik ben helemaal kapot geprikt, moest me verstoppen onder de dekens
Hallo vriendjequote:
Ik lig ongeduldig in bed te wachten op onze serveerster met koffie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je koffie rondbrengen vandaag?
Wij zouden de 8 uur zitten op een bureaustoel weer met gemak winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Opvallend nog steeds als ik zo de OS medailles bezie, ik kreeg ooit medische les dat mensen uit de Hoorn van Afrika verhoudingsgewijs meer rood spierweefsel hebben, die moeten al generaties lang pokkever lopen voor water of om achter een beestje aan te rennen, de marathonlopers, daartegenover staan de sprinters uit West- en Centraal Afrika, genoeg water en jungle zodat die meer hebben aan wit spierweefsel, oftewel snel en kort achter het beestje aan rennen.
Slow red twitch muscle tissue against fast white twitch muscle tissue.
USAcademyforLearningShitonSundaymorning.
Acht uur stilzitten is ook topsport ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zouden de 8 uur zitten op een bureaustoel weer met gemak winnen.
Scottish dreich summer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Je weet dat het hard heeft geregend als je ‘s morgens een plasje water onder je slaapkamerraam vindt
Ik kan na een vakantie niet wennen. Ben helemaal moe na 8 uur kantoorwerkquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zouden de 8 uur zitten op een bureaustoel weer met gemak winnen.
Zoiets als kleurloos, grauw, stormachtig, vol vocht en ontdaan van iedere andere kleur dan zwart en grijs.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft dreich ongeveer dezelfde betekenis als ons drek, in de zin van klote?
Het is dan ook vreselijk ongezond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan na een vakantie niet wennen. Ben helemaal moe na 8 uur kantoorwerk
Hmm, mooi welquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Maar dan in de romantische zin van het woord dus niet perse negatief.
Zwaar fysiek werk kun je tackelen door daarna desnoods 10 minuten uit te hijgen en daarna ben je weer fit in je lijf en je hoofd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan na een vakantie niet wennen. Ben helemaal moe na 8 uur kantoorwerk
Al mijn decanen zeiden vroeger dat ik maar popster of rockster moest worden maar goed dat was vroegerquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
BoybandsHebben we er nu 1 in Foqueville?
Decanenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al mijn decanen zeiden vroeger dat ik maar popster of rockster moest worden maar goed dat was vroeger
US, Los en CE zijn de mooiboys van deze sc. Moeten we alleen een naam verzinnen. Misschien gewoon The Foq Boys?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
BoybandsHebben we er nu 1 in Foqueville?
True to that.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DecanenDie hebben mij werkelijk nog nooit nuttig advies gegeven.
Nou moet die er toch maar uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging vannacht weer niet zo lekker, voor het eerst in een paar weken
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US, Los en CE zijn de mooiboys van deze sc. Moeten we alleen een naam verzinnen. Misschien gewoon The Foq Boys?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Ik wilde even laten weten dat je collectie nog steeds kans maakt
Dat klinkt toch een beetje als de Kelly Family maar dan andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Een bescheten bandje hadden we al;
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
IJsdraakje - keyboard
UitStraling - dans en choreografie
Jerney - wiebelen en vals zingen en tamboerijn zwoel bewegen
FranticDJ - gitaar
datismijnmening - triangel
Ygritte - vaag zweefdanseresje en kinderklarinet
Dr_Flash - speelt met Liesjes kalimba
EttovanBelgie - gitaar en linkse basgitaar
Ama - neusfluitiste
kwiwi - alpenhoornblazerette
Bos - Grunts
Af en toe een klein beetje uitslapen is niet erg, blijft je vrouwelijke schoonheid wat langer oogverblindendquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een klein beetje uitslapen is niet erg, blijft je vrouwelijke schoonheid wat langer oogverblindend
Maar dan zonder de incest hopelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een beetje als de Kelly Family maar dan anders
O, deden ze daar aan bij die familie? Dat had ik dan weer niet meegekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zonder de incest hopelijk.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze plastic tassen ook nog eens verbieden
die begrijp ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze plastic tassen ook nog eens verbieden
Zou me zwaar verbazen als het niet zo zou zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, deden ze daar aan bij die familie? Dat had ik dan weer niet meegekregen
Ja, grote woeiquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Stevige wind en felle buien
Een gebied met buien trekt over het land naar het noordoosten. Het zuidoosten houdt het grotendeels droog. Later op de dag komen verspreid over het land opnieuw buien tot ontwikkeling, mogelijk met onweer. Soms breekt even de zon door. Het wordt circa 20 graden en er staat een stevige wind. Boven land is de zuidwester matig tot vrij krachtig. Aan zee kan het soms hard waaien met kans op zware windstoten rond 75 km/uur. Morgen is het wederom wisselvallig met enkele felle buien.
Dom hč? Wat doen we onszelf aan,quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dan ook vreselijk ongezond.
Mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
@:Budapestenaar, snap jij hem?
Ik zag gisteren Sifan Hassan praten hoe moe ze was en moest ook een beetje aan jou denken. Die wilde ook alleen maar eten en slapen.quote:
Die had ook wel een reden om moe te zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Sifan Hassan praten hoe moe ze was en moest ook een beetje aan jou denken. Die wilde ook alleen maar eten en slapen.
Wat is vakantie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dom hč? Wat doen we onszelf aan,
In de vakantie regelmatig lopen, wandelen, fietsen, sporten, veel rust en veel beweging. Eigenlijk precies goed.
En daarna weer en zitten en beeldschermen wat helemaal niet goed is
Ik lig weer in bedquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Stevige wind en felle buien
Een gebied met buien trekt over het land naar het noordoosten. Het zuidoosten houdt het grotendeels droog. Later op de dag komen verspreid over het land opnieuw buien tot ontwikkeling, mogelijk met onweer. Soms breekt even de zon door. Het wordt circa 20 graden en er staat een stevige wind. Boven land is de zuidwester matig tot vrij krachtig. Aan zee kan het soms hard waaien met kans op zware windstoten rond 75 km/uur. Morgen is het wederom wisselvallig met enkele felle buien.
Indrukwekkend, zo'n schrale kip en dan op pure wilskracht jezelf nog net niet doodrennen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Sifan Hassan praten hoe moe ze was en moest ook een beetje aan jou denken. Die wilde ook alleen maar eten en slapen.
Dat klopt. Doen wij haar niet na met het Foqueville atletiek-team.quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die had ook wel een reden om moe te zijn
Neequote:Op zondag 8 augustus 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
@:Budapestenaar, snap jij hem?
Hmm hebben ze die bij de action?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zon elektrisch tennisracket? Die werken echt goed
Wie zou welke Olympische sport doen denk je?quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Doen wij haar niet na met het Foqueville atletiek-team.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal - Sprint.
Los - Alle sporten.
CE - Tennis en boksen.
Fles - Judo.
Kwiwi - Bergbeklimmen.
LTVDK - Industrieterreinwandelen.
Budapestenaar - Petanque.
nee je moet dus weer gaan liggen met licht aan en een paar minuten komt die weer naar je toe gevlogenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm hebben ze die bij de action?
Maar ik kon de muggen vannacht niet vinden
Is @Haags er ook nogquote:Op zondag 8 augustus 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze worden steeds brutaler met vaccineren
[..]
Hallo vriendje
Het is weekend dus zal wel nietquote:
Moet je werken vandaagquote:
We zijn weer veilig thuisquote:
dus netjes met slakkengang naar huis geredenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn weer veilig thuisWat kwam er een bak regen uit de lucht vannacht zeg
Ja over de kanalen van Zeelansquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus netjes met slakkengang naar huis gereden
quote:
Het ging best hard jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja bizar hequote:Op zondag 8 augustus 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 's middags toen ik buiten liep kwam het al zo heel plots kneiterhard uit de lucht, toen 's avonds ook een paar keer en het hele stuk naar huis leek het wel een moessonquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog broodje gehaktbal gegeten?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 's middags toen ik buiten liep kwam het al zo heel plots kneiterhard uit de lucht, toen 's avonds ook een paar keer en het hele stuk naar huis leek het wel een moesson
Ja was onderweg naar het strand dus daar ben ik nu niet eens geweest, bedankt hequote:
vertel mij watquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 's middags toen ik buiten liep kwam het al zo heel plots kneiterhard uit de lucht, toen 's avonds ook een paar keer en het hele stuk naar huis leek het wel een moesson
Was lekker en warm met paprika erop, en 's avonds ook nog een ijsje bij Yasino, koffie en dark chocolatequote:Op zondag 8 augustus 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh lekker! vertel, hoe smaakte die ?
Jij als eckte zeeman moet dat toch wel gewend zijnquote:
zeeman met gezonde watervreesquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij als eckte zeeman moet dat toch wel gewend zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was lekker en warm met paprika erop, en 's avonds ook nog een ijsje bij Yasino, koffie en dark chocolate
Ja dan moet je werken, opening tot sluit:Yquote:
nee vrijquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je werken, opening tot sluit:Y
Donderdag ook alquote:
Nog wel jaquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Mooi, na donderdag en vrijdag hoeven de zomerzeikers ook niet meer te klaagpiepen dus.
Die zijn toch altijd berig?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
God m'n cavia's zijn weer berig. Is toch niet normaal zo vaak.
Het zijn de zeugjes. Ik hoor nu al sinds gisteravond de hele tijd hoog gefluit en gepiep omdat eentje haar zus loopt te bespringen. Het mannetje zit erbij en kijkt ernaar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die zijn toch altijd berig?
Heb vroeger ook cavia's gehad en kan me dat inderdaad nog wel herinneren.
Dit doet me aan een oude user denkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn de zeugjes. Ik hoor nu al sinds gisteravond de hele tijd hoog gefluit en gepiep omdat eentje haar zus loopt te bespringen. Het mannetje zit erbij en kijkt ernaar.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn de zeugjes. Ik hoor nu al sinds gisteravond de hele tijd hoog gefluit en gepiep omdat eentje haar zus loopt te bespringen. Het mannetje zit erbij en kijkt ernaar.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets gelezendonderdag ook volgens mij
Ehm.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dta gevoel dat als jullie verkouden zijn de binnenkant van je hoofd jeukt
PIEP PIEP PIIIIEEEEEP!quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
God m'n cavia's zijn weer berig. Is toch niet normaal zo vaak.
Ja dat is dan een beetje jammer voor je.quote:
Leuk leuk....quote:
jepsquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIIIIEEEEEP!
[..]
Ja dat is dan een beetje jammer voor je.
[..]
Leuk leuk....
even pcr test laten doen, kunnen ze even krabbenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dta gevoel dat als jullie verkouden zijn de binnenkant van je hoofd jeukt
jij hebt ook gewoon een hoofd hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkantjesjeuk is een vrouwending.
Ik zit donderdag in de Eftelingquote:
Goed gevuld met hersenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook gewoon een hoofd hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt ook gewoon een hoofd hoor
Ik ken het gevoel ook wel ja, meestal ga ik dan overal heel hard wrijven met mijn knokkels tot mijn ogen tranen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar waar het jeukt zitten de hersenen nog niet
de Lidl in Sundsvall ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh alllen3:29 daglicht inleveren vandaag.
De Aldi in Potsdam heeft een aanlegsteiger voor botenMisschien is het daar ook wel leuk wonen Bal
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De Aldi in Potsdam heeft een aanlegsteiger voor botenMisschien is het daar ook wel leuk wonen Bal
wij gingen op zulke plekken vaak ff om boodschappen met onze rescue boat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]handig om even met je waterfiets boodschappen te doen.
Ga het googlenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, strand is een paar kilometer verderop. Zit ff lekker in het zonnetje naast de stacaravanquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bonjour Coun!
Lig je lekker aan het strand?
Waarom gaat daglicht sneller weg dan dat het erbij komtquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, strand is een paar kilometer verderop. Zit ff lekker in het zonnetje naast de stacaravan
GENOT!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig lekker onder een dekentje op de bank
kan je hier ook zuigen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik drink nog een kop koffie en dan ga ik stofzuigen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel rotterdam zuid maar zo erg is het nou ook weer niet
Was jouw Haagse huis nou verkocht? Nieuws heb ik gemistquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Aan het bier dan maarquote:
nee? Waarom denk je dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was jouw Haagse huis nou verkocht? Nieuws heb ik gemist
De Kuip staat daar ook,dus veel lager kun je niet zinkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
ja ga daarvoor denk ik niet redden. En moet dan denk ik ook beter meerdere makelaars laten kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuren? Na Griekenland?
Dat is wel verstandig. En ook kijken welke makelaar een beetje goed gevoel geeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga daarvoor denk ik niet redden. En moet dan denk ik ook beter meerdere makelaars laten kijken
ja laat die grote komen denk ik. Volgens mij komen die ook snel. Had al een keer eerder gebeld alleen voor informatie, toen wilde ze al dezelfde week nog komenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig. En ook kijken welke makelaar een beetje goed gevoel geeft.
Wanneer ga je naar Griekenland en ga je naar dezelfde plaats als vorig jaar?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga daarvoor denk ik niet redden. En moet dan denk ik ook beter meerdere makelaars laten kijken
ja zelfde plek., alleen ander hotel ;P 22 september geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Griekenland en ga je naar dezelfde plaats als vorig jaar?
Ga je alles uitbesteden? Beheer? Of alleen het verhuren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laat die grote komen denk ik. Volgens mij komen die ook snel. Had al een keer eerder gebeld alleen voor informatie, toen wilde ze al dezelfde week nog komen
Lekker, ik heb dan ook weer vakantie maar ga naar Albanie dan denk ik, als het dan nog geel is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zelfde plek., alleen ander hotel ;P 22 september geloof ik
Denk alles Dus voor het vinden van een huurder en het innen van betaling en contracten en zo kost dat dacht ik 1 maand huur en het technische beheer is zon 30 euro per maand maar zij hebben al die klusjesmannen al en ik niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je alles uitbesteden? Beheer? Of alleen het verhuren?
ja zal geen rood worden toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb dan ook weer vakantie maar ga naar Albanie dan denk ik, als het dan nog geel is.
Denk het niet maar heb nog geen haast met tickets boeken. Net wel even gekeken en als de prijzen wat stijgen is dat geen ramp. Want als ik weer discount neem en priority want koffer is het geloof ik 40 euro voor een retourtje.quote:
Spotgoeiekoop dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het niet maar heb nog geen haast met tickets boeken. Net wel even gekeken en als de prijzen wat stijgen is dat geen ramp. Want als ik weer discount neem en priority want koffer is het geloof ik 40 euro voor een retourtje.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk alles Dus voor het vinden van een huurder en het innen van betaling en contracten en zo kost dat dacht ik 1 maand huur en het technische beheer is zon 30 euro per maand maar zij hebben al die klusjesmannen al en ik niet.
Zag gisteren een treinblog van een jongen die naar Balaton was geweest. Had zo dat beeld in willen stappenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb dan ook weer vakantie maar ga naar Albanie dan denk ik, als het dan nog geel is.
oh ja sowieso. Dat zal ik in het begin sowieso wel hebben. Of er geen overlast wordt veroorzaakt bvquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou ik ook doen. Scheelt zoveel ellende en gezeik. Anders zou ik er van wakker liggen, denk ik
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag gisteren een treinblog van een jongen die naar Balaton was geweest. Had zo dat beeld in willen stappen
Ga je wel zelf een gesprekje doen met kandidaten?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja sowieso. Dat zal ik in het begin sowieso wel hebben. Of er geen overlast wordt veroorzaakt bv
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms wel lastig zo'n grote liefde voor een land he?
nee laat ik doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je wel zelf een gesprekje doen met kandidaten?
Misschien ook dingen lagen vastleggen in het contract? Geen herrie na 22 uur, geen huisdieren. Dat soort dingen?
Hongarije is ook wel redelijk afhankelijk van toerisme toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaBen ook een beetje bang dat er binnen nu en een maand weer meer reisrestricties komen of dingen in Hongarije weer strenger worden. Nu ziet het er allemaal zo relaxed uit daar.
Hmm, in de meeste huurcontracten die ik zelf heb getekend staan dat soort bepalingen wel. Wat geluid betreft gaat het dan over doordeweekse dagen. Ik denk vooral dat ze daarmee mensen kunnen uitzetten die herhaaldelijk overlast veroorzaken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laat ik doen![]()
ja denk het nietIemadn moet een keer een feestje kunnen geven of een verjaardag kunnen vieren toch
Huisdieren zal ik denk ik ook net verbieden.
Maar zon makelaar zal ook wel een contract hebben
oh ja als het er standaart instaat is het prima ook toch. NOu ja eerst ook maar kijken wat de huurpijs wordtquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, in de meeste huurcontracten die ik zelf heb getekend staan dat soort bepalingen wel. Wat geluid betreft gaat het dan over doordeweekse dagen. Ik denk vooral dat ze daarmee mensen kunnen uitzetten die herhaaldelijk overlast veroorzaken.
Ja en nee. Boedapest heeft veel internationaal toerisme. In de rest van het land gaat het eigenlijk vooral om nationaal toerisme. Dat zie je ook wel gelijk terug aan (het ontbreken van) hotels op veel plekkkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hongarije is ook wel redelijk afhankelijk van toerisme toch?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja als het er standaart instaat is het prima ook toch. NOu ja eerst ook maar kijken wat de huurpijs wordt
Ja zou ik er ook in zetten. Staat er bij mij ook in. In de praktijk kun je natuurlijk wel vrienden over de vloer hebben tot later, maar dan laat je je buren gewoon even weten dat het bij uitzondering wat luider kan zijn die avond en na 22u zorg je dat de muziek niet te hard staat e.d.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, in de meeste huurcontracten die ik zelf heb getekend staan dat soort bepalingen wel. Wat geluid betreft gaat het dan over doordeweekse dagen. Ik denk vooral dat ze daarmee mensen kunnen uitzetten die herhaaldelijk overlast veroorzaken.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zou ik er ook in zetten. Staat er bij mij ook in. In de praktijk kun je natuurlijk wel vrienden over de vloer hebben tot later, maar dan laat je je buren gewoon even weten dat het bij uitzondering wat luider kan zijn die avond en na 22u zorg je dat de muziek niet te hard staat e.d.
ik zal in hoofdletters geen wietplantage er in zettenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Precies.
Bij ons staat er zelfs in dat drugsgebruik verboden is in het hele gebouw
Da’s wel erg vroegquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet speciaal/ Heb ook van die opvliegers
En geen XTC-labquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal in hoofdletters geen wietplantage er in zetten
Ik had ooit een buurvrouw met een wietplantage in de kelder. Was ook een beetje verdacht dat het midden in de winter 30 graden was daarquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meth. was daar om de hoek al gevonden
Huisdieren zou ik alleen in overleg toestaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laat ik doen![]()
ja denk het nietIemadn moet een keer een feestje kunnen geven of een verjaardag kunnen vieren toch
Huisdieren zal ik denk ik ook net verbieden.
Maar zon makelaar zal ook wel een contract hebben
Houd het een lekker in Rotterdam dan. Al het zaagsel waait naar binnen zoquote:
Jaquote:
Zit je in de overgangquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet speciaal/ Heb ook van die opvliegers
Reptielen heb je minder overlast, stank en zooi van dan een hond of katquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisdieren zou ik alleen in overleg toestaan.
Een kat of een hond is meestal geen probleem, maar voor je het weet het je zo’n Freek Vonk achtige met een reptielenverzameling
Kunnen ze niet verbieden. Je hebt gewoon recht op een privéleven namelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Precies.
Bij ons staat er zelfs in dat drugsgebruik verboden is in het hele gebouw
Ook als de slangen tot aan het plafond opgestapeld staan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Reptielen heb je minder overlast, stank en zooi van dan een hond of kat
Gewoon verwarming hoogquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een buurvrouw met een wietplantage in de kelder. Was ook een beetje verdacht dat het midden in de winter 30 graden was daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |