SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja, het was echt een Trabant.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Was het wel een trabant? Die zit hartstikke goed juist. In Praag kun je ze een dag huren.
Nergens voor. We moeten ook eens kappen met dat gerommel in die contreien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat wel echt lelijk mis in Afghanistan he![]()
Waar is het dan allemaal 20 jaar lang goed voor geweest?
haha los gaat naar Tokkielandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren vandaag in een pretpark.
Is zo’n meid met haar moeder muntjes uit een vijver aan het vissen met een meegenomen touw van 6 meter en een zware magneet.
Aandelen in wapenfabrikantenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad, zelfbeschikking.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nergens voor. We moeten ook eens kappen met dat gerommel in die contreien.
Is toch prachtig als je met zulke shit je centen kan verdienenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)PEAQYASABEgJrIPD_BwE
ja niks, geld verdienenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Entreekosten terugverdienenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Is zo’n meid met haar moeder muntjes uit een vijver aan het vissen met een meegenomen touw van 6 meter en een zware magneet.
ja zoiets moet het zijn iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aandelen in wapenfabrikanten
Was je wéér in ponypark slagharenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie me al zo'n zaakje hebben, sta je daar na sluitingstijd al die bakjes schoon te schrobbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is toch prachtig als je met zulke shit je centen kan verdienenOpen je een 'v salon' en maakt je er iets luxe van en als die dozen met met de dozen boven die shit zitten zweten. Mooi man. Zelfde als als die toko's waar iedereen met z'n walgelijke poten in die bak met visjes kon.
Hellendoornquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was je wéér in ponypark slagharen
Die hebben geen pony’s meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat opleggen van onze normen en waarden.quote:
Ruik je het nog wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
zie je , nu krijg ik were honger en dan ga ik snacks maken en dan smaakt het niet
Stug dooretenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
zie je , nu krijg ik were honger en dan ga ik snacks maken en dan smaakt het niet
Heb je de stagiair voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie me al zo'n zaakje hebben, sta je daar na sluitingstijd al die bakjes schoon te schrobben
Grab ‘m by the ponyquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja heb ze nog niet echt gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |