SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn verdediging, een hoop van die bands is eigenlijk van voor mijn tijd.
Ijsdraakje is forever 23quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??![]()
![]()
Ja, díe wel. De rest is net wat eerder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou BSB en 5ive valt toch wel mee. Je bent toch al 30+??![]()
![]()
Hij is zo tofquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom kon ik deze nog niet
@:ltvdk
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
oh wacht.. dat is ook echt Michael schack op die plee
Ja, nee, da's me te oud.quote:
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??quote:
Marky Markquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??
Ik scoor ook redelijk, tenzij het een 00's quiz is...quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een goeie om mee te nemen naar popquizzen.
00's red ik ook nog wel, recenter dan dat wordt een probleem.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik scoor ook redelijk, tenzij het een 00's quiz is...
Donniequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wel dat de broer van Mark Wahlberg in die band zat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |