En waarom zouden niet-christenen daar iets om geven?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Omdat God ook van de niet-christenen houdt en wil dat ook zij gered worden van de hell.
Door de zondeval kwam er scheiding tussen God en de mens. Door in Jezus Christus te geloven, zoals in de Bijbel beschreven staat, worden mensen verzoend met God en ontvangen ze eeuwig leven.
Bovendien is de Bijbel ook een inspirerend boek vol bemoedigende Bijbelteksten, die je ziel kunnen verkwikken. Bemoedigende Bijbelteksten kunnen heel nuttig zijn als je in een dip zit; dit heb ik zelf ervaren.
Jup, dat.quote:
het draait niet om de sterfgevallen maar om ziekenhuisoverbelasting controle.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel veel informatie, POV's, meningen, commentaar, berichten vanuit het hele wereld - hier te vinden:
https://off-guardian.org/
The show must go on folks!
Haha, dat stuk OP is van Ludo. Mooi dat je hem dat vertelt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het draait niet om de sterfgevallen maar om ziekenhuisoverbelasting controle.
Ik weet het ik heb het al vaak gevraagd maar probeer het opnieuw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het draait niet om de sterfgevallen maar om ziekenhuisoverbelasting controle.
Gisteren met volle stadia zonder vax-passen of negatieve test bewijzen nodig, zover als ik weet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:37 schreef UncleScorp het volgende:
Jep dit topic gaat gewoon door...net zoals voetbal tijdens covid-lockdowns
Inderdaad een dubbele standaard ... brood en spelen gaan voorquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:04 schreef Tingo het volgende:
Gisteren met volle stadia zonder vax-passen of negatieve test bewijzen nodig, zover als ik weet.
Volgende week begint de Premier League programma, dus dat is nog aardig wat meer publiek.
en politiek, media, pro-vax tv experts enz. weten dondersgoed dat 't allemaal BS is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad een dubbele standaard ... brood en spelen gaan voor
Nee, er zijn supporterslimieten vanwege corona in Nederland. Gisteren was de Arena nog niet eens half gevuld daardoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gisteren met volle stadia zonder vax-passen of negatieve test bewijzen nodig, zover als ik weet.
Volgende week begint de Premier League programma, dus dat is nog aardig wat meer publiek.
Niet dus. Zij hebben juist zwaardere maatregelen in vergelijking met non-amusement.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad een dubbele standaard ... brood en spelen gaan voor
quote:Vanaf nu testen voor thuiskomst, wanneer je niet gevaccineerd bent
Wie vanuit een 'geel' EU-land naar Nederland reist, moet vanaf vandaag in het bezit zijn van een geldig coronabewijs. De nieuwe regels gelden voor iedereen vanaf 12 jaar.
Mensen die nog geen vaccinatie- of herstelbewijs hebben in de CoronaCheck-app, moeten voor vertrek naar Nederland een test doen in het land waar ze verblijven. Voor een PCR-test geldt een limiet van maximaal 48 uur voor vertrek, bij een antigeentest is dat 24 uur. De test moet je als reiziger zelf regelen en betalen. Alleen met een negatieve testuitslag mag je terug naar Nederland.
Jammer voor je dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, er zijn supporterslimieten vanwege corona in Nederland. Gisteren was de Arena nog niet eens half gevuld daardoor.
[..]
Niet dus. Zij hebben juist zwaardere maatregelen in vergelijking met non-amusement.
Ik heb er geen last van hoor. Jouw vriend @PSVCL gaat al niet meer naar zijn club omdat hij zich niet laat testenquote:
Dat kan ik ook heel goed begrijpen en z'n standpunt respecteren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor. Jouw vriend @:PSVCL gaat al niet meer naar zijn club omdat hij zich niet laat testen
ja maar de niet gevaccineerde mensen deugen niet, het gaat niet meer om de besmettingen. moving de goalpost genot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:54 schreef UncleScorp het volgende:
Dus niet gevaccineerden moeten zich laten testen om ergens binnen te mogen. Gevaccineerden niet ... terwijl zij evengoed nog besmet kunnen worden en het doorgeven aan anderen.
Als er na een evenement besmettingen zijn, wordt dit verweten aan de ongevaccineerden, terwijl zij net wel negatief getest waren. De gevaccineerden tonen pasje en mogen zo binnen, en besmetten dus de boel.
De logica toch ...
Kijk ook even naar de kansen op besmetting bij beide groepen wil je.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:54 schreef UncleScorp het volgende:
Dus niet gevaccineerden moeten zich laten testen om ergens binnen te mogen. Gevaccineerden niet ... terwijl zij evengoed nog besmet kunnen worden en het doorgeven aan anderen.
Als er na een evenement besmettingen zijn, wordt dit verweten aan de ongevaccineerden, terwijl zij net wel negatief getest waren. De gevaccineerden tonen pasje en mogen zo binnen, en besmetten dus de boel.
De logica toch ...
Is dat wel wettelijk ok?quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mensen die nog geen vaccinatie- of herstelbewijs hebben in de CoronaCheck-app, moeten voor vertrek naar Nederland een test doen in het land waar ze verblijven. Voor een PCR-test geldt een limiet van maximaal 48 uur voor vertrek, bij een antigeentest is dat 24 uur. De test moet je als reiziger zelf regelen en betalen. Alleen met een negatieve testuitslag mag je terug naar Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |